Topic afgelopen, een toffere vader dan dit kan niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef Frollo het volgende:
Mijn vader werkt op het kantoor waar de Goeiemoggel-reclame is opgenomen.
Jij zit zeker nooit om intvip verlegen met zo'n vader.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef Frollo het volgende:
Fúck!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Trannellius het volgende:
Mijn vader is ontslagen bij de MacDonalds
Daar moet je niet mee spotten, mijn McDonalds is overleden aan buurman.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:58 schreef dubidub het volgende:
Mijn papa werkt bij McDonalds
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Mijn moeder doet iets met film geloof ik..Ze heeft het altijd over ' happy ending'
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef Frollo het volgende:
Het verschil dat jullie allemaal jokken en ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij de McDonalds.
edit: massale spuit elf
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Mijn moeder doet iets met film geloof ik..Ze heeft het altijd over ' happy ending'
Dat is geen prestatie van je vader, maar louter toeval. Als het nou zijn kantóór was...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het verschil dat jullie allemaal jokken en ik niet.
Nou, wat een prachtbaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:58 schreef dubidub het volgende:
Mijn papa werkt bij McDonalds
Die allereerste commercial speelt inderdaad in zijn kamer, als je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen prestatie van je vader, maar louter toeval. Als het nou zijn kantóór was...
Een soort Balkenende?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mij papa is dé Burger King, koning der burgers
Je pa woont in de doorzonste doorzonwoning. Heeft alles van eigen huis en tuin op DVD, gaat ieder jaar naar dezelfde camping (waar zijn opa ook al elk jaar heenging). En is op koopzondag de eerste bij de meubelboulevard zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mij papa is dé Burger King, koning der burgers
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij de McDonalds.
edit: massale spuit elf
Ik ken ook een gast die altijd op zat te scheppen over zijn vader in de hemel. Is het niet goed mee afgelopen.quote:
Is het echt geheel toeval, of had hij gewoon het mooiste of best schoongehouden hokje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die allereerste commercial speelt inderdaad in zijn kamer, als je dat bedoelt.
Maar natuurlijk is het absoluut geen prestatie of zo, dat ben ik met je eens.
Nee, hamburgerflippers bij de Mac zijn per definitie onverslaanbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
![]()
Ik werk zelf bij de McDonalds
Beat that!
Rijk is relatiefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef Salvad0R het volgende:
TS denkt dat zijn vader met 2 ton per jaar rijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |