Kuffour was ook een grote negerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Damzkieee het volgende:
Kuffour de tweede misschien, maar wel een grote neger, precies wat Ajax nodig heeft
Boxershorts aan douchen dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zal die jongens eens leren onder de douche.
quote:Ajax zal in januari niet kunnen beschikken over de nieuwe aankoop, Thimothée Atouba. De 27-jarige verdediger maakt deel uit van de nationale selectie van Kameroen en omdat in januari de Afrika Cup weer op het programma staat, zal Atouba ontbreken in de eerste maand van 2010.
De wedstrijden die Atouba mist zijn niet de minste. Zo zal Atouba niet beschikbaar zijn in de wedstrijd tegen de regerend landskampioen AZ (24 januari) en in de Klassieker in Rotterdam (31 januari) zal Atouba waarschijnlijk ook niet van de partij zijn, behalve als Kameroen voortijdig uitgeschakeld wordt.
Overigens is Atouba niet de enige die Ajax hoogstwaarschijnlijk moet gaan missen. Mogelijk maakt Eyong Enoh ook deel uit van de selectie van Kameroen. Daarnaast is er een kans aanwezig dat Jeffrey Sarpong voor Ghana uit zal komen voor de Afrika Cup.
Sarpong is namelijk benaderd door de Ghanese voetbalbond, zo meldt Voetbal International. Door de Ghanese roots van Sarpong mag hij uitkomen voor Ghana. ''Sarpong heeft ons gezegd dat hij gevraagd is, maar hij heeft de bond nog geen antwoord gegeven,'' meldt een woordvoerder van Ajax. ''Jeffrey denkt er dus nog even over na.''
Nog 1 die er serieus op ingaat. Jezus wat is er aan de hand met jullie.quote:
Rosenberg?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef toma het volgende:
ik was m'n pc net aan het opruimen, kwam een leuke foto tegen
[ afbeelding ]
Dat jij het nou probeert af te doen als grap, zegt genoeg over jou. Volgens mij zitten die acties van Ibi je gewoon dwars.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nog 1 die er serieus op ingaat. Jezus wat is er aan de hand met jullie.
Aldus VoetbalPrimeurquote:Luque mag van Ajax in Spanje trainen
Albert Luque lijkt geen toekomst meer te hebben bij Ajax. De Spanjaard werd thuisgelaten voor het trainingskamp in De Lutte en mag van de Amsterdammers in Spanje zijn conditie op peil houden, meldt het Algemeen Dagblad.
De aanvaller, die vorig jaar verhuurd werd aan Málaga, wil ook volgend seizoen weer uitkomen voor de Spaanse middenmoter en zou daarvoor zelfs bereid zijn een deel van zijn salaris in te leveren. Ajax zou hem transfervrij willen laten gaan als hij zijn salaris van zijn laatste contractjaar inlevert.
Onlangs liet hij bij zijn terugkeer in Amsterdam nog weten te willen gaan voor zijn kans onder trainer Martin Jol. Die kans heeft hij echter niet gekregen van de Hagenaar.
Hij moet nog naar Hamburg om wat zaakjes te regelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef versteegrob het volgende:
Hij is nu toch al gekeurd neem ik aan? Gaat die nog naar het trainingskamp?
-edit-quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie hebben de nieuwe C Ronaldo binnen
Nu toch maar wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
Net op youtube nog wat filmpjes van 'm bekeken. Eigenlijk is die Atouba toch best wel goed.
En wij hebben hem zien spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Ik snap DK wel hoor. Feyenoord haalt immers de topper van Borac binnen.
Ik ben blij dat je het eindelijk in ziet. Waar zouden we in Firenze zijn geweest zonder deze held?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Kennedy gewoon bij de selectie houden nu. Kan nog wel eens belangrijk gaan worden.
Het is nog maar zeer de vraag of Kameroen zich wel gaat kwalificeren hiervoor. Staan voorlopig laatste in de groep.quote:
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef cheqy het volgende:
Wat is er aan de hand met Kennedy?
Waar kan ik het volgen?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
[Live Oefenen #2] RKC - PSV EredivisieLive. TWE - Schalke Eurosport.
Jullie hebben die neger toch al nuquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef Jasza het volgende:
NIEUWS:
Obradovic komt niet tijdens de zomer periode naar Ajax. Sterker nog, ik verwacht dat hij Partizan uberhaupt niet verlaat.
Zojuist heb ik vanuit binnen zijn club te horen gekregen dat Partizan de transfer toch blokkeert.
Lache die Velibor, volgens mij heeftie gewoon lopen liegen.
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig, snap er nog een beetje van met mijn kennis van Russisch, Tsjechisch en Bulgaars door elkaar gemixt. Ajax was dus niet concreet staat er.
Dat insinueerde ik gisteren toch ook al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheel toevallig komt het ook echt net in de Servische media.
Wat een kul dus dat ie echt een insider zou zijn, gewoon een site constant in de gaten houden en dan snel posten.
Ik las het verkeerd. Er stond dat Ajax het meest concreet was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.
Partizan wil perse met hem de Champions League voorronde spelen, omdat ze geen geschikte vervanger hebben op dit moment. Ze zien de consequenties van deze beslissing wel achteraf.
Aldus Google Translate.
Bij gebrek aan beter zou ik zeggen, zonder taal probleem had ik voor Gabri gekozen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |