Oh, als ik niet normaal doe hoor je mij ook niet klagen als er reacties verwijderd worden hoor. Waar het mij om gaat is dat normale reacties nu ook verwijderd worden omdat het zogenaamd tvp's zouden zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
En voor Bart, wijs advies wat ik ooit las:
[..]
Wist je trouwens dat er een ban staat op het openbaar maken van PM's? Zeker als ze niet naar jou gestuurd zijn. Het is weer willekeur ten top op FOK.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
En voor Bart, wijs advies wat ik ooit las:
[..]
Mijn kritiek die je hebt weggehaald was anders wel degelijk ontopic. En dat is ook mijn hele punt. Je gaat allemaal goede en ontopic reacties weghalen omdat jij denkt dat ze offtopic zijn.quote:
Er is al meerdere malen aangegeven dat dit de ingeslagen weg word(het weghalen van TVPs dus), nou kunnen wij daar de komende 80 jaar dezelfde discussie met de zelfde argumentatie voeren, maar afgezien van dat dat op dit moment niks uit gaat halen kan je natuurlijk ook kijken hoe het uitwerkt en of dat een wenselijk effect zal hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:03 schreef Tain het volgende:
En nu is de post van Edwinuss ook alweer weg... Ik begrijp dat je geen slowchat wil in het feedback topic, maar dit begint nu toch wel rare vormen aan te nemen. De post van Bart die je net hebt weg gehaald was wel degelijk gewoon kritiek op het beleid en geen slowchat.
Ik ben het ook volkomen mee eens dat tvp's en verkapte tvp's worden verwijderd, maar je kan nu mooi vertellen dat jullie er niet over in discussie gaan maar kijk dan ook eerst wat voor posts er worden verwijderd. Er zijn nu een handjevol posts verwijderd uit dit feedback topic die gewoon een bijdrage aan de discussie over tvp's waren. Dus wat willen jullie nu eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is al meerdere malen aangegeven dat dit de ingeslagen weg word, nou kunnen wij daar de komende 80 jaar dezelfde discussie met de zelfde argumentatie voeren, maar afgezien vandat het op dit moment niks uit gaat halen kan je natuurlijk ook kijken hoe het uitwerkt en of dat een wenselijk effect zal hebben.
Ik dacht overigens dat er in de sticky duidelijk was aangegeven dat we er niet eens in discussie over zouden gaan.
Punt is dat er geen punt is om over te discussieren en je kan er daarna wel 20x keer dezelfde argumentatie op los laten, maar dat dat wmb verspilde moeite is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben het ook volkomen mee eens dat tvp's en verkapte tvp's worden verwijderd, maar je kan nu mooi vertellen dat jullie er niet over in discussie gaan maar kijk dan ook eerst wat voor posts er worden verwijderd. Er zijn nu een handjevol posts verwijderd uit dit feedback topic die gewoon een bijdrage aan de discussie over tvp's waren. Dus wat willen jullie nu eigenlijk?
quote:Je geeft aan dat je belangstelling en/of waardering hebt voor het topic
Posten is dan voor sommige mensen ook verspilde moeite, omdat er alleen naar de poster wordt gekeken en niet naar de inhoud van de post. Maar veel plezier met het huidige beleid en ik was het met jullie eens tot dit feedback topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Punt is dat er geen punt is om over te discussieren en je kan er daarna wel 20x keer dezelfde argumentatie op los laten, maar dat dat wmb verspilde moeite is.
Er is op dit moment geen discussie over mogelijk, als je het zonodig wil evalueren op kwaliteit of userbase, geef het dan tenminste een maand of 3 de tijd voordat je het kut vind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Gamer_V het volgende:
HALLO? Een discussie over het wel of niet plaatsen van tvp's is NIET OFF-TOPIC, of de mods nou wel of niet willen deelnemen aan die desbetreffende discussie. Of sowieso vinden dat het bij desbetreffende discussie hoort.
Het is altijd goed gegaan, ga nu alsjeblieft niet doen alsof er iets ernstig mis is met GAM. Er zijn maximaal 25 posts in 1 topic die een TVP bevatten, die overige 275 posts zijn ook niet allemaal even informatief. Je kan het ook ontzettend overdrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen discussie over mogelijk, als je het zonodig wil evalueren op kwaliteit of userbase, geef het dan tenminste een maand of 3 de tijd voordat je het kut vind.
Doen! En dan moet je ook een OP maken koeitjequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef koei het volgende:
Ik stel voor om een TVP-discussietopic te maken. Daar kunnen de klagers dan hun zegje doen, hoeven de modjes daar niet naar om te kijken want die discussie is toch overbodig en dan kan dit topic voor nuttige zaken gebruikt worden!
Het is totaal niet altijd goed gegaan, genoeg users die hier niet meer komen omdat deze topics meer als incrowd slowchat beschouwen. Nu zitten we hier met 4 actieve mods, dus is het een poging waard om die onnodige tvps/smileys/bagger actief aan te pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is altijd goed gegaan, ga nu alsjeblieft niet doen alsof er iets ernstig mis is met GAM. Er zijn maximaal 25 posts in 1 topic die een TVP bevatten, die overige 275 posts zijn ook niet allemaal even informatief. Je kan het ook ontzettend overdrijven.
Ik snap deze verandering echt niet.
Jij bent een kei in mooie OP's maken! Met zo'n mooie inleidende gif waarin je ziet wie het initiatief genomen hebben, en daarna hun medestanders en tegenstanders. Een beetje zoals zo'n rechtbank-serie! En de hele discussie boeit mij eigenlijk niet, ik vind het alleen mooi om te zien hoe mensen dwars gaan liggen om het dwars liggen waar je uiteindelijk helemaal niets mee op schietquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doen! En dan moet je ook een OP maken koeitje
Ga zo door. Straks zit je met een leeg centraal 360 en PS3 topicquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is totaal niet altijd goed gegaan, genoeg users die hier niet meer komen omdat deze topics meer als incrowd slowchat beschouwen. Nu zitten we hier met 4 actieve mods, dus is het een poging waard om die onnodige tvps/smileys/bagger actief aan te pakken.
Dan komt tenminste iedereen naar die van mij. Want ik kan mooie OP's makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef koei het volgende:
Ik heb een nog beter plan Gamer_V! We geven gewoon iedereen zijn eigen PS3/360 topic! Kunnen liefhebbers deze helemaal vol TVPen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |