Onderbouw dit voor me en ik denk dat er meer willen weten waarom dat niet meer kan?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu TVP's zo goed als uitgebannen zijn een volgende taak:
'waar' verbieden in topictitels!
Show je game Setupquote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef delano.888 het volgende:
Is dat "show hier je game setup" topic nog ergens? Ga ik m morgen kicken met eindelijk een foto van mijn setup (bedacht me ineens, hé, dat wou ik nog doen!)
Als we nou gewoon posts verbannen, dan is het lekker rustig hier op het forum!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als 'waar' verbannen is mag puntje drie trouwens: users die me tegenspreken verbannen
Als we die van jou bannen zijn we in elk geval van dat zielige geklier af.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Als we nou gewoon posts verbannen, dan is het lekker rustig hier op het forum!
GAM: "Waar nootje warempel alweer een waar "Waar-topictitel" waarneemt"quote:Op zondag 19 juli 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu TVP's zo goed als uitgebannen zijn een volgende taak:
'waar' verbieden in topictitels!
Bart kliert niet meer toch? Het was allemaal weer rustig!quote:Op maandag 20 juli 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als we die van jou bannen zijn we in elk geval van dat zielige geklier af.
Niet als er een beetje moeite in de OP is gestoken, het een vraag is die niet in de centrale topics kan worden beantwoord, het niet "waar vind ik X spel" of een vraag is die niet simpel mbv Google kan worden beantwoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop in elk geval niet dat we na de tvp's nu ook die ''waar'' shit krijgen
Het gaat toch om de ''waar we'' in de TT's niet om een vraag?quote:Op maandag 20 juli 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet als er een beetje moeite in de OP is gestoken, het een vraag is die niet in de centrale topics kan worden beantwoord, het niet "waar vind ik X spel" of een vraag is die niet simpel mbv Google kan worden beantwoord.
Je gaat offtopic, Strolie!quote:Op maandag 20 juli 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als we die van jou bannen zijn we in elk geval van dat zielige geklier af.
Zekerquote:Op maandag 20 juli 2009 08:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bart kliert niet meer toch? Het was allemaal weer rustig!
Ik hoop in elk geval niet dat we na de tvp's nu ook die ''waar'' shit krijgen
Het was "nu met zonder titel"quote:Op maandag 20 juli 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek de 'Waar we' topics ook niet, maar waarom zouden we daar in Godsnaam wat aan willen doen? Iedereen is vrij te plaatsen wat hij of zij wilt in de TT, mits het aan de policy voldoet
Ik weet eerlijk gezegd niet wat je bedoeld? Wat was de originele TT dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:05 schreef delano.888 het volgende:
[PS3 #200] Waar games worden uitgesteld
Aangezien er in het topic niet gereageerd wordt op de vraag, waarom moest de TT zo nodig veranderd worden?
Ik ben benieuwd, ik vond het wel orgineel voor nr200, had het graag zo gehoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Ah,... ik zie het al. Geen idee om eerlijk te zijn, maar er zal vast een goede reden voor geweest zijn. Ik wacht het antwoord wel even af!
Wat vind je er irritant aan dan? Een TT heeft verder toch ook geen nut? Ik vind het opzich wel grappig als er iets van onzin in staat ook makkelijk te vinden danquote:Op maandag 20 juli 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik trek de 'Waar we' topics ook niet, maar waarom zouden we daar in Godsnaam wat aan willen doen? Iedereen is vrij te plaatsen wat hij of zij wilt in de TT, mits het aan de policy voldoet
It's a fine linequote:Op maandag 20 juli 2009 09:05 schreef delano.888 het volgende:
Het was "nu met zonder titel"
voldoet dat niet aan de policy???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |