Je probeert het leuk te zeggen, jammer dat je faalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef FlyingFox het volgende:
Mannen duurder wordende telefoons en steeds kleiner worden sociale levens.
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht! Zaten laatst met een groep bier te drinken (uiteraard) wil er 1 per se Grolsch.Drinken wij normaal ook, maar er waren kratjes AH Pilsener gehaald.
Erg sneu dus die kerel die speciaal naar de bijkeuken liep om voor hemzelf 1 flesje Grolsch te halen.
Hertog janquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.
Bavaria en Oranjeboom zitten bij mij toevallig ook op de grens, maar voor de rest geen probleem met het merk bier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet zeggen dat als ik merk dat er op een feest Bavaria of Oranjeboom wordt gedaan, ik nog best in staat ben om om de hoek een krat Hertog Jan te halen.
Triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, als we echt op een feestje aan het in drinken zijn voor het stappen ga ik dus niet iets drinken waarbij ik bijna over mijn nek ga.quote:
Grote kans dat ik dat ook zou doen, scheelt dat ik vrijwel nooit op gelegenheden kom waar men één van beide schenkt.quote:
Nee, een homo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik drink bavaria, jupiler en heineken. Ik heb geen seizoenskaart maar ga wel naar PSV en ga wel eens uit. Ben ik nu je antiklacht <3?
Na 3 biertjes merk je daar niets meer vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, als we echt op een feestje aan het in drinken zijn voor het stappen ga ik dus niet iets drinken waarbij ik bijna over mijn nek ga.
Op een gewone verjaardag is het iets heel anders, dan drink ik maar een keertje 7-up oid.
Als je zo vet lang niet hebt gepist en dan moet je echt echt echt heel nodig en dan komt et eruit net als een paardestraal (op die momenten dat et bijna lekkerder dan klaarkomen isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Pis kan ook behoorlijk schuimen hoor.
Heb ik dat gezegd? Je praat poep, vrouw!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef TNA het volgende:
Mensen die denken dat alle merken bier hetzelfde smaken!! Faaltopic.
Bierdiscussiesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
Al had ik gehoopt dat het over puberale kneuzen ging die bij hoog en laag beweren dat er maar één merk is dat te zuipen valt en dat de rest slootwater is.
En ze zouden bij wijze van spreken Grolsch nog niet kunnen onderscheiden van Dommelsch.
En waarom hoopte ik op die inhoud? Omdat het op FOK! stikt van dat soort debielen.
Ik kan je moeder van je zusje onderscheiden!!1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
Al had ik gehoopt dat het over puberale kneuzen ging die bij hoog en laag beweren dat er maar één merk is dat te zuipen valt en dat de rest slootwater is.
En ze zouden bij wijze van spreken Grolsch nog niet kunnen onderscheiden van Dommelsch.
En waarom hoopte ik op die inhoud? Omdat het op FOK! stikt van dat soort debielen.
Dat jouw moeder tevens je zusje is wil niet zeggen dat het normaal is, hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan je moeder van je zusje onderscheiden!!1![]()
![]()
Twincestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan je moeder van je zusje onderscheiden!!1![]()
![]()
Indirect wel, sistah!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Je praat poep, vrouw!
en dat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef FlyingFox het volgende:
Mietjes zijn het.
Het zijn de zelfde mannen die op zaterdagavond om half 12 op *willekeurig feest* met de vraag "schat, wat doen we" haar avond verpesten. Mannen met een uitzichtloze baan, seizoenskaart van een subtop eerste-divisieclub en verder geen levensdoel, laat staan liefhebberijen, hebben. Mannen die "Waren er verkiezingen dan?" antwoorden als je vraagt wat ze laatst hebben gestemd. Mannen duurder wordende telefoons en steeds kleiner worden sociale levens.
Bier is verdomme bier. En dat zuip je tot je kotst en omvalt. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef DurumDoner het volgende:
Beter drink je alle smaken Fernandez.
Het over bier hebben en dan met Warsteiner aan komen zetten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef kL0j00h het volgende:
Je hebt Grolsch en je hebt bier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het over bier hebben en dan met Warsteiner aan komen zetten...Wat een bocht is dat zeg.
Klopt, en alle Turken jatten autoradio's en stinken kats ergquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef DurumDoner het volgende:
Idd van die boeren vaak uit Twente e.d. die enkel Grolsch drinken. Inteelt.
Beter drink je alle smaken Fernandez.
Beauquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
Jahoor, niet eens je lievelingsmerk kunnen schrijven, wat ben jij dan voor trieste faalhaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef donzine het volgende:
Het kan toch best dat je het ene merk wel lekker vindt, en het andere niet? Ik zelf drink het liefst Heiniken, of Amstel als het uit de tap isBavaria vind ik echt ranzig bijvoorbeeld, het gaat er wel in, mits er echt niks anders is.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, alsof je het verschil proeft na 4 bier...
En jij bepaalt wat de smaak van anderen is?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Dan heb je echt een kutsmaak. Bavaria is net het enige bier dat juist niet te drinken is.
Nee, ik bepaal wat de smaak van lekker bier is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat de smaak van anderen is?
wat voor bier tegenwoordig je dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal wat de smaak van lekker bier is.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |