Dit zal wel topic #194847272544373 over marktplaats zijn maar ik irriteer mij echt mateloos aan marktplaats. Ik wou dat meer mensen ebay zouden gebruiken.
Voorbeeld 1:Ik heb duidelijk in mijn advertentie staan dan bieden onder de 40 euro geen zin heeft en wat krijg ik dan?
quote:
Hey, voor 25 euro kom ik m ophalen. geef ff je adres dan komk m gelijk ophalen
Is begrijpend lezen zo moeilijk? ik zeg toch duidelijk dat bieden onder de 40 euro geen zin heeft en hij denk gelijk dat ik er mee akkoord ga en dat hij gelijk langs kan komen
Voorbeeld 2:Ik bied een Playstation 3 aan op marktplaats en Ik krijg allemaal rare voorstellen
quote:
Hoihoi, wil je je ps3 ruilen voor mijn playstation 2 met controllers en 4 spellen?
Waarom zou ik in godsnaam een playstation 3 willen ruilen voor een playstation 2 ?
Voorbeeld 3: Schooiers. Op dezelfde advertentie als hierboven reageerde nog iemand
quote:
hallo, Ik email u uit wanhoop, Onze zoon Jari is ernstig ziek en hij zal waarschijnlijk nooit ouder worden dan 12 (hij is nu 10) hij heeft altijd al een playstation 3 willen hebben maar omdat mijn vrouw en ik allebei in de bijstand zitten kunnen we die niet betalen. Zou u zo aardig zijn om uw playstation 3 aan ons te verkopen voor een zacht prijsje of zelfs te doneren? onze zoon jari zou u erg dankbaar zijn.
Wat verwachten die mensen? Dat ik mijn playstation 3 ga weggeven aan werkschuwtuig dat waarschijnlijk gewoon een verhaal uit hun duim hebben gezogen. En zelfs was het waar ik ben godverdomme toch geen cliniclown