quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef L.no het volgende:
Ik doe ze geen kwaad zolang ze mij niet lastig vallen.
Kijk, een gelijke ziel die respect heeft voor de vliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef L.no het volgende:
Ik doe ze geen kwaad zolang ze mij niet lastig vallen.
Indien er bezoekers aanwezig zijn die dit prefereren, dan opteer ik voor deze manier, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Saaaaab het volgende:
Dus jij gaat iedere keer een potje halen, rent ermee achter de vlieg aan, sluit de vlieg op in het potje en laat hem naar buiten?
Heb je geen respect voor mensen? Waar halen ze uit hun hoofd om andere wezens lastig te vallen met hun dagelijkse leven? Waarom moeten ze in andermans kop zoomen en niet een kilometer verderop?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef rebulo het volgende:
[..]
Kijk, een gelijke ziel die respect heeft voor de vliegen.
God zal het jou lonen mijn vriend, samen met alle vliegen van de hele wereld!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je geen respect voor mensen? Waar halen ze uit hun hoofd om andere wezens lastig te vallen met hun dagelijkse leven? Waarom moeten ze in andermans kop zoomen en niet een kilometer verderop?
Ik respecteer elk levend wezen, en daar hoort ook de mens bij. Ikzelf ben ook een mens, dus het zou een tikkeltje vreemd zijn als ik het humane ras zou verachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je geen respect voor mensen? Waar halen ze uit hun hoofd om andere wezens lastig te vallen met hun dagelijkse leven? Waarom moeten ze in andermans kop zoomen en niet een kilometer verderop?
Gezelschapsdieren? Belevenissen en ervaringen delen aan de mens?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef rebulo het volgende:
[..]
Ik respecteer elk levend wezen, en daar hoort ook de mens bij. Ikzelf ben ook een mens, dus het zou een tikkeltje vreemd zijn als ik het humane ras zou verachten.
Vliegen zijn echte gezelschapsdieren. Zij hebben niet de intentie om anderen lastig te vallen, eerder om hun leven te delen met leden van het humane ras. Dit komt bij sommige individuen niet helemaal correct tot uiting, waardoor sommige mensen hun gezelschap dus als irritant ervaren.
Hetzelfde geldt ook voor jouw laatste vraag; zij zoemen rond iemands hoofd, om hun belevenissen en ervaringen uit te wisselen met hun vaak onterecht geïrriteerde gesprekspartner. Echter beschikken ze niet over de nodige vereisten om hun spraak volledig tot zijn recht te laten komen, waardoor er voor ons oren niets meer of niets minder hoorbaar is dan gezoem.
Weet dat de vlieg in kwestie, een gesprek probeert aan te knopen met die persoon. Het is dan wel zo even vriendelijk van die persoon om de vlieg niet te negeren (en doden is al helemaal uit den boze!), maar om deze te complimenteren voor het moeite doen om hem toch te vertellen over hun boeiende leven. Vliegen zijn intrigerende wezens!
Elektrocutie is de meest vreselijke manier waarop een levend wezen ten einde kan komen. Elke zenuw van de vlieg krijgt een immense schok te verwerken, welke ze tevens ook voelen op de moment van de elektrocutie. Pas na een paar seconden of zelfs minuten, geven ze er de brui aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb er 17 geelectrocuteerd gister, heerlijk die geur van net verbrandde vliegen
moeten ze maar van mn eten afblijven, vieze kut beesten
ha nog een erbij
Zo is dat! Buiten de beperkingen die aanwezig zijn bij een vlieg (het niet kunnen overbrengen van boodschappen en dergelijke meer) en het formaat en vormgeving, verschilt een vlieg niet van een mens. Beiden ademen ze, beiden bonzen hun harten, en beiden zijn ze een levend wezen welke recht hebben op een mooi respectvol leven. Er zouden wetten moeten komen die het doden van vliegen bestraffen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
Eens met TS, dieren worden gedood alsof het niets is, maar als je een mens vermoord word je meteen gestraft
Vleugels uittrekken leidt tot een ernstig gevolg voor de vlieg. Het arme dier zal niet langer meer kunnen vliegen en de wereld rondreizen. Een veel betere en tevens ook vliegvriendelijke oplossing is om een leuk plaatje te draaien of oordopjes in te steken. Jij geniet van een heerlijk muziekje of een poos intense stilte, en de vlieg behoudt zijn/haar vleugels. Alweer een win-win situatie!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Bah mensen die zeuren over het gezoem van vliegen!![]()
Kwestie van vleugels uittrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |