Na-aper.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
Maar dit werd weggehaald door een mod die alles maar weghaalt wat 'm niet aanstaat.
En dit soort posts zijn dus wel prima?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
Maar dit werd weggehaald door een mod die alles maar weghaalt wat 'm niet aanstaat.
quote:
Bedankt dat je dit met ons wil delen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik had zaterdag op een feestje een tijdje staan praten met de neef van een vriendin van meen m'n nummer gegeven omdat het Mandy leuk leek om een keer met z'n 3en uit te gaan in Spanje (hij was daar in dezelfde week als wij). Krijg ik nu echt de slijmerigste smsjes
wel vleiend though
Hij postte een combo-breaker van 6 posts slimmerik.quote:
Dat is nog geen reden om dan maar alles te verwijderen, 'slimmerik'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij postte een combo-breaker van 6 posts slimmerik.
Niet huilen voordat je weet waar het om gaat.
Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
Bwhehe, ik had zaterdag op een feestje een tijdje staan praten met de neef van een vriendin van meen m'n nummer gegeven omdat het Mandy leuk leek om een keer met z'n 3en uit te gaan in Spanje (hij was daar in dezelfde week als wij). Krijg ik nu echt de slijmerigste smsjes
wel vleiend though
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Na-aper.
De neef van je beste vriendin die je gaat palen:').!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
wel vleiend though
Lief meisje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om dan maar alles te verwijderen, 'slimmerik'.
Ik had niets beters, sorry.quote:
Ja niets eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet mijn beste vriendin, en zij vond het leuk hoor. Ze zei dat ze het jammer vond dat hij d'r neef was en dat ze 'm anders ook wel zou doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De neef van je beste vriendin die je gaat palen:').!
Zal ze leuk vinden
Nee, dat is het niet. Dat je het wel dóét is wat anders en waarschijnlijk te verklaren vanuit stoerdoenerij omdat je het nou eenmaal kan.quote:
Moet je mijn inbox eens lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had niets beters, sorry.
[..]
Ja niets eigenlijkdat ik het grappig vind dat jongens denken dat meisjes erin trappen als ze na 1 dag al zeggen, ik denk aan je blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |