En datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef F04 het volgende:
Nee, Oxxio is administratief een ramp.
Dat was te verwachten... wat is hier spam aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef karr-1 het volgende:
spam dus slotje
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Dat was te verwachten... wat is hier spam aan?
Dit is mensen gewoon wijzen op een voordelige actie, net als bv. de AH topics, of is dat dan ook spam?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef F04 het volgende:
Nee, Oxxio is administratief een ramp.
precies lekker meer betalenquote:
quote:Het gaat mij niet om mensen over te halen naar Oxxio
Oxxio + radar = 3.330 resultaten in googlequote:
Niet doen dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Oxxio + radar = 3.330 resultaten in google
Essent + radar = 17.000 resultaten in google
Nuon + radar = 25.000 resultaten in google
Energie direct + radar = 35.500 resultaten
Nederlandse Energie Maatschappij + radar = 281.000 resultaten in google
Dus ...
Ik dring niets op aan een ander, ieder moet voor zich kiezen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten waar je zit. Scheelt heel veel hoofdpijn.
Zucht, de OP wel gelezen of niet? Ik dring ook niets op, puur zakelijk topic voor mensen die toch al willen overstappen. Niet meer, niets minder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik dring niets op aan een ander, ieder moet voor zich kiezen.
Ben een keer overgestapt en betaalde 6 maanden lang dubbele energie rekeningen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Dat panische zonder het zelf ooit ervaren te hebben...
In feite maak je reclame voor Oxxio en dus is het spam.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Zucht, de OP wel gelezen of niet? Ik dring ook niets op, puur zakelijk topic voor mensen die toch al willen overstappen. Niet meer, niets minder.
Dat panische zonder het zelf ooit ervaren te hebben...
Je bent vast niet de enige, maar het gaat vaker goed dan fout.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben een keer overgestapt en betaalde 6 maanden lang dubbele energie rekeningen.
Daarom verwijs ik naar andere topics zoals de AH reeks, das dan ook spam, maar gaat toch niet op slotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In feite maak je reclame voor Oxxio en dus is het spam.
Welke rest? Ik denk dat iedereen de slechte berichten over Oxxio en dergelijke wel gevolgd heeft in de media.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef Phuturistixxx het volgende:
En voor degenen die het niks vinden of huiverig zijn, lekker blijven zitten waar je zit![]()
Voor de rest is dit wel interessant
Ohwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Welke rest? Ik denk dat iedereen de slechte berichten over Oxxio en dergelijke wel gevolgd heeft in de media.
http://www.geldenrecht.nl(...)ten_soms_expres.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
OhwLink naar media die slecht spreken over Oxxio
AH is een supermarkt met meerdere wisselende reclame, Oxxio levert energie en meer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:14 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Daarom verwijs ik naar andere topics zoals de AH reeks, das dan ook spam, maar gaat toch niet op slot
Spam daar wordt alleen 1 partij er beter van, nu worden beide partijen er beter van.
Ja en in datzelfde AD geldenrecht staat ook een stuk over Enecoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
http://www.geldenrecht.nl(...)ten_soms_expres.html
http://www.zibb.nl/102234(...)r-aandacht-media.htm
Enzovoort
Oxio 100.000 klanten / 3330 = 3%quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Oxxio + radar = 3.330 resultaten in google
Essent + radar = 17.000 resultaten in google
Nuon + radar = 25.000 resultaten in google
Energie direct + radar = 35.500 resultaten
Nederlandse Energie Maatschappij + radar = 281.000 resultaten in google
Dus ...
De AH-topics zijn heel wat anders. [WGR] is niet voor dit soort topics bedoeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:14 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Daarom verwijs ik naar andere topics zoals de AH reeks, das dan ook spam, maar gaat toch niet op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |