ben jij altijd zo vriendellijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou iets zoeken waar taalvaardigheid niet belangrijk is...
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. En het klopt wel dat ze liever "jonge" mensen aannemen inderdaad. Maar zo oud ben je toch niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef hannekev het volgende:
[..]
ben jij altijd zo vriendellijk?
ik zach dit baantje:
http://www.studentenwerk.(...)AH-to-Go-Utrecht-CS!
ik vroeg me af ob je als je ouder bent nog wel kans maakt om werk te krijgen omdat hoe jonger hoe goedkoper gelt?
Vooral tegen jonge vrouwenquote:
Tsja, discrimineren op leeftijd mag niet, dus wat let je?quote:ik vroeg me af ob je als je ouder bent nog wel kans maakt om werk te krijgen omdat hoe jonger hoe goedkoper gelt?
Wo ist die Fahrrad von meine Opa ob habst du es nich gewusst??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:44 schreef Nero22 het volgende:
A, ik zie het. Een Duitse. Nou, dat maakt het een stukje draaglijker.![]()
Flauw inkoppertjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Wo ist die Fahrrad von meine Opa ob habst du es nich gewusst??
Ok ok ik zal lief doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Ergste bagger weg, TS is Duits gaarne even rekening mee te houden.
Tegenwoordig zijn er mensen die alleen buiten lopen en dus niet meer het voorbereidende werk binnen doen. Die mogen volgens mij wel (binnen bepaalde tijden) zelf kiezen wanneer ze het werk doen. Echter verdienen die dan ook weer minder per uur. Als je ook binnen werk doet moet je gewoon om een bepaalde tijd beginnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef hannekev het volgende:
Postbode, kan man dan werken wanneer man wil?
Die eerste tijd ga ik zeker noch vaak terug naar huise in de weekenden.
Dan bleiven maandag tot donderdag over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |