Ik heb het gevoel dat we hier alleen mogen rouwen of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
eerbetoon aan micheal net als die handschoen. en als je helemaal niets van MJ weet, zeg dan niets.
je klinkt als een Rus die Hazes belachelijk gaat maken om zijn hoedjes
Dat gaan ze toch in Londen doen? Tenminste, dat zou wel een aardige zijn. 50xquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Muziek van MJ vertolkt door artiesten?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duuuude hoeveel velletjes komen er nog?
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan? Zombies die op Thriller dansen?
Volgens mij zijn het ook glitterjasjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die zonnebrillen waren je niet opgevallen?
veeg me opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om ons met je verzuurde kutposts te vermaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef golfer het volgende:
[..]
De uitvaartdienst van Hazes was veel beter, maar ja, dat was natuurlijk ook een veel grotere artiest.
eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niets voor MJ. Hij pakte altijd groots uit...
Zoiets als de Freddy Mercury tributequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Michael die uit z'n kist springt en gaat moonwalken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ah, nu komt het netquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Het is ook geen show om het publiek te entertainen hoor.
Verwacht geen showballet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |