Nu hebben we duidelijkheid en wachten we tot Neo weer gaat raaskallen.quote:
ja precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu hebben we duidelijkheid en wachten we tot Neo weer gaat raaskallen.
Of niet.
Wie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of niet.
Ikke nie!quote:
Best lang denk ik, ik ga kijken anders krijg ik later spijt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
We doen lekker niets![]()
Ik zit te twijfelen of ik die uitvaart enzo van MJ ga zitten kijken, of toch niet.
Hoelang zou dat duren?
Die ga ik wel kijken, de ter aarde bestelling van een vd grootste mega sterren ooit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
Ik zit te twijfelen of ik die uitvaart enzo van MJ ga zitten kijken, of toch niet.
Hoelang zou dat duren?
Ja, zo zit ik ook te denken maar eigenlijk heb ik er niet zoveel zin in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Best lang denk ik, ik ga kijken anders krijg ik later spijt.
Het zal ook wel te downloaden zijn maar dat is toch niet hetzelfde.
hmmmmmm daar ga ik nog eens over denken.... weet ik eigenlijk nog niet, word ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef CarOnline het volgende:
Of!
Hoelang zou dat duren?
die come-back is juist zijn dood gewordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig.
En vind het toch ook wel een beetje zielig voor die freak, al merkt hij er niets meer van. Maar een glorieuze come-back op het podium was 'm wel gegund.
Niet freak zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig.
En vind het toch ook wel een beetje zielig voor die freak, al merkt hij er niets meer van. Maar een glorieuze come-back op het podium was 'm wel gegund.
Als er hele bosjes Amerikanen van die tearjerk-toespraakjes gaan houden, vol effectbejag, dan haak ik weer af trouwens, Dat toneelspel van die yanks word ik altijd misselijk van.![]()
1.000 keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat jullie MJ kijken verkiezen boven de Tour de France
Nee man, ik vond hem al jaren leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik de enige die MJ echt heel leuk is gaan vinden?![]()
In die supermarkt, in interviews, met die watergevechten.... Een man met humor volgens mij. En tja, dat je niet echt normaal wordt van beroemd zijn vanaf je 6e lijkt me evident.
ow..... nee hoor ik vond het een scheetje écht waar....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
In die supermarkt, in interviews, met die watergevechten.... Een man met humor volgens mij. En tja, dat je niet echt normaal wordt van beroemd zijn vanaf je 6e lijkt me evident.
Ja alleen jij bent fan van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik verkies zelfs Jamie Oliver nog boven de Tour de Francequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
die come-back is juist zijn dood geworden
arme jongentriest leven was dat, misschien maar beter zo....
eindelijk rust.
![]()
Amen zou ik bijna zeggen....
Misschien omdat alles wat men nu nog maakt na zijn dood niet hetzelfde gevoel geeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee man, ik vond hem al jaren leuk![]()
Vooral als ie lachte. Voor de renovatie zeg maar![]()
Dat filmpje in de supermarkt vind ik ook zo leuk trouwens![]()
Oh en bij ons is het een gekkenhuis, er worden zo ontzéttend veel cd's en dvd's van hem verkocht, niet normaal!
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je dan NU iets van hem wil hebben.
Je mag die van ons wel lenen als het zo ver is, kijk die mevrouw die er nog steeds goed uit ziet heeft verhalen vraag er maar naar....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel weer hervonden bewondering voor de artiest Jackson. En inderdaad hervonden vertedering voor de persoon.
Ben ergsn ook wel 'blij' dat ik 'm een keer live heb kunnen zien. Zullen mijn kleinkinderen nog vaak gaan horen.
Oh wacht.
LOLquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Je mag die van ons wel lenen als het zo ver is, kijk die mevrouw die er nog steeds goed uit ziet heeft verhalen vraag er maar naar....
Als ze dan maar niet Michael Jacksontje met de kleine gaat spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je mag die van ons wel lenen als het zo ver is, kijk die mevrouw die er nog steeds goed uit ziet heeft verhalen vraag er maar naar....
Ik heb geen balkon. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Gert het volgende:
Als ze dan maar niet Michael Jacksontje met de kleine gaat spelen.
Ja en toch vind ik het raar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat alles wat men nu nog maakt na zijn dood niet hetzelfde gevoel geeft.
Ik zou ook meer waarde hechten aan een cd uit de jaren 90 dan een verzamelalbum van nu.
Maar 't zijn toch wel lekkere mannen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.000 keer.
Niets zo dodelijk (...) saai als de TdF.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar 't zijn toch wel lekkere mannen?
De nabestaanden leven nog hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik kijk liever naar levende mensen dan naar iemand waar verdomd weinig beweging meer in zit
Ieder zijn meug. Ik kijk liever naar een historische gebeurtenis dan naar de zoveelste wielerronde die door EPO wordt geregeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik kijk liever naar levende mensen dan naar iemand waar verdomd weinig beweging meer in zit
Ik kijk dan wel naar z'n tweede begrafenis, als ze hem tzt wegbrengen naar z'n "Land van ooit"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik kijk liever naar een historische gebeurtenis dan naar de zoveelste wielerronde die door EPO wordt geregeerd.
Ze weten niet precies wat-ie gemaakt heeft omdat ze er nooit in geïnteresseerd waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en toch vind ik het raar.
Sommigen weten niet eens wat ie nou precies gemaakt heeft, maar gewoon mee met de massa ofzo.
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Gert het volgende:
De moonwalk door amateurs. Zelf ingezonden filmpjes, aan elkaar geplakt.
Heel grappig om een paar minuten te bekijken.
Hoe sommigen met een vrolijk gezicht heel lomp achteruit lopen.![]()
http://www.eternalmoonwalk.com/
Ik heb het net even geprobeerd, met m'n lompe motoriek, maar eh... yep, it takes practice. A LOT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb begin jaren tachtig ook moonwalkles gehad van een breakdancer. Zonder positief resultaat.
Mja, dat zal het wel zijn, zoiets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze weten niet precies wat-ie gemaakt heeft omdat ze er nooit in geïnteresseerd waren.
Maar nu krijgt het zó enorm veel aandacht, dat ze denken: nou, dan zal het toch wel goed zijn of zo.
En natuurlijk ook de rouwcultuur, waar mensen graag deel aan willen nemen. Lekker vrijblijvend rouwen, misschien zelfs een traantje, ("ja ik ben best een gevoelig mens"). Heerlijk even ontladen zonder écht verdriet.
Ik had de Bild gekocht zaterdags, daar staat een step-by-step handleiding in, en zelfs dan lukt het me nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd, met m'n lompe motoriek, maar eh... yep, it takes practice. A LOT.
Hij staat in m'n sig, te wachten op je zus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had de Bild gekocht zaterdags, daar staat een step-by-step handleiding in, en zelfs dan lukt het me niet![]()
Mn zusje kan het wel, ik ga haar insturen
Ik vind het echt superleuk, en dan de meters dat ie erbij telt.
Het was nog in het duits ook, te moeluk dus, al na 4 minutenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij staat in m'n sig, te wachten op je zus.![]()
Ik had ook een step by step instriuctie hier, maar daar stond al bij dat het echt VEEL tijd kost om te oefenen. Had je dat wel gedaan dan? Of dacht je na een kwartiertje: te moeluk.
Was het Neo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of niet.
aha, ja dat lijkt er dan wel op. Nou ja, in elk geval redelijk normaal deze keer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die engelen en die buren denk ik het ook.
Ik hoef beide niet te zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neeheequote:
Om in de stemming te blijven:quote:
Mwah, z'n albums uit begin jaren 80 (Off the wall & Thriller) vond ik geweldig, met Bad vond ik het allemaal al een stuk minder wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat alles wat men nu nog maakt na zijn dood niet hetzelfde gevoel geeft.
Ik zou ook meer waarde hechten aan een cd uit de jaren 90 dan een verzamelalbum van nu.
HATSSSSSSJOEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef FANN het volgende:
oe wel indrukwekkend nu 20.000 mensen doodstil...
ja sorry human naturequote:
Nee !! Ik hoef het echt niet te zien.quote:
You will live in my heart, forever.quote:
nee daar faalt ie dan jammerlijk inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die denkt Obama na te doen, alleen kan ie 't niet.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft een stem als BA uit the A-Team, "shut up, fool!".
Ik vond 'm beter, obama was te formeel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die denkt Obama na te doen, alleen kan ie 't niet.
ga effe je mond spoelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
[..]
Ik vond 'm beter, obama was te formeel.
Nou ja zonder hem was het niksquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nee daar faalt ie dan jammerlijk in![]()
gaat ie Pa Jackson ook nog effe bedanken ..... ook dat nog
welk talent ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zonder hem was het niksDat ie kind het podium opschopt tja !! Had mijn vader mijn talent maar erkent
Als er al een cent is !! Maar die stromen nu weer binnnen door de verkoop van cd's e.d.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
die zitten op het testament te wachten, ik hoop dat die lijers geen cent krijgen......
Ik in badpakquote:
Hij heeft de rechten van de beatles, dat is dikke cashquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er al een cent is !! Maar die stromen nu weer binnnen door de verkoop van cd's e.d.
Oh en de moonzwalk niet te vergetenquote:
Niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft de rechten van de beatles, dat is dikke cash
pmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... maar dan heb je mijn Portfolio nog niet gezien
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja die naam had ik ook wel gezien, en dat 't een lekker wijf is ook, maar is 't nou z'n ex of wat?
quote:
neehee... gewoon een goede vriendin blijkbaar....... wist ik ook niet hoor tot nu toequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja die naam had ik ook wel gezien, en dat 't een lekker wijf is ook, maar is 't nou z'n ex of wat?
Tja de blije gasten zijn ge-editquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee... gewoon een goede vriendin blijkbaar....... wist ik ook niet hoor tot nu toe
maar ze was wel de eerste waar je écht aan kon zien dat ze verdrietig was...... nah.. jah Stevie ook wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |