quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Shitney het volgende:
Daar gaat hij dan, op weg naar zijn aller- aller- allerlaatste show.
Geniet er maar van, Michael. Dat doe ik hier ook.
Qua kijkers gaat het er wel overheen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat het nog een beetje vol begint te stromen in LA. Anders komt het niet eens dicht in de buurt van de herdenking van Diana qua opkomst.
Rowe komt sowieso niet "haar aanwezigheid zou maar afleiden van Michael".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Komt een van zijn exen nu nog? Lisa Marie, Debbie Rowe?
Daarom hebben ze waarschijnlijk het ook zo lang stil gehouden dat het lichaam er zou zijn. Anders zou het te druk kunnen worden. Op CNN zeggen ze nu ook dat dat het bekend is geworden er veel meer mensen op het laatste moment nog toestromen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat het nog een beetje vol begint te stromen in LA. Anders komt het niet eens dicht in de buurt van de herdenking van Diana qua opkomst.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef Shitney het volgende:
Daar gaat hij dan, op weg naar zijn aller- aller- allerlaatste show.
Geniet er maar van, Michael. Dat doe ik hier ook.
2,5 miljard mensen (of meer), ik denk dat ze het wel gaan halen vandaag, maar 't is echt ongelooflijk veel.quote:
Ik denk dat als ze bij oma Katharine blijven, dat er voortdurend ooms, tantes, neefjes en nichtjes in de buurt zullen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Als je het zo ziet is er veel liefde in die familie tegenover de kinderen. Ik denk dat ze daar op zich goed zitten, maar helaas voor die kids zijn het nou niet echt mensen met een geschikte leeftijd voor kinderen. Diana Ross is ook al 137 jaar. Ik vraag me af waarom Janet zich niet opofferde om voor ze te zorgen. Ze is nog op een goede leeftijd en ook redelijk normaal.
Tuurlijk wel, FOX schijnt alleen maar te krakelen over de voogdij. Verstandige beslissing.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rowe komt sowieso niet "haar aanwezigheid zou maar afleiden van Michael".
As if..
de politie houd het tegen, anders had het wel gelukt hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
OMG ik hoorde net dat michael jackson dood isquote:Weet niet of het weer een roddel is maar hoorde net dat er op neverland mensen aan het werk zijn
quote:
Dat moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:24 schreef Rianne84 het volgende:
knap van die artiesten dat ze dat allemaal kunnen zingen.
Nou het lijkt wel of ze elk kan gaan huilen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef Maraca het volgende:
Zou Gail altijd zo praten of zijn dat de emoties?
Daar was ik bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
Overigens waren er meer mensen bijeen toen onze eigen knakworstvretende en bierzuipende Hazes de pijp uit ging.
Inderdaad, het had voor Amerikaanse begrippen best wel wat groter aangepakt mogen worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef vosss het volgende:
Ik denk zomaar dat de service beste wel eens tegen kan gaan vallen.
Overigens waren er meer mensen bijeen toen onze eigen knakworstvretende en bierzuipende Hazes de pijp uit ging.
Beetje raar als je het mij vraagt, want Michael was toch wel groter dan Hazes, zeker wereldwijd zegmaar
Ik heb een stream van RTL maar dat is hetzelfde als die van CNN.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
Streamt de NOS nou CNN?
Dan is de keuze wel heel simpel
Met 30sec vertraging om live te ondertitelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
Streamt de NOS nou CNN?
Dan is de keuze wel heel simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |