Jammer alleen dat er maar 1 team van Ajax Europa in mag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf toch, als 'Jong' Ajax dan de beker wint
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Kan een mod al die jankerds niet gewoon tot het begin van de competitie ff een ban geven?
Zou de kwaliteit hier ook ten goede komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Kan een mod al die jankerds niet gewoon tot het begin van de competitie ff een ban geven?
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Ja want alles wat jij post is natuurlijk van een redelijke/goede kwaliteitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.
Hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ajax heeft er patent op om elk jaar een cultheld te kopen.
Hehe kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als die neger er voor zorgt dat affelay op z'n knieen z'n excuses aanbiedt aan vertonghen na z'n actie van vorig jaar vind ik het al een geslaagde aanWINST.
Zijn we toch nog ergens kampioen inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ajax heeft er patent op om elk jaar een cultheld te kopen.
Kampioen + minstens kwart finale EL.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...
Ik word ook moe van dat gemekker om die 3e ster. tyft lekker op met die 3e ster, ik wil alleen maar kampioen worden en niets anders!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...
Ga er anders even serieus op in!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik edite al in minstens. Beker boeit me vrij weinig maar gewoon voor gaan als die niet gehaald word zal ik daar niet van wakker liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogste gaan: Kampioen, EL + Beker!
Al de mods zijn toch al Ajacieden, dat merk je als je iets kritisch over Ajax zegt. Krijg je meteen op je donder...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |