abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70742646
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat mooie luxe visitekaartjes kan maken. Niet van die vodjes van Vistaprint en consorten, maar veel mogelijkheden qua papier, reliëf effecten, uitklappen etc etc

Iemand die goede ervaringen heeft met een bepaald bedrijf? Een niet-online bedrijf is prima als het in omg. Amsterdam is.

pi_70742708
Zoek eens naar een drukkerij, die kunnen meestal alles wel.
  Donald Duck held dinsdag 7 juli 2009 @ 15:51:55 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70742802
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:54:49 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70742939
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef deroo het volgende:
Zoek eens naar een drukkerij, die kunnen meestal alles wel.
Gewoon even een copyshop binnenstappen en vragen naar de mogelijkheden?
censuur :O
pi_70743437
http://www.toxel.com/insp(...)siness-card-designs/

Daar zitten pas originele bij, die zul je niet zo snel vergeten .
pi_70744099
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef UncleSam het volgende:
http://www.toxel.com/insp(...)siness-card-designs/

Daar zitten pas originele bij, die zul je niet zo snel vergeten .
Die zijn echt vet!
pi_70744314
Ik vind transparante wel mooi en ze doen het ook goed als ijskrabber
quote:
Wij bieden u de mogelijkheid van een bijzonder visitekaartje: één van transparant plastic in zeefdruk bedrukt. Mogelijk past transparantie goed bij uw bedrijfsvoering of ontwerp. Anderszins gaat het gewoon langer mee en oogt het veel degelijker dan één van karton. In ieder geval heeft u met een passend ontwerp een visitekaartje waarvan mensen zullen vragen of ze het écht mogen houden. Met recht "uw visitekaartje".

http://www.transparantkaartje.nl/

Of... Bedruk eens een wasknijper, ook origineel!

Een blokje hout, wat ook als onderzetter kan dienen..

Metaal?

Broncode, ook origineel

De laatste voorbeelden zijn een beetje offtopic.. Excuses
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:35:43 #8
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_70744791
Waar kun je die metalen laten maken?

tvp verder
pi_70745191
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Sloper het volgende:
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat mooie luxe visitekaartjes kan maken. Niet van die vodjes van Vistaprint en consorten, maar veel mogelijkheden qua papier, reliëf effecten, uitklappen etc etc

Iemand die goede ervaringen heeft met een bepaald bedrijf? Een niet-online bedrijf is prima als het in omg. Amsterdam is.

Printerette, tegenwoordig volgens mij Response Network geheten, kan hele mooie business cards afdrukken met hun HP Indigo pers. Je moet "Indigo" wel specifiek vermelden, dan weten we meten in welke categorie je zoekt (luxe).
Zitten op meerdere plaatsen in Amsterdam.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:55:47 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70745608
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind transparante wel mooi en ze doen het ook goed als ijskrabber
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.transparantkaartje.nl/

Of... Bedruk eens een wasknijper, ook origineel!

[ afbeelding ]

Een blokje hout, wat ook als onderzetter kan dienen..

[ afbeelding ]

Metaal?
[ afbeelding ]

Broncode, ook origineel
[ afbeelding ]

De laatste voorbeelden zijn een beetje offtopic.. Excuses
Origineel wel, maar houd er rekening mee dat zakenpartners het wellicht niet waarderen als ze met van alles aan niet-standaard maten moeten rondlopen... Het voordeel van visitekaartjes is juist dat je ze zo makkelijk klein kan stapelen.
censuur :O
pi_70746032
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Sloper het volgende:

Een willekeurige fatsoenlijke drukker kan dat. Denk wel aan de kosten: voor 100 kaartjes is het niet interessant om het in offset te laten drukken (en digitaal is nooit de kwaliteit die jij zoekt).
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:49:28 #12
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_70771214
Ik vind het juist reuze irritant als ik van de kaartjes krijg die zwaar afwijken. Ze moeten in m'n map passen, klaar. Die kaartje smet uitvouwflappen knip ik gewoon af als ik ze krijg.

Wat eventueel wel handy is zijn die creditcard dingen. Daarvan weet je zeker dat ze altijd zo netjes blijven als je ze hebt afgegeven.

Naar mijn mening worden ze veel te veel als reclame object gebruikt. Geef je kaartje in een gesprek als blijkt dat je eea met elkaar kunt doen. Anders heeft het echt geen zin. Daarbij, je deelt er redelijk wat uit dus realiseer je dat die metalen dingen flink in d epapieren kunnen lopen. En dan laat ik het wagentje achter de auto om ze te vervoeren er ff buiten :-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')