Hoe moet ik dan weten of ik met je wil datenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.![]()
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.
Ja, gelukkig zijn jullie wel in staat een post te lezen. Het is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb, en ik neem haar echt helemaal niks kwalijk. Integendeel; ik ben haar dankbaar dat ze het in ieder geval nog geprobeerd heeft.quote:
Als je twijfelt is het beter om het wel te weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weet
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom, iemand die een vrolijk verhaal wil typen?
Foto's zeggen meer dan duizend woorden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten of ik met je wil daten
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijken
Vertel, hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, lekkerding.quote:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Kwestie van kop diep in 't zand dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.
????quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij ziet er wel jong uit though.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Inderdaad, ben benieuwd, lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:
Ben ik enorm goed inquote:
Haha, heb je ook een bord voor je kop?quote:
Dan doe je je nick geen eer aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |