ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Geen medelijden mee.
Mijn date komt hier uit singlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
daten jullie onderling wel eens of is dit een nutteloos topic?
doei xxx
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Ik had ook nooit gedacht dat ik het ooit zou doen.
Dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...
Sorry maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik m'n ex de schuld geef? En dat ik het voor me wil houden was gewoon omdat bij haar wou blijven. Met dat ze het weet schiet je echt 0.0 op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Ik ben niet op zoek naar medelijden.quote:Geen medelijden mee.
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
En nog steeds gelukkig samen?quote:
quote:
een grote hunkerbunker hierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
Hij geeft zichzelf de schuld van het vreemdgaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen medelijden mee.
Inderdaad. Combineer eenzaamheid, twijfels over een relatie, een bloedmooie vrouw die je ophemelt en een moment van enorme zwakte, en ik ben erg benieuwd welk percentage niet toe zou geven. Respect voor je als je hetzelfde meegemaakt hebt en het wel gedaan hebt, maar kom me niet aan met "dat doe je niet" als je niet in die situatie hebt gezeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemd'
met wie dan?quote:
Ik heb hier alweer 7,5 mnd geleden een vriendje opgedaan en we hebben het heel leuk samenquote:
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
En eens met HH, sommige dingen kun je beter niet weten
Zie ik daar een beetje van de oude HH?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |