Dat zeggen ze omdat de bedoeling is dat zij het hele traject uit handen nemen en wanbetalers niet meer de opdrachtgever lastig vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef ja_niks het volgende:
zeer ironisch, Vesting Finance zegt dat zij helemaal niks met ZK te maken hebben en zelf besluiten of een dossier dichtgaat of niet
De opdrachtgever heeft hun voor niets ingehuurd, dat is het probleem van de opdrachtgeverquote:Ik ben nu natuurlijk blij dat dit achter de rug, vind het alleen toch een beetje jammer dat Vesting Finance toch incassokosten krijgt betaald (al is het van ZK en niet van mij)....
Nee, de betaling heeft namelijk eerder plaatsgevonden dan het incassobureau de brief heeft verzonden, dit wordt ook wel een kruisbetaling genoemd. Je kunt het beste even doorgeven aan het incassobureau dat je al betaald hebt voordat zij de zaak in behandeling hebben genomen. Dan zou het daarmee klaar moeten zijn, al is de kans natuurlijk groot dat ze een mooie smoes verzinnen om toch de incassokosten te incasseren...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef jxbe84 het volgende:
Ik heb een soortgelijk probleem , alleen ik heb het volledige bedrag 587,40 betaald op 4 september. Nu krijg ik op 8 september (datum op de brief 7 september) een 1e brief van de incasso met het verzoek 587,40 + 150 incassokosten + 5,48 rente te betalen... Het gaat hier om debitel en cannock chase... wat een naam :p
Ben ik juridisch gezien de overige kosten verschuldigd ?
als ze inderdaad alleen een brief de deur uit zouden moeten doen voor dat geld wel. Echter er zullen ook zaken achter de schermen gebeuren.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef tomtomkortom het volgende:
Een beetje off-topic, dat dan weer wel. Maar verbaas me sowieso vaak wat incassobureaus vragen en incasseren bij het versturen van één simpele brief.
Dit dusquote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze inderdaad alleen een brief de deur uit zouden moeten doen voor dat geld wel. Echter er zullen ook zaken achter de schermen gebeuren.
Al dat voer voor het duiveltje dat er stempels opzet ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze inderdaad alleen een brief de deur uit zouden moeten doen voor dat geld wel. Echter er zullen ook zaken achter de schermen gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |