bronquote:
AMSTERDAM - Een Amerikaanse vrouw heeft zelf voor plastisch chirurg gespeeld. De 54-jarige vrouw kocht op internet voor tien dollar een flestje botox en injecteerde het middel in haar lippen en wangen. Nu is ze zwaar verminkt...
De Californische, moeder van drie, heeft onherstelbare verwondingen opgelopen en heeft veel spijt van de actie. "Het is te gek voor woorden. Ik kan niet geloven wat ik gedaan heb. Ik dacht dat ik blij zou zijn met het eindresultaat, maar de volgende dag was mijn gezicht gezwollen, rood en pijnlijk."
Steeds meer Amerikaanse abortusklinieken krijgen patiënten over de vloer met een mislukte doe-het-zelf botoxbehandeling.
Het is inmiddels vier weken geleden, maar de gevolgen van de ingreep, zijn nog altijd duidelijk zichtbaar.
huhquote:Steeds meer Amerikaanse abortusklinieken krijgen patiënten over de vloer met een mislukte doe-het-zelf botoxbehandeling.
54 jaar, denk dat je daar te laat mee bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, geweldig. Hopen dat ze zich niet voortplant.
Vrouwen die zichzelf verminken raken ook vaak ongewenst zwanger? Die correlatie zou best eens kunnen kloppen... Maar ik gok dat het gewoon een stukje slechte journalistiek is geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef Butterfly91 het volgende:
Nu moet ik trouwens gelijk weer denken aan de vrouw die dat deed met frituurvet
Double failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
Toch!?quote:De Californische, moeder van drie, heeft onherstelbare verwondingen opgelopen en heeft veel spijt van de actie.
Dit is hoe makkelijk er over gedacht wordt, en naar buiten gebracht wordt. Natuurlijk is het het stomste ding wat je kan doen. Maar de misleiding is veel te groot, dus krijg je dit soort excessen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:11 schreef Steve het volgende:
Eigen schuld, niet echt iets om medelijden mee te krijgen.
Je hebt echt niet verder gelezen dan de TT hè?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Idd. Lijkt me een fout.quote:
Misleiding? Volgens mij wordt nergens en door niemand een doe-het-zelf-botoxbehandeling gepromoot.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is hoe makkelijk er over gedacht wordt, en naar buiten gebracht wordt. Natuurlijk is het het stomste ding wat je kan doen. Maar de misleiding is veel te groot, dus krijg je dit soort excessen.
Is al verbeterd.quote:
Praat me er niet van, ik heb er vijf jaar gewoond...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:29 schreef Enchanter het volgende:
In Miami zie je niks anders als dat soort verminkte ouwe wijven
Op het foto-onderschrift staat dat ze zich heeft ingespoten met siliconen???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Ze leeft nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:10 schreef isogram het volgende:
Hoe heet dat ding ook alweer? Darwin Award...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |