quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:30 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Uiterst betrouwbare bron: D*kk* d**m.
Dat maak ik nergens uit op, maar hierboven staat dat transdev van connexxion af wil. Stel je voor dat qbuzz de boel dan zouden opkopen, dat zou echt groot nieuws zijn in ov-land. Daarom zeg ik: dan zullen er genoeg berichten van buiten t noorden komen !quote:
kwam alleen logeren om gestickerd te worden voor de sneekweek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
Foto van 15-07-2009?
Gek, heb toch alweer een tijdje geen Alliances meer zien rijden, dacht dat ze inmiddels wel vervangen waren door o.a. de 1851-Amba..
Volgens mij noem je daar nog een Amsterdammer en een Domstedeling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:30 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ja, nadat we de Amsterdammers er uit geflikkerd hebben.
Nu Ofyl en Zwahiel en dokter Flits nog.
En genomen met een nieuwe Foon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
Foto van 15-07-2009?
Nog iets gehoord over die afgefikte Berkhof Scout?quote:..
Zomerdienstregelingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
Foto van 15-07-2009?
Gek, heb toch alweer een tijdje geen Alliances meer zien rijden, dacht dat ze inmiddels wel vervangen waren door o.a. de 1851-Amba..
Ik ben gezien de berichten in de media toch inderdaad bang dat het connexxion --->>veolia wordt. Maar de mededingingsautoriteit zou er een stokje voor kunnen steken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Dat maak ik nergens uit op, maar hierboven staat dat transdev van connexxion af wil. Stel je voor dat qbuzz de boel dan zouden opkopen, dat zou echt groot nieuws zijn in ov-land. Daarom zeg ik: dan zullen er genoeg berichten van buiten t noorden komen !
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist een mooi boek voor mn verjaardag gekregen
http://www.museumbussen.nl/recensies/bus/streekbus/streekbus.htm
De informatie over dergelijke dingen moeten we uit de media halen, want intern hoor je pas iets als alles al in kannen en kruiken is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:36 schreef zwahiel het volgende:
ahum. Gelukkig woon ik niet in het noorden des lands, maar ergens waar wél minimaal elk kwartier een bus voorbij komt (al is dat nu in de vakantiedienstregeling ook maar de vraag...) en waar we niet houden van rare experimenten met 'bussen' die geen drempels kunnen nemen
Bom, is er al nieuws dan vanuit GVU wat er gaat gebeuren? Ik gok zo dat 't dag dag huisstijl xx en dag dag huisstijl GVUis straks als ze overgenomen worden (door bijvoorbeeld veolia (kak bedrijf!))
Vertrouw dat bericht voor geen meter dat het ontkent wordt, die Fransozen zijn wel vaker heel smerig uit de bocht gekomen met hun achterbakse manier van fusies en 'samenwerken' waarbij je wel even volledig overgenomen wordt door baguette vreters.
Neelie Kroes moet Veolia rigoreus aanpakken. Kan het niet hebben dat dat corrupte OV-bedrijf zich als een olievlek door Europa verspreidt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:36 schreef zwahiel het volgende:
ahum. Gelukkig woon ik niet in het noorden des lands, maar ergens waar wél minimaal elk kwartier een bus voorbij komt (al is dat nu in de vakantiedienstregeling ook maar de vraag...) en waar we niet houden van rare experimenten met 'bussen' die geen drempels kunnen nemen
Bom, is er al nieuws dan vanuit GVU wat er gaat gebeuren? Ik gok zo dat 't dag dag huisstijl xx en dag dag huisstijl GVUis straks als ze overgenomen worden (door bijvoorbeeld veolia (kak bedrijf!))
Vertrouw dat bericht voor geen meter dat het ontkent wordt, die Fransozen zijn wel vaker heel smerig uit de bocht gekomen met hun achterbakse manier van fusies en 'samenwerken' waarbij je wel even volledig overgenomen wordt door baguette vreters.
Wat doen ze fout en heb je bewijzen?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Neelie Kroes moet Veolia rigoreus aanpakken. Kan het niet hebben dat dat corrupte OV-bedrijf zich als een olievlek door Europa verspreidt.
Passagiers, personeel en opdrachtgevers uitknijpen en algehele wereldoverheersing.quote:
In hoeverre kan een commissaris van mededinging daar iets mee dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Passagiers, personeel en opdrachtgevers uitknijpen en algehele wereldoverheersing.
Bovendien is het voor elk buitenlands bedrijf ondoenlijk een stukje Frankrijk te veroveren, absolute protectionisme. Vergelijk het met Albert Verlinde: die man mag overal komen, maar je mag niet aan hem komen.
Heel weinig momenteel.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:58 schreef Peter het volgende:
[..]
In hoeverre kan een commissaris van mededinging daar iets mee dan?
Ik zou ook niet aan Albert Verlinden willen komen. Eh, jakkie. Uhhhh. Bah.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Passagiers, personeel en opdrachtgevers uitknijpen en algehele wereldoverheersing.
Bovendien is het voor elk buitenlands bedrijf ondoenlijk een stukje Frankrijk te veroveren, absolute protectionisme. Vergelijk het met Albert Verlinde: die man mag overal komen, maar je mag niet aan hem komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |