Nu hebben we duidelijkheid en wachten we tot Neo weer gaat raaskallen.quote:
ja precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hebben we duidelijkheid en wachten we tot Neo weer gaat raaskallen.
Of niet.
Wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hebben we duidelijkheid en wachten we tot Neo weer gaat raaskallen.
Of niet.
Ikke nie!quote:
Best lang denk ik, ik ga kijken anders krijg ik later spijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
We doen lekker niets![]()
Ik zit te twijfelen of ik die uitvaart enzo van MJ ga zitten kijken, of toch niet.
Hoelang zou dat duren?
Die ga ik wel kijken, de ter aarde bestelling van een vd grootste mega sterren ooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
Ik zit te twijfelen of ik die uitvaart enzo van MJ ga zitten kijken, of toch niet.
Hoelang zou dat duren?
Ja, zo zit ik ook te denken maar eigenlijk heb ik er niet zoveel zin in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Best lang denk ik, ik ga kijken anders krijg ik later spijt.
Het zal ook wel te downloaden zijn maar dat is toch niet hetzelfde.
hmmmmmm daar ga ik nog eens over denken.... weet ik eigenlijk nog niet, word ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
Hoelang zou dat duren?
die come-back is juist zijn dood gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig.
En vind het toch ook wel een beetje zielig voor die freak, al merkt hij er niets meer van. Maar een glorieuze come-back op het podium was 'm wel gegund.
Niet freak zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig.
En vind het toch ook wel een beetje zielig voor die freak, al merkt hij er niets meer van. Maar een glorieuze come-back op het podium was 'm wel gegund.
Als er hele bosjes Amerikanen van die tearjerk-toespraakjes gaan houden, vol effectbejag, dan haak ik weer af trouwens, Dat toneelspel van die yanks word ik altijd misselijk van.![]()
1.000 keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat jullie MJ kijken verkiezen boven de Tour de France
Nee man, ik vond hem al jaren leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik de enige die MJ echt heel leuk is gaan vinden?![]()
In die supermarkt, in interviews, met die watergevechten.... Een man met humor volgens mij. En tja, dat je niet echt normaal wordt van beroemd zijn vanaf je 6e lijkt me evident.
ow..... nee hoor ik vond het een scheetje écht waar....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
In die supermarkt, in interviews, met die watergevechten.... Een man met humor volgens mij. En tja, dat je niet echt normaal wordt van beroemd zijn vanaf je 6e lijkt me evident.
Ja alleen jij bent fan van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |