abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70749445
Ik heb de aanvraag koopsubsidie 17 juni verstuurd naar Senternovem. Op de website zie ik dat ze inmiddels bezig zijn met de aanvragen van 23 juni. Ik heb echter nog geen bericht van Senternovem mogen ontvangen. Iemand ervaring met aanvraag koopsubsidie en die mij kan vertellen hoe lang er ongeveer tussen het verschijnen van 17 juni op de website van Senternovem en het ontvangen van een bericht zit?
pi_70749603
TVP.
Ik heb ook net een huisje gekocht.
Krijg maar iets van 20 euro koopsubsidie waarschijnlijk, maar toch mooi meegenomen
pi_70750075
ik ben toevallig net bezig (5weken).

Mijn koopsubsidie stond op "pauze" omdat ze een document miste, hier heb ik zelf voor moeten bellen anders had ik nu nog niks gehoord.

Mijn tip BEL! ze zijn van 9:00 tot 12:00 open.
Ze kunnen je precies vertellen waarom je aanvraag nog niet in behandeling is.

En volgens de berekeningen krijg ik 130euro p.m terug
pi_70756153
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef MaGNeT het volgende:
TVP.
Ik heb ook net een huisje gekocht.
Krijg maar iets van 20 euro koopsubsidie waarschijnlijk, maar toch mooi meegenomen
Heb je de koopsubsidie al aangevraagd?
pi_70759227
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:51 schreef JHW het volgende:

[..]

Heb je de koopsubsidie al aangevraagd?
Het contract moet nog getekend worden, evenals de hypotheker kiezen.
Zal deze week wel allemaal gebeuren.
pi_70759912
Is er tegenwoordig ook al "koopsubsidie" ??
Dit soort zaken verpesten imho de woningmarkt. Teveel regelgeving, en subsidies van de overheid waardoor de prijzen worden opgedreven.

Maar goed ik zou er natuurlijk weg gewoon gebruik van maken, maar het blijft achterlijke regelgeving
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_70762722
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef Timmehhh het volgende:
Is er tegenwoordig ook al "koopsubsidie" ??
Dit soort zaken verpesten imho de woningmarkt. Teveel regelgeving, en subsidies van de overheid waardoor de prijzen worden opgedreven.

Maar goed ik zou er natuurlijk weg gewoon gebruik van maken, maar het blijft achterlijke regelgeving
Ja, natuurlijk is het ook dikke onzin, die koopsubsidie.
"Stimulatie van eigen woningbezit" noemt men dat.

Ook de HRA is onzin.
Maar zonder HRA had ik geen huis kunnen kopen, terwijl het diezelfde HRA is die daar voor heeft gezorgd.
Ik begrijp je kritiek maar doe wel mee aan het systeem...
pi_70781128
dat jij het de 17e hebt verstuurd wil absoluut niet zeggen dat het op de stapel van de 18e ligt.

alles, maar dan ook echt alles gaat onwijs langzaam bij SenterNovem.
Mijn aanvraag duurde ruim 2 maanden alles bij elkaar.

Uiteindelijk wel goed gekomen, en het levert dus iigeval 5 jaar lang 100euro per maand op.
pi_79534452
Mijn aanvraag is nu ook al ruim zes weken in behandeling, en nog steeds geen formeel besluit Stelletje ambtenaren. Heb ook al twee keer om uitstel moeten vragen bij de verkoper, verdorie.
Lees nu ook dat het potje op is over twee weken, best frustrerend allemaal.
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=47196

[ Bericht 7% gewijzigd door Sytt op 24-03-2010 16:34:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')