Ik weet er wel een paar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geen enkele zithouding zit meer dan 30 seconden lekker. Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe, help me
je vraagt om tipsquote:
14.gifquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je vraagt om tipsof lif of onz, onz leek me beter, krijg je leukere tips
Het ging me erom dat ik bruikbare tips kreeg, geen "leuke" tipsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Blij dat je me zo lief vindquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fokkers zijn echt triest(aantal uitzonderingen)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het ging me erom dat ik bruikbare tips kreeg, geen "leuke" tips
Maar jullie zijn ook allemaal hoeren he
slotje kan erop
hopen dat murp dit niet leest,maar nu maak je dr echt een kanker-topic vanquote:
??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hopen dat murp dit niet leest,maar nu maak je dr echt een kanker-topic van
als ie t wel leest,is t me btw best die 48 uur waard xD
hij loopt te mieren-neuken dat ik te vaak de worden kanker en topic achter elkaar flikker............quote:
Lekker voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:26 schreef amvrosios het volgende:
[..]
hij loopt te mieren-neuken dat ik te vaak de worden kanker en topic achter elkaar flikker............
oja,al neuken?
Grapjequote:
Misschien kunnen wij samen wat doen met de bovenstaande tips. Is het in ieder geval niet voor niets geweestquote:
ja maar........... maar.... och laat maar....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij samen wat doen met de bovenstaande tips. Is het in ieder geval niet voor niets geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |