Popje, je moet nog even. Dus rustig aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Shitney het volgende:
wat veel autos!
Oh jongens, ik vind het echt zo erg nu. Ik kan het nu al bijna niet meer aan. Mijn Michael, wat doe je?
I want you back...
Mijn meneer is naar een concert, dus kan ik lekker ongestoord kijken (en snotteren, wie weet....).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Qwea het volgende:
ik heb geopperd om chinees te laten bezorgenMaar ik gok dat meneer toch echt groente wil
Volgens mij zijn ze wat verlaat. Ze scheuren echt over die ringweg of hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef hondjes het volgende:
Waarom rijden ze zo hard,,,of lijkt dat maar zo...
zou wel kunnen, hij is gebalsemd, zn vel zal alleen heul erg strak staan, maar dat stond het toch welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef bloempje-moi het volgende:
BTW, als de kist er is, al ie open of dicht zijn? Open kan toch bijna niet hè?
Thnx!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef cindy10 het volgende:
Voor degene met digitale tv....op E entertainment word ook verslag gedaan.
Digitale tv, bedoelt ze daar Digitenne mee? En waar zit dan E-entertainment?quote:
Nee joh, dan had hij dezelfde dag begraven moeten worden. Toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
Wordt hij trouwens als een moslim begraven ofwat?
Hij weet alleen nog niet dat als we chinees eten, hij het moet halenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef moussy het volgende:
[..]
ik tief zo alles in een ovenschaal en zet het in de oven, geen zin om nu een half uur in pannetjes te roeren, ik moet tv en streams kijken.
Er was ergens wel bericht over zijn vaste make-up lady die ervoor zou zorgen dat hij er goed uit zag, Dat doen ze ook niet voor niets lijkt me. Maar ik vraag me af of hij zelf wel een open kist had gewildquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef bloempje-moi het volgende:
BTW, als de kist er is, al ie open of dicht zijn? Open kan toch bijna niet hè?
Alweer patat? Dat hebben we zaterdag en vrijdag ook al gegetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, je moet nog even. Dus rustig aan
[..]
Mijn meneer is naar een concert, dus kan ik lekker ongestoord kijken (en snotteren, wie weet....).
Maar jouw meneer kon van mij mooi naar de snackbar!
Voor zonsondergang dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dan had hij dezelfde dag begraven moeten worden. Toch?
Hij was helemaal geen moslim. Jermaine is moslim, daarom zei hij May Allah be with you of iets in die geest, maar van de week bij Larry King zei hij dat Michael geen moslim was. Katherine is Jehova, Michael was "gewoon" christelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
Wordt hij trouwens als een moslim begraven ofwat?
het gaat echt hard jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wat verlaat. Ze scheuren echt over die ringweg of hoe dat ook heet.
Dit is dezelfde maar dan zonder die facebook rommel:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
http://edition.cnn.com/video/fb/facebook.html?stream=stream4
die dus
Ik heb Digitaal Plus (ofzoiets) van Ziggo. Bij mij zit die op 116. Hun staan te verslaan bij het Staples Centre trouwens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Digitale tv, bedoelt ze daar Digitenne mee? En waar zit dan E-entertainment?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
http://edition.cnn.com/video/fb/facebook.html?stream=stream4
die dus
Klopt, maar de Islam accepteert ook uitzonderingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, dan had hij dezelfde dag begraven moeten worden. Toch?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is dezelfde maar dan zonder die facebook rommel:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |