Wat toevallig, ik was ook met champignons en courgette uit de strijd gekomen voor bij de pasta pesto.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
salade met gerookte kip enzo was lekker![]()
nu even inpakken en dan straks over uurtje of anderhalf avondeten maken: pasta met wat kipfilet, pesto, champs en courgette
Lekker is het wel, maar dit is dus precies de reden dat ik normaal gesproken weekmenu's maak.quote:
Dat had ik laatst op een verjaardag, uit een potje, maar ik geloof dat ik het niet lustquote:
Van die lichtgroene met de structuur van een sausje? Die is ook vies. Het hoort dik te zijn, zoals pindakaas, met stukjes avocado.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat had ik laatst op een verjaardag, uit een potje, maar ik geloof dat ik het niet lust.
Zaten wel stukjes in, maar was meer een sausje ja. Ik vond de smaak echt smerigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van die lichtgroene met de structuur van een sausje? Die is ook vies. Het hoort dik te zijn, zoals pindakaas, met stukjes avocado.
Hoe zie je of een avocado rijp is en uhm, is dat zo'n grote gerimpeld bruin ding?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: probeer eens ehhh broodje met avocado en wat zout en peper! Weet je meteen of je het lust![]()
Of dat met wat roomkaas
Of een broodje met geprakte avocado met zout, peper en ui(als je niemand te woord hoeft te staan
)
Of in een salade!
Zurig, of niet? Dat spul smaakt echt niet naar avocado.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zaten wel stukjes in, maar was meer een sausje ja. Ik vond de smaak echt smerig. Heb nog nooit avocado op, dus zou niet weten of ik dat wel lust.
Ughhh ik heb altijd zo'n hekel aan die lijstjes. Ik ben er ook al met een bezig want dan hoef ik dit weekend niet al mijn kleren te wassen, maar op vakantie heb ik altijd zoiets van 'had ik dit of dit maar meegenomen'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Het dilemma... welke kleren neem ik mee en hoeveel
we willen de man voor 7 dagen bij hebben, dus 2 keer wassen zeg maar
ik zat te denken aan:
1 korte broek
1 lange broek
3 spaghettibandtruitjes
3 korte mouwtruitjes
1 semi-lange mouw truitje
1 grote dikke trui
7 paar ondergoed
2 BH's
7 paar sokken
1 paar slippers
1 paar wandelschoenen
motorlaarzen
en misschien nog een gewoon paar schoenen voor 's avonds?of zal ik die dan achterwege laten en gewoon steevast op mn wandelschoenen rondstappen?
Is wel warm
En dan natuurlijk motorkleding
Bruine zijn hass avocado's, groene zijn ehh groene avocado'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe zie je of een avocado rijp is en uhm, is dat zo'n grote gerimpeld bruin ding?
Ik neem altijd hetzelfde mee, of ik nou 1 of 2 weken wegga. Mijn ervaring is dat ik toch iedere dag hetzelfde shirt+broek aandoequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dat is zó makkelijk zelf te maken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef Mini_rulez het volgende:
supermarktguacamole.
Slaap je au naturel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat te denken aan:
1 korte broek
1 lange broek
3 spaghettibandtruitjes
3 korte mouwtruitjes
1 grote dikke trui
7 paar ondergoed
2 BH's
7 paar sokken
1 paar slippers
1 paar wandelschoenen
motorlaarzen
en misschien nog een gewoon paar schoenen voor 's avonds?of zal ik die dan achterwege laten en gewoon steevast op mn wandelschoenen rondstappen?
Is wel warm
Wel een goed lijstje zo te zien, alhoewel ik zwemkleding mis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat te denken aan:
1 korte broek
1 lange broek
3 spaghettibandtruitjes
3 korte mouwtruitjes
1 grote dikke trui
7 paar ondergoed
2 BH's
7 paar sokken
1 paar slippers
1 paar wandelschoenen
motorlaarzen
Is wel warm
Met kamperen neem ik juist altijd een superdikke trui mee, omdat het 's avonds/'s nachts gemeen koud kan zijn en je hele vakantie verrot kan zijn als je niet meer warm kan worden. Vooral als je in een tent zit. Ik heb in Italie, hartje zomer, in een tentje gekampeerd. Het werd 's nachts zo koud dat ik een deken op mn luchtbed heb gelegd, in een slaapzak lag en daaroverheen weer zo'n superdikke deken. En nóg was het koud. Dus overschat het belangrijk van een dikke trui niet. Zou ik die capuchontrui extra meenemen voor de normale avondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel een goed lijstje zo te zien, alhoewel ik zwemkleding mis.De dikke trui zou ik vervangen voor een capuchonvest van sweat stof. Denk dat je een hele dikke trui niet nodig zal hebben. (of gaan jullie heel hoog?). Ik vind dat slippertjes voor 's avonds ook best kunnen. Ik mis wel iets rokkerigs of jurkerigs, dat is 's avonds vaak wel lekker, Het zal meestal veel te warm zijn voor een lange broek en omdat je maar 1 korte broek meeneemt.....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik maakt nooit lijstjes. Ik maak een actieplan om mijn gehele garderobe in mijn koffer/tas te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |