Neen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 600nrs te downloaden, betaal jij die ook voor me?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan moet ik helaas je aanbod weigeren
Dat ligt grotendeels ook aan je muziek smaak en die van ons verschilt gewoon gigantischquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef koei het volgende:
[..]
duh, in Rockband hoef je helemaal niet te zingen. Wat schreeuwen en krijsen is genoeg voor de 'muziek' in dat spel.
GH:WT >> Rockband
Maar dat is natuurlijk wel zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat ligt grotendeels ook aan je muziek smaak en die van ons verschilt gewoon gigantisch(nee ik zeg niet dat de jouwe beter/slechter is dan de mijne
)
Dat hoef je ook niet te zeggen, ik weet dat mijn smaak beter isquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat ligt grotendeels ook aan je muziek smaak en die van ons verschilt gewoon gigantisch(nee ik zeg niet dat de jouwe beter/slechter is dan de mijne
)
RHCP, Interpol, The Killers, Tenacious D, Radiohead, Blink 182, Foo Fighters, Queens of the Stoneage, System of a Down, Muse, Linkin Parkquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.last.fm/user/Edwinuss
ALLEEN MAAR GOEDE MZZIECK JE WEED
je moet me edit ook even luisterenquote:
Zal ik zo even doen, ZAO vind ik nog net iets te veel grunts en chaos. Ik heb het liever iets rustiger zoals Dance Gavin Dancequote:
Oh dan vind je August Burns Red helemaal fantastischquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zal ik zo even doen, ZAO vind ik nog net iets te veel grunts en chaos. Ik heb het liever iets rustiger zoals Dance Gavin Dance
Die Britney Spears cover klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh dan vind je August Burns Red helemaal fantastisch
volgens mij kan ik dit mijn collega's niet aandoenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet hier gaan slowchatten van Strolie. Nou, ehm, hoi.
hoi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet hier gaan slowchatten van Strolie. Nou, ehm, hoi.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En ik had nog wel zoen leuke reactie daar gepost in feedback
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hoi.
Welkom.
Je moet jezelf wel voorstellen wil je een plaats in de OP bemachtigen.
Moet je mij niet aankijken, dat is bedacht door de usert die Koei heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |