abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:50:20 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_70747964
quote:

Ze lijkt een doodgewone single van 34. Mandy Sellars gaat graag op stap met haar vriendinnen, is altijd in voor een babbel en pikt af en toe een filmpje mee. Lijkt, want de jonge vrouw is eigenlijk een fenomeen. Haar benen blijven maar groeien. "Toen ik pas geboren was, wisten de dokters meteen dat er iets aan de hand was", vertelt de vrouw uit Manchester. De toekomst baart haar zorgen, want de dokters lieten al eens het woord amputatie vallen.

Diagnose klopt niet
"Mijn ouders mochten me niet lang zien. Ze namen me meteen weg van bij mijn moeder. De dokters waren bezorgd." Mandy kwam op de wereld met extreem lange benen en grote voeten. Een diagnose kon niet onmiddellijk gesteld worden. Mandy was pas twee toen de dokters wisten wat er aan de hand was: lymphedema, een aandoening die zwellingen in armen en benen veroorzaakt. "Maar hun diagnose klopte niet", aldus Sellars. "Ik heb gewoon iets anders."

Olifantman
Vandaag meer dan dertig jaar later weten dokters nog altijd niet precies waaraan de vrouw lijdt. Vaak krijgt ze te horen dat het om het proteus syndrome gaat, een aandoening waaraan ook de 'Olifantman', Joseph Merrick, leed. De oorzaak van de ziekte blijft nog onbekend. Feit is wel dat bepaalde lichaamsdelen sterk gaan groeien. "Ik heb nu leren leven met het label van proteus syndrome maar ik weet echt niet of ik eraan lijd."

Droomjob onmogelijk
Haar kindertijd was geen grapje, maar ze beet van zich af en maakte er het beste van. "Ik deed mijn best om een gewoon meisje te zien. Mijn aandoening hield me niet tegen. Ik kon voetballen met vriendjes en rond het huis lopen. Ik had dus een vrij normale jeugd." Ze werd later een prima studente. Ze studeerde grafisch design, sociologie, psychologie en criminologie. Ze droomde ervan om een forensisch wetenschapper te worden maar haar aandoening maakt het onmogelijk om haar droom te vervullen. Haar benen bleven maar groeien en dat beperkt haar bewegingsvrijheid. Ze kan bijna niet meer uit de voeten. "Ik heb krukken nodig, maar gelukkig heb ik nog vrij sterke spieren. Ik trek mijn plan wel, kan de dagelijkse dingen nog doen. Alleen het stappen is soms moeilijk en vermoeiend."

Amputatie
De vrouw weegt nu 127 kilogram. Het meeste gewicht zit in haar benen. Toch kan ze nog altijd met de wagen rijden, maar de toekomst baart haar grote zorgen. Op termijn zou amputatie enkel nog een optie kunnen zijn. "Zo lang het nog kan, wil ik echter blijven stappen. Ik wil er niet aan denken dat ze op een dag mijn benen moeten afzetten. En toch, als het moet zal ik geen andere keuze hebben. Het zal dan een nieuw en ander leven worden", besluit de Britse. (vsv)
bron

Jeetje zeg .
pi_70748067
Hou wel van vrouwen met lange benen, maar dit gaat net iets te ver
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70748070
Da's wat je noemt koeiepoten.
pi_70748077
zoiets hab ik nog nie eerder gezien.
hoe kan die nog lopen?
pi_70748108
Tijdje terug al iets over gelezen. Het ziet er echt bizar uit. Wat ik niet snap is dat die "hak/zool" onder de schoenen zo dik zijn. Zo lijkt ze nog langer dan ze al is...
pi_70748215
Jezus wat heb ik een mooie slanke beentjes daarbij vergeleken zeg
pi_70748225
Whehe is dat echt? .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:58:21 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_70748256
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Unrealist- het volgende:
Tijdje terug al iets over gelezen. Het ziet er echt bizar uit. Wat ik niet snap is dat die "hak/zool" onder de schoenen zo dik zijn. Zo lijkt ze nog langer dan ze al is...
Ook freaks doen graag aan de mode
pi_70748291
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:54 schreef Unrealist- het volgende:
Gezien de tweede foto lijkt het me dat die hak/zool onder 1 schoen zit, om zo het verschil in lengte tussen beide benen te compenseren.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70748306
Hee maar ik lees alleen dat ze 127kg weegt, hoe lang zou ze zijn?
pi_70748363
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hee maar ik lees alleen dat ze 127kg weegt, hoe lang zou ze zijn?
Als man naar de rest van het lichaam kijkt is die dame erg mager.
ik denk dat die beenen zo 80 of 90 kilo kennen zijn.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:03:12 #14
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_70748405
Bizar, dit heb ik nooit eerder gezien...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_70748527
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef hannekev het volgende:

[..]

Als man naar de rest van het lichaam kijkt is die dame erg mager.
ik denk dat die beenen zo 80 of 90 kilo kennen zijn.
Ja, dat snap ik. Maar ik wil weten hoe lang ze is
pi_70748548
Arm vrouwtje.
pi_70748898
Dit heb ik eerder gezien. Was bij een man.

Volgens mij kan ze niet eens haar eigen kont afvegen. Laat staan dat die stelten in een normaal toilethok passen.
pi_70767022
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef grizegrijn het volgende:
Hoe lang is ze?
Nee dat ben ik niet!
pi_70767165
wtf..
pi_70767204
Klote als je dit hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 juli 2009 @ 02:14:12 #21
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70767429
Nog zo eentje maar ze heeft een dikke toeptafel (met plek voor een asbak).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten .
  woensdag 8 juli 2009 @ 02:21:40 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_70767463
"Mag ik één paar bootschoenen?"

Tering dat is echt erg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 8 juli 2009 @ 02:25:11 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_70767479
"Zo lang het nog kan, wil ik echter blijven stappen."

Oké ik moest lachen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_70767551

Ik vraag me toch af in wat voor een auto ze rijdt.Lijkt me dat ze tegelijk alle pedalen intrapt.
pi_70767858
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:19 schreef Hoe_Lang het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet!
Creatief.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')