Je kind is zwanger?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens zwanger bent
Gefeliciteerdquote:
Wel schattig,quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
nog niet zo langBijna 2 maanden, maar ik ben al zo'n bollert
Maar een meisje kan je tiara's opzetten en jurkjes aantrekken enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Die foto's wil ik ook
En een broertje zou ook wel hip zijn voor L. natuurlijk
Beetje wel he,quote:
Ik weet het! Ik gok dat dat begint op het moment dat beeb begint te kruipen terwijl L. met dingen bouwtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:
Het is wel leuk dat ze qua leeftijd niet ver uit elkaar liggen. Dan zijn de kansen redelijk gelijk als ze elkaar de hersens in slaan (maak je geen illusies, dat gaan ze echt een keer doen).
Mijn moeke moest vandaag aan Leander denken in de blokker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik gok dat dat begint op het moment dat beeb begint te kruipen terwijl L. met dingen bouwt
Wat zou erger zijn ? Dat of als ze elkaar de hersens in houwen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar een meisje kan je tiara's opzetten en jurkjes aantrekken enzo.
Jaaa,Meisje.
Ik zou best een leuke mama zijn.quote:
Doe maar niet vragen,quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
over auto's gesproken: Hoe gaat het met de rijlessen CZ.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |