Gewoon even een copyshop binnenstappen en vragen naar de mogelijkheden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef deroo het volgende:
Zoek eens naar een drukkerij, die kunnen meestal alles wel.
Die zijn echt vet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef UncleSam het volgende:
http://www.toxel.com/insp(...)siness-card-designs/
Daar zitten pas originele bij, die zul je niet zo snel vergeten.
quote:Wij bieden u de mogelijkheid van een bijzonder visitekaartje: één van transparant plastic in zeefdruk bedrukt. Mogelijk past transparantie goed bij uw bedrijfsvoering of ontwerp. Anderszins gaat het gewoon langer mee en oogt het veel degelijker dan één van karton. In ieder geval heeft u met een passend ontwerp een visitekaartje waarvan mensen zullen vragen of ze het écht mogen houden. Met recht "uw visitekaartje".
Printerette, tegenwoordig volgens mij Response Network geheten, kan hele mooie business cards afdrukken met hun HP Indigo pers. Je moet "Indigo" wel specifiek vermelden, dan weten we meten in welke categorie je zoekt (luxe).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Sloper het volgende:
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat mooie luxe visitekaartjes kan maken. Niet van die vodjes van Vistaprint en consorten, maar veel mogelijkheden qua papier, reliëf effecten, uitklappen etc etc
Iemand die goede ervaringen heeft met een bepaald bedrijf? Een niet-online bedrijf is prima als het in omg. Amsterdam is.
Origineel wel, maar houd er rekening mee dat zakenpartners het wellicht niet waarderen als ze met van alles aan niet-standaard maten moeten rondlopen... Het voordeel van visitekaartjes is juist dat je ze zo makkelijk klein kan stapelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind transparante wel mooi en ze doen het ook goed als ijskrabber
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.transparantkaartje.nl/
Of... Bedruk eens een wasknijper, ook origineel!
[ afbeelding ]
Een blokje hout, wat ook als onderzetter kan dienen..
[ afbeelding ]
Metaal?
[ afbeelding ]
Broncode, ook origineel![]()
[ afbeelding ]
De laatste voorbeelden zijn een beetje offtopic.. Excuses
Een willekeurige fatsoenlijke drukker kan dat. Denk wel aan de kosten: voor 100 kaartjes is het niet interessant om het in offset te laten drukken (en digitaal is nooit de kwaliteit die jij zoekt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Sloper het volgende:
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat mooie luxe visitekaartjes kan maken. Niet van die vodjes van Vistaprint en consorten, maar veel mogelijkheden qua papier, reliëf effecten, uitklappen etc etc
Iemand die goede ervaringen heeft met een bepaald bedrijf? Een niet-online bedrijf is prima als het in omg. Amsterdam is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |