Heb jij echt zo'n boek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh ja? Ik noteer je mening even in mijn 'oninteressante meningen van FOK!kers' boekje.
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.quote:
dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij en nog 2 a 3 miljoen Nederlanders gok ik. En met de buitenlanders er dan nog bij zal het wel 0,5 a 1 miljard worden.
Uhm.. nee, dat zeg ik toch nergens. Maar dan hoef je er ook nog niet met een 'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dus?
dan moet je volgen?
karakterloos...
'Kijk mij 's de kudde haten'... loserquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dus?
dan moet je volgen?
karakterloos...
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHHAHA
1 MILJARD
WAT EEN GRAP
DIT NOTEER IK MIJN MOPPENBOEK OKE?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ukker het volgende:
Het is inderdaad schraal. Paar jaar geleden vond iedereen hem nog een pedo en een freak, nu allemaal leuke praatjes over m
Ik vind het nog steeds een pedo en een freak, zal hem niet missen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef ukker het volgende:
Het is inderdaad schraal. Paar jaar geleden vond iedereen hem nog een pedo en een freak, nu allemaal leuke praatjes over m
Het wordt wel gezegd maar ik geloof er geen hol van. Het meest bekeken programma was de wereldcup met gemiddeld 100 miljoen kijkers. Sowieso zijn er 6 miljard mensen op de planeet, hoeveel hebben daarvan een TV, en hoeveel daarvan kijken naar Micheal Jackson? In het westen kijken er veel misschien, maar ik denk niet dat 1 miljard Chinezen hiervoor thuis blijven om de begrafenis van Micheal Jackson te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.
Op TV zeiden ze zelfs 2 miljard maar denk ook dat t rond de 1 miljard zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je doet maar, het zal zoals ik zei vast tussen de 0,5 en 1 miljard zitten.
500 miljoen is zeker wel haalbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jezus man, je houdt nog vol ook. Ben je nou echt zo dom?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Die mensen die bij die herdenking zijn allemaal een schep geven. Dan kunnnen ze een kuil zo diep graven dat ze hem persoonlijk bij de duivel kunnen afleveren.
Daar begint 't ook op te lijken ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik zie net een stukje van de herdenking, en het enige waar het blijkbaar om draait is welke neger er het hardst door de microfoon kan schreeuwen..
It's a LIEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef sinadO het volgende:
Waarom hebben al die negers zonnebrillen op?
(Wel een mooie dienst overigens... Heeft iemand al een glimp van zijn lijk opgevangen? Of is ie soms niet dood?)
Tuurlijk niet. Als laatste komt hij zelf op, met de mededeling dat hij 100 concerten gaat geven i.p.v. 50quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef sinadO het volgende:
(Wel een mooie dienst overigens... Heeft iemand al een glimp van zijn lijk opgevangen? Of is ie soms niet dood?)
Dat je dat erin ziet, knap van je.quote:
dat lijk zal wel stinken als een mallequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef sinadO het volgende:
Mooi excuus om de kist dicht te houden... Maar ff serieus, heeft IEMAND zijn lijk gezien? Ik iig niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef electronique het volgende:
[..]
dat lijk zal wel stinken als een malle
al anderhalve week dood
Die had nog even van de Demerol gesnoept voordat 'ie opging.quote:
over een tijdje verschijnen er foto's op het internetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mooi excuus om de kist dicht te houden... Maar ff serieus, heeft IEMAND zijn lijk gezien? Ik iig niet...
Als je het goed koud houdt niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef electronique het volgende:
[..]
dat lijk zal wel stinken als een malle
al anderhalve week dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |