Vang het op en verkoop het op Marktplaatsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Shoef het volgende:
Jahoor het feest is weer begonnen. Ik werd vanmorgen weer wakker in een nest vol bloed dus ik snel naar de wc rennen gevolgd door een spoor van bloeddruppels![]()
Maar het was nu zo erg dat het door me laken is gekomen en het zelfs op me matras zit!!!
Klacht: ongesteld zijn.
hoezo? dan lek je ook niet doorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jaaah iedere nacht jij hebt je verstand niet
Merk jij dan ook alles als je slaapt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
MIJN VRETEN WAT DOE JE![]()
![]()
Merken jullie wijven dat niet, net als peuters die moeten schijten ?
Sommigen krijgen krampen van te voren, maar vaak merk je dat niet nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
MIJN VRETEN WAT DOE JE![]()
![]()
Merken jullie wijven dat niet, net als peuters die moeten schijten ?
FOK!-dagboek, best een cool idee omg omg omg omgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Gadverrrrrrrrrrrrrrdamme.
Bedankt voor deze informatie, ik schrijf dit even op in mijn FOK!-dagboek. Zo blijf ik altijd op de hoogte van wat er met mijn mede-users gebeurt.
Ik gun het jullie, echt !!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommigen krijgen krampen van te voren, maar vaak merk je dat niet nee.
Nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef L.no het volgende:
Users die dit soort topics lezen en janken dat het misselijkmakend is terwijl ze makkelijk van te voren dit kunnen verwachten.
Onregelmatig menstrueren...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja, je kunt ook gewoon bijhouden wanneer je weer ongesteld moet worden en dan zorgen dat je voorbereid bentzo moeilijk is dat niet hoor.
Dan kom je daar ook, je bent wel geinteresseerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Houd die wijvenpraat lekker op het Libelleforum waar het thuishoort, ja?
Misschien menstrueert ze onregelmatig hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef Misan het volgende:
je weet toch wanneer je ongeveer ongesteld wordt?
Serieus, wat verwacht je anders in een menstruatie topic?quote:
Uiteraard, ik geil op vrouwenkletskoek over menstruatieproblemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan kom je daar ook, je bent wel geinteresseerd
niets andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Serieus, wat verwacht je anders in een menstruatie topic?
Ja da's dan haar keuze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dan kan ze geen alimentatiekindjes krijgen
Ga je registreren op een roze forum (of moet ik rode zeggen?)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik geil op vrouwenkletskoek over menstruatieproblemen.
Ja pil, maar soms is het als ik maandag voor t laatst slik pas vrijdag ongesteld wordt en ik ga dus niet een droge tampon in me pussy stekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Vodka_Lime het volgende:
Aannemend dat je de pil slikt, je weet wanneer je laatste pil was en hoe lang het duurt voordat je ongesteld wordt. vb: vrijdag laatste pil is maandagochtend rond 10-11 uur ongesteld. Dus slaap je met een tamponnetje in... geen last van bloed.
Niet aan de pil: regelmatig ongesteld, zelfde verhaal je weet wanneer etc..
Niet aan de pil en onregelmatig ongesteld: dat sucks.. zorg voor pil ofzo...
Dan krijg je idd bovenstaande uit de Topicstart.
GOTSAMME DAN NEEM JE MAANDVERBAND INLEGKRUISJE LUIER TOILETPAPIER OF KEUKENROL OF JE VRAAGT JE MOEDER EEN OPLOSSING MAAR JE GAAT TOCH NIET JE BED VERSUIPEN IN JE EIGEN SMERIGE KUTBLOED EN ER OM ETENSTIJD EEN TOPIC OVER OPENEN?!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef Shoef het volgende:
[..]
Ja pil, maar soms is het als ik maandag voor t laatst slik pas vrijdag ongesteld wordt en ik ga dus niet een droge tampon in me pussy steken
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Om de 1e dan maar te zijn:
WAAR ZIJN GODVERDOMME DIE PICS VAN JE BEBLOEDE SPLEET DAN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef L.no het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
Wat doet die dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook zo verstandig kunnen zijn om een topic getiteld 'ongesteld' niet te openen, dan had je dit soort situaties kunnen voorkomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef drijfhout het volgende:
[..]
GOTSAMME DAN NEEM JE MAANDVERBAND INLEGKRUISJE LUIER TOILETPAPIER OF KEUKENROL OF JE VRAAGT JE MOEDER EEN OPLOSSING MAAR JE GAAT TOCH NIET JE BED VERSUIPEN IN JE EIGEN SMERIGE KUTBLOED EN ER OM ETENSTIJD EEN TOPIC OVER OPENEN?!!!![]()
Zo, dat is eruit. Stomme wijve lopen d'r ook rond.
Jammie..quote:
Met rooie saus is dat toch best lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Niliss het volgende:
Zit ik godver net me noedels naar binnen te werken krijgen we dit!
Ja goed he!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef vogelkooi het volgende:
4 dagen bloeden zonder dood te gaan.
Melk geven zonder gras te eten.
Hou op..quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met rooie saus is dat toch best lekker.
Ben wel eens wakker geworden met m'n kussen onder het bloedquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, wakker worden in een nest vol bloed lijkt mij geen al te leuke ervaring.
Wees blij dat TS niet bij de KLB-kern hoort, dan had je er een paint bij gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef Splutje het volgende:
Waar is het fout gegaan in je leven als je een topic opent met daarin een gedetailleerde beschrijving over hoe ongesteld je wel niet bent...?
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar je hele bedquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:27 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ben wel eens wakker geworden met m'n kussen onder het bloed
Bloedneus in je slaap ftw
Dat kan heul niet hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar je hele bed![]()
dat dus, pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Om de 1e dan maar te zijn:
WAAR ZIJN GODVERDOMME DIE PICS VAN JE BEBLOEDE SPLEET DAN?
Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan heul niet hoorlaat je niet misleiden.
Het stelt mij gerust dat ik niet de enige ben met deze gedachten.quote:
Inderdaadquote:
Zou jij het wel oké vinden om vijf dagen per week te bloeden uit je eikel? Of maakte je daar een grapje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:28 schreef Maringo het volgende:
Ongesteld zijn![]()
Het gezeur aanhoren van vrouwen die ongesteld zijn. Das erger.
Laat je eraan helpen als het zo vervelend is.Ben je meteen ook van eventuele zwangerschappen af .quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou jij het wel oké vinden om vijf dagen per week te bloeden uit je eikel? Of maakte je daar een grapje?
daarom dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou jij het wel oké vinden om vijf dagen per week te bloeden uit je eikel? Of maakte je daar een grapje?
Vooroordelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat je eraan helpen als het zo vervelend is.Ben je meteen ook van eventuele zwangerschappen af .
Trouwens, 5 dagen per week?! Vrouwen kunnen ook weer zo lekker overdrijven over ongesteld zijn![]()
Grapje dus. Logisch ook, je bent te onwetend.quote:
Het feit alleen al dat je erop reageerde was de hele reden. Laat mij lekker onwetend blijven en ga er niet over zeuren als je ongesteld bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Grapje dus. Logisch ook, je bent te onwetend.
En je bent dikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Shoef het volgende:
Jahoor het feest is weer begonnen. Ik werd vanmorgen weer wakker in een nest vol bloed dus ik snel naar de wc rennen gevolgd door een spoor van bloeddruppels![]()
Maar het was nu zo erg dat het door me laken is gekomen en het zelfs op me matras zit!!!
Klacht: ongesteld zijn.
Dat is helemaal niet overdreven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Trouwens, 5 dagen per week?! Vrouwen kunnen ook weer zo lekker overdrijven over ongesteld zijn![]()
Jij bent 5 dagen per week ongesteld?! Dan bloed je toch dood schat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |