Vorige deel: Medium [deel 1]quote:Actrice Patricia Arquette speelt in de dramaserie Medium een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die probeert te begrijpen wat ze met haar bovennatuurlijke gave aan moet in haar leven. Uiteindelijk ontdekt ze dat ze hiermee mensen kan helpen die dat zelf niet meer kunnen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
Welk seizoen & aflevering was op Net5 op 5 juli '09?
Want nu zijn ze geloof ik middenin seizoen 2 doorgegaan...
En nog veel beter als je 'm in de goede volgorde ziet, je ziet het gezin groeien en er zit een supergoede ontwikkeling in de carriere van Allison.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef dierenfanaat het volgende:
Ik volg het zelf ook, ik weet dat ze seizoen 5 hebben afgerond, alles daarvan is uitgezonden, nu zijn ze herhalingen van seizoen 2 aan het uitzenden, maar door elkaar heen. Nogal raar geregeld. Maar is een steengoede serie!
Excuse me!? Kijken wij dezelfde serie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
dat zij eigenlijk best chubby is, dat Joe geen lekker ding is maar wel een ontzettend leuke vent
Dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Allison is wel chubby in de latere seizoenen. Flinke bos hout voor de deur
Vind ik meevallen.quote:en ook een stevige tummy.
Nerdy? ... Nou ok, hij komt niet ongeloofwaardig over als rocket scientistquote:Joe heeft een lekker lijf maar zijn hoofd is gewoon nerdy en lief.
Vooral doenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ga denk ik de DVD-box maar eens bestellen:Y
Edit: Gedaan![]()
Ik kijk al een hele tijd, maar het komt vaak op verschillende tijden dus ik heb best vele gemist, dus ik ga nu maar eens bij seizoen 1 beginnen![]()
Het probleem is dat studio's pas cancelen tussen seizoenen in, dus dan is er een clifhanger die niet wordt opgelost. De ergste is Las Vegas waar de hoofdpersoon die zwanger was met bloed tussen haar benen op de grond ligt. Heb je 5 seizoenen gekeken eindigt het daar. En ook series als Heroes en Carnivale hebebn geen einde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef Waaghals het volgende:
tja de meeste shows krijgen niet eens een einde
Ik denk dat je nu in de war bent....de show werd eerst uitgezonden op NBC, maar werd gecancelled aan het einde van seizoen 5. En vanaf de 1e aflevering van seizoen 6 heeft CBS het uitgezonden omdat ze daarvoor toen het op NBC werd uitgezonden ook al deels eigenaar was van de serie, en de dvd verkopen,etc, regelde. En CBS had het 7e seizoen oorspronkelijk besteld met 22 episodes, maar omdat de ratings / kijkcijfers tegenvielen hebben ze besloten om de episode order terug te brengen naar 13 afleveringen. Echter kwamen de makers dat wel op tijd te leren zodat ze nu wel ; een goed einde konden geven aan de show. Beter dan seizoen 5 of 6 imo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef Stefan het volgende:
In het geval van Medium, die werd halverwege seizoen zes al gecanceld en de studio had het een perfect einde gegeven met het huwelijk en iedereen levend en blij. Neem een andere studio het over en cancelt het alsnog na 13 eps. Dat is jammer.
Ja, einde slaat nergens op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:15 schreef emss het volgende:
Kutzooi. Meest sympathieke TV vader ooit gaat dood. En Medium is gebaseerd op een echt gezin, en de echte Joe Dubois leeft nog gewoon in Phoenix.
Ik vond het einde van seizoen 6 met die trouwerij een perfect einde. Iedereen blij en gelukkig. Waarom Joe nu ineens dood moest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent....de show werd eerst uitgezonden op NBC, maar werd gecancelled aan het einde van seizoen 5. En vanaf de 1e aflevering van seizoen 6 heeft CBS het uitgezonden omdat ze daarvoor toen het op NBC werd uitgezonden ook al deels eigenaar was van de serie, en de dvd verkopen,etc, regelde. En CBS had het 7e seizoen oorspronkelijk besteld met 22 episodes, maar omdat de ratings / kijkcijfers tegenvielen hebben ze besloten om de episode order terug te brengen naar 13 afleveringen. Echter kwamen de makers dat wel op tijd te leren zodat ze nu wel ; een goed einde konden geven aan de show. Beter dan seizoen 5 of 6 imo.
Bridgette zat er toch echt in hoor. Helemaal aan het begin samen met Marie, nog voor de opening credits.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, einde slaat nergens op.
Plus dat Bridgette niet eens in deze episode zat.
Wat is het nut dat een dode Joe Allison al die tijd komt bezoeken. Je moet verder als je partner dood is. En Joe was de nuchtere persoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:25 schreef emss het volgende:
? Maar Alison hoorde toch 40 jaar niets van Joe, dat lijkt me niet echt happiness.
Er is ook niet gezegd hoeveel tijd er tussen zat tussen dat 2e telefoontje en de droom die ze kreeg. Kan ook dat het 1-2 dagen later was dat ze dat droomde en alleen maar in slaap viel door uitputting. Maar dat is inderdaad wat slecht uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:29 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB vroegen ze ze zich terecht af of het 2e telefoongesprek in het vliegtuig gedroomd was. Want het lijkt me niet waarschijnlijk dat Alisson daarna nog in slaap valt. Want ze wordt wakker na die zeven jaar later fantasie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |