Omdat hij daar geil van wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef -AnneX- het volgende:
TS is volgens mij ook zo een die een paar ribben zou laten weghalen om zichzelf te pijpen
Het was een metafoor stumper !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef mistermysterion het volgende:
Mentos the freshmaker
Ik wordt juist geil van lekkere geurtjesZijn vaak ook prijziger (lees: duurder)
Oh wat zijn jullie slim!! Mn penis stinkt niet maar heeft gewoon een eigen geur, zoals ieder geslachtsdeel een eigen geur heeft. Ik kan het opwindend vinden als k tijdens het masturberen soms een vleugje ruik ... Is dit zo raar? Een meisje proeft toch ook dikwijls haar eigen vocht...quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef HunterSThompson het volgende:
TS, die overigens 53 jaar oud is, zit nu in zijn vieze hemdje, dat onder de vetvlekken zit, te masturberen op de reacties van alle jonge Fok leden. Het geilt hem vooral op dat ze onderling over zijn stinkende penis aan het praten zijn.
TS lijkt volgens mij op Andy uit Little Brittain, die kale dikke in een rolstoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |