abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70747841
Mensen die vliegen doden.

Waar ben je dan serieus mee bezig?

Vliegen zijn levende wezens, net als wij. Zij hebben ogen waar ze kunnen mee kijken, net als wij. Zij hebben een hart dat bonst, net als wij. Zij ademen, net als wij. Zij verdienen respectvol behandeld te worden, net als wij. Zij hebben het recht om te leven, net als wij.

Met welk recht ontnemen sommige mensen het leven van een vlieg? Vliegen zullen in de toekomst zelfs nog heel belangrijk worden in onze maatschappij. Ik hoorde ergens dat experts van mening zijn dat de larven van vliegen binnen dit en een tijd zullen gebruikt kunnen worden om medicijnen te produceren die de effecten van kanker zullen kunnen verminderen.

Het komt er dus op neer dat vliegen ons leven aangenaam zullen maken in de toekomst. En wat doen sommigen? De vliegen doden, terwijl zij niets anders dan respect hebben voor ons. En niet alleen voor ons, maar ook voor de mensen die een ziekte hebben. Neem nu bijvoorbeeld een persoon die in de beginnende fase van dementie aangekomen is.

Als hij/zij, als gevolg van zijn/haar dementie, vergeet om zijn/haar huis netjes te houden, of hij/zij vergeet dat er een product in de koelkast aanwezig is wat niet meer vers is en dus in de vuilnisemmer hoort, zullen er meer en meer vliegen aanwezig zijn en rond de locatie waar zich een probleemvorming stelt, cirkelen, en zelfs misschien brommen en zoemen zodat de demente persoon een hint krijgt en weet wat hem/haar te doen staat. Dé ideale geheugensteun voor demente personen! Dit was slechts een voorbeeld, hoe nuttig vliegen zijn in onze maatschappij.

Bij deze wil ik dus potentiële vliegenmoordenaars verzoeken om dergelijke praktijken meteen te beëindigen. Respecteer uw medewezens, alstublieft!

[ Bericht 0% gewijzigd door rebulo op 07-07-2009 18:28:42 ]
pi_70747869
Je bent een ding vergeten:

ZE ZIJN VERDOMD IRRITANT
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:49:03 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_70747912
Ik doe ze geen kwaad zolang ze mij niet lastig vallen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_70747914
Wat een klote TT.
pi_70747916
.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:51:08 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70747993
Goed geschreven stuk tekst.

Niet gelezen, omdat je de TT niet duidelijk hebt gemaakt .
She might forget you, her pussy wont.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:54:47 #7
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_70748140
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef L.no het volgende:
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:57:00 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_70748211
Ok, en als je niet op je balkon in het zonnetje kunt liggen vanwege de vliegen die op het afval op het balkon van de buurman afkomen?

Maar toch, in principe mag van mij alles blijven leven zolang ze me niet gestoken hebben. Muggen en zilvervisjes uitgezonderd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:57:39 #9
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_70748230
Dus jij gaat iedere keer een potje halen, rent ermee achter de vlieg aan, sluit de vlieg op in het potje en laat hem naar buiten?
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_70748245
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef L.no het volgende:
Kijk, een gelijke ziel die respect heeft voor de vliegen.
God zal het jou lonen mijn vriend, samen met alle vliegen van de hele wereld!
pi_70748298
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Saaaaab het volgende:
Dus jij gaat iedere keer een potje halen, rent ermee achter de vlieg aan, sluit de vlieg op in het potje en laat hem naar buiten?
Indien er bezoekers aanwezig zijn die dit prefereren, dan opteer ik voor deze manier, inderdaad.
Als ik alleen ben laat ik ze in alle vrede door het huis fladderen.

Als ik toch eens een tijdje met rust gelaten wil worden, maak ik een half uurtje tijd vrij en creëer ik voor hen een suikerparadijs. Dat houd in; een mini-kasteel geheel opgebouwd met suikerklontjes. Wat kunnen ze dan snoepen!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:00:39 #12
137556 L.no
Midlife crisis
pi_70748327
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef rebulo het volgende:

[..]

Kijk, een gelijke ziel die respect heeft voor de vliegen.
God zal het jou lonen mijn vriend, samen met alle vliegen van de hele wereld!
Heb je geen respect voor mensen? Waar halen ze uit hun hoofd om andere wezens lastig te vallen met hun dagelijkse leven? Waarom moeten ze in andermans kop zoomen en niet een kilometer verderop?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:08:01 #13
222905 Tanjaa
Internet
pi_70748546
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef L.no het volgende:

[..]

Heb je geen respect voor mensen? Waar halen ze uit hun hoofd om andere wezens lastig te vallen met hun dagelijkse leven? Waarom moeten ze in andermans kop zoomen en niet een kilometer verderop?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_70748557
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef L.no het volgende:

[..]

Ik respecteer elk levend wezen, en daar hoort ook de mens bij. Ikzelf ben ook een mens, dus het zou een tikkeltje vreemd zijn als ik het humane ras zou verachten.

Vliegen zijn echte gezelschapsdieren. Zij hebben niet de intentie om anderen lastig te vallen, eerder om hun leven te delen met leden van het humane ras. Dit komt bij sommige individuen niet helemaal correct tot uiting, waardoor sommige mensen hun gezelschap dus als irritant ervaren.

Hetzelfde geldt ook voor jouw laatste vraag; zij zoemen rond iemands hoofd, om hun belevenissen en ervaringen uit te wisselen met hun vaak onterecht geïrriteerde gesprekspartner. Echter beschikken ze niet over de nodige vereisten om hun spraak volledig tot zijn recht te laten komen, waardoor er voor ons oren niets meer of niets minder hoorbaar is dan gezoem.

Weet dat de vlieg in kwestie, een gesprek probeert aan te knopen met die persoon. Het is dan wel zo even vriendelijk van die persoon om de vlieg niet te negeren (en doden is al helemaal uit den boze!), maar om deze te complimenteren voor het moeite doen om hem toch te vertellen over hun boeiende leven. Vliegen zijn intrigerende wezens!
pi_70748604
ik heb er 17 geelectrocuteerd gister, heerlijk die geur van net verbrandde vliegen
moeten ze maar van mn eten afblijven, vieze kut beesten

ha nog een erbij
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:16:03 #16
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_70748808
Eens met TS, dieren worden gedood alsof het niets is, maar als je een mens vermoord word je meteen gestraft
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:16:34 #17
137556 L.no
Midlife crisis
pi_70748823
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef rebulo het volgende:

[..]

Ik respecteer elk levend wezen, en daar hoort ook de mens bij. Ikzelf ben ook een mens, dus het zou een tikkeltje vreemd zijn als ik het humane ras zou verachten.

Vliegen zijn echte gezelschapsdieren. Zij hebben niet de intentie om anderen lastig te vallen, eerder om hun leven te delen met leden van het humane ras. Dit komt bij sommige individuen niet helemaal correct tot uiting, waardoor sommige mensen hun gezelschap dus als irritant ervaren.

Hetzelfde geldt ook voor jouw laatste vraag; zij zoemen rond iemands hoofd, om hun belevenissen en ervaringen uit te wisselen met hun vaak onterecht geïrriteerde gesprekspartner. Echter beschikken ze niet over de nodige vereisten om hun spraak volledig tot zijn recht te laten komen, waardoor er voor ons oren niets meer of niets minder hoorbaar is dan gezoem.

Weet dat de vlieg in kwestie, een gesprek probeert aan te knopen met die persoon. Het is dan wel zo even vriendelijk van die persoon om de vlieg niet te negeren (en doden is al helemaal uit den boze!), maar om deze te complimenteren voor het moeite doen om hem toch te vertellen over hun boeiende leven. Vliegen zijn intrigerende wezens!
Gezelschapsdieren? Belevenissen en ervaringen delen aan de mens?
Gast, wat slik je?
pi_70748833
Bah mensen die zeuren over het gezoem van vliegen!

Kwestie van vleugels uittrekken
pi_70748834
* Kerol wacht op filmpje van Obama
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_70748861
niets beter als die schijtbeesten keihard kapot stampen

doet me trouwens denken: je gooit zo 50 cent naar zo'n vlieg, begint te stampen, die vlieg zo weuh wat doe je
ja ik ehb je toch gekcoth!!11éeeeenen tw2e2342trset
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_70748873
TS = zwerver en zijn vriendjes zijn vliegjes
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_70748913
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb er 17 geelectrocuteerd gister, heerlijk die geur van net verbrandde vliegen
moeten ze maar van mn eten afblijven, vieze kut beesten

ha nog een erbij
Elektrocutie is de meest vreselijke manier waarop een levend wezen ten einde kan komen. Elke zenuw van de vlieg krijgt een immense schok te verwerken, welke ze tevens ook voelen op de moment van de elektrocutie. Pas na een paar seconden of zelfs minuten, geven ze er de brui aan.

Besef je eigenlijk wel goed welk leed je de beesten aan doet?
Ik kan er héél goed inkomen dat je jezelf niet geroepen voelt om jouw maaltijd te delen met andere levende wezens, waaronder vliegen. Echter is elektrocutie niet de oplossing. Remember that violence is not the answer!

Wat ik doe om dit euvel te verhelpen, is een aparte maaltijd bereiden en serveren voor aanwezige hongerige vliegen. De vliegen zijn tevreden en kunnen lekker smullen van een heerlijke maaltijd, en ik word niet langer meer gestoord tijdens het nuttigen van mijn eigen maaltijd. Een win-win situatie!

[ Bericht 1% gewijzigd door rebulo op 07-07-2009 18:25:07 ]
pi_70749049
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
Eens met TS, dieren worden gedood alsof het niets is, maar als je een mens vermoord word je meteen gestraft
Zo is dat! Buiten de beperkingen die aanwezig zijn bij een vlieg (het niet kunnen overbrengen van boodschappen en dergelijke meer) en het formaat en vormgeving, verschilt een vlieg niet van een mens. Beiden ademen ze, beiden bonzen hun harten, en beiden zijn ze een levend wezen welke recht hebben op een mooi respectvol leven. Er zouden wetten moeten komen die het doden van vliegen bestraffen!
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Bah mensen die zeuren over het gezoem van vliegen!

Kwestie van vleugels uittrekken
Vleugels uittrekken leidt tot een ernstig gevolg voor de vlieg. Het arme dier zal niet langer meer kunnen vliegen en de wereld rondreizen. Een veel betere en tevens ook vliegvriendelijke oplossing is om een leuk plaatje te draaien of oordopjes in te steken. Jij geniet van een heerlijk muziekje of een poos intense stilte, en de vlieg behoudt zijn/haar vleugels. Alweer een win-win situatie!
pi_70749124
Deporteren.
pi_70749226
kudows voor deze troll
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')