...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Richel het volgende:
Pwned..
Je bent van 'm af, op zoek gaan naar een nieuwe scharrel. Als je beetje knap bent, heb je zo eentje uitgepikt.
Ik ook, dus tvp.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef ViciousDelicious het volgende:
Ben ook benieuwt naar de reactie van zn 'vriendin'/'Ex'
Dat is nou de bedoeling. Ik begin wraakzuchtig te worden. Maar het is zon leuke jongen. Was. Gvd, wat een dubbel gevoel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef DarkBlade het volgende:
hij is jouw niet waard en zijn "ex" als die twee nog samenzijn en je bent boos kan je er toch zo voor zorgen dat hij niet meer met die chick blijft want dan gaat hij ook vreemd.. play the player
Nee, daar ben je ook man voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap het hele probleem niet eigenlijk.
Situatie blijft in feite toch hetzelfde? Jij hebt je tweewekelijkse onderhoudsbeurt zonder al teveel verplichtingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Nee, daar ben je ook man voor.
mannen snappen het niet.
Je hebt geen relatie met hem toch? Je neukt hem alleen. Wat boeit het dan wat ie nog meer neukt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:04 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Nee, daar ben je ook man voor.
mannen snappen het niet.
En dat is het einde van het verhaal dan toch ..?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ViciousDelicious het volgende:
Ja, ik ben heel erg kwaad.![]()
Ongeveer 1 jaar ben ik bezig met een jongen. Omdat ik een relatie niet zo zitten tot ik het huis uit ben (moet nog een paar problemen oplossen) ben ik wel even tevreden met ons 'eens in de twee-weken-seks-hebben'-relatie.
Das toch logisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef MouzurX het volgende:
Je wilde alleen maar zijn scharrel zijn maar nu ben je boos dat hij een ander naast jou heeft...
ja precies.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat is het einde van het verhaal dan toch ..?
Of ben je toch NIET tevreden met je 'eens in de twee-weken-seks-hebben'-relatie ?
Voor een vrouw wel ja. Maar ja, vrouwen snappen dat soort dingen niet.quote:
Wat een suflul.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef ViciousDelicious het volgende:
Krijg ik als reactie terug, ik ben mezelf niet, op het moment benk niemand waard, je verdient beter.
zo'n leuke jongen? dat valt dan wel mee toch???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:03 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Dat is nou de bedoeling. Ik begin wraakzuchtig te worden. Maar het is zon leuke jongen. Was. Gvd, wat een dubbel gevoel.![]()
Dat was de afspraak ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
De kern :
"Huuuuu ik wil geen relatie met je maar je mag geen andere vrouwen zien !"
Nou, logisch toch? Dan gaat hij niet vreemd ten opzichte van TS, maar ten opzichte van zijn vriendin! Daar zou ik ook no way deel van uit willen maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
De kern :
Mwaah meer: Ik wil niet degene zijn waarmee iemand zijn vriendin bedriegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
De kern :
Mja, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou, logisch toch? Dan gaat hij niet vreemd ten opzichte van TS, maar ten opzichte van zijn vriendin! Daar zou ik ook no way deel van uit willen maken.
Als het daarom gaat moet ze toch eerst de reactie van die 'ex' afwachten voor ze zo'n topic opent ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou, logisch toch? Dan gaat hij niet vreemd ten opzichte van TS, maar ten opzichte van zijn vriendin! Daar zou ik ook no way deel van uit willen maken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwaah meer: Ik wil niet degene zijn waarmee iemand zijn vriendin bedriegt
Wat opzich te prijzen is natuurlijk. Maar verder heb je weinig recht van spreken over met wie hij het nog meer doet. Als je dat wil moet je een relatie nemen.
Ja maar TS dacht dat ze de enige was waar hij mee neukte en nu realiseert TS zich dat dat niet zo is en gaat ze als een jaloers kreng lopen huilen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is het principe van een scharrel, elkaar gebruiken.
Nou ja, dat is ook een beetje overdrive. Hij was een scharrel waar je eens in de twee weken mee neukte. Verder is hij je imo helemaal geen verantwoording schuldig. Het was niks serieus en ging naar niks serieus toe. Met jouw medeweten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef ViciousDelicious het volgende:
Mocht hij serieus een relatie hebben, dan maak ik hem kapot.
Nee, omdat jij 'alleenrecht' wilde hebben en niet wilde kiezen om nou wél of geen relatie met hem aan te gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:12 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei
Ik wil niet dat meisje zijn waarmee hij vreemd gaat! Daar maak ik me dus ook kwaad om, plus het feit dat hij gewoon niet eerlijk is geweest.
Daarom hadden we ook afgesproken niet zomaar met anderen in bed te duiken om dit soort situaties te voorkomen
Nee, ik over-reageer niet, want hij houd gewoon zijn vriendin voor de gek, die van niets weet. En we hadden ook dagelijks veel contact. Gesprekken van uren, zoiets doe je je vriendin gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook een beetje overdrive. Hij was een scharrel waar je eens in de twee weken mee neukte. Verder is hij je imo helemaal geen verantwoording schuldig. Het was niks serieus en ging naar niks serieus toe. Met jouw medeweten.
Nu zo overreageren en meteen zijn vriendin verwittigen is van jou ook wel triest.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt geen relatie met hem toch? Je neukt hem alleen. Wat boeit het dan wat ie nog meer neukt?
Je wéét niet eens of 't zijn vriendin is mens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:16 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Nee, ik over-reageer niet, want hij houd gewoon zijn vriendin voor de gek, die van niets weet. En we hadden ook dagelijks veel contact. Gesprekken van uren, zoiets doe je je vriendin gewoon niet aan.
Maar het probleem is wel dat je niet weet hoelang hij alweer samen is met die ex, of of ze uberhaupt wel uit elkaar zijn geweest? Dat hij je bewust voor erbij had zeg maar, dan zou ik hem echt ff flink op zijn plek zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:12 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei
Ik wil niet dat meisje zijn waarmee hij vreemd gaat! Daar maak ik me dus ook kwaad om, plus het feit dat hij gewoon niet eerlijk is geweest.
Daarom hadden we ook afgesproken niet zomaar met anderen in bed te duiken om dit soort situaties te voorkomen
Klopt, ze weet het ook niet zeker, daarom wacht ze de reactie van zijn ex/vriendin afquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als het daarom gaat moet ze toch eerst de reactie van die 'ex' afwachten voor ze zo'n topic opent ?
Als die nou zegt "Neuh, we hebben niks meer, maar het blijft gewoon een goeie vriend van me" is er helemaal niks aan de hand.
Je weet helemaal niet of het zijn vriendin is, of een andere scharrel van hem, of iets wat een beetje aan het opbloeien is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:16 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Nee, ik over-reageer niet, want hij houd gewoon zijn vriendin voor de gek, die van niets weet. En we hadden ook dagelijks veel contact. Gesprekken van uren, zoiets doe je je vriendin gewoon niet aan.
is toch overreageren? moet TS haar scharrel nog een hand boven het hoofd houden dan? zodat die scharrel zijn vriendin nog langer kan voorliegen? hhmmm..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook een beetje overdrive. Hij was een scharrel waar je eens in de twee weken mee neukte. Verder is hij je imo helemaal geen verantwoording schuldig. Het was niks serieus en ging naar niks serieus toe. Met jouw medeweten.
Nu zo overreageren en meteen zijn vriendin verwittigen is van jou ook wel triest.
ken wel genoeg mensen die nog geen relatie hebben maar wel exclusief daten.. dat is iets waar je het samen over hebt.. is toch niet meteen claimen?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef Ad_rem het volgende:
Wat ben jij een ontzettend kutwijf dat je zijn vriendin gaat hyven! Doe normaal joh je wist toch dat je een scharrel had en verder niets. Je hebt toch nog probleempjes en wil geen relatie. Bek dichthouden, neuken en verder niets!
Hand boven het hoofd houden niet, maar direct -op basis van een Hyves berichtje ook nog eens- outen als notoire vreemdganger vind ik ook weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:18 schreef DarkBlade het volgende:
is toch overreageren? moet TS haar scharrel nog een hand boven het hoofd houden dan? zodat die scharrel zijn vriendin nog langer kan voorliegen? hhmmm..
Wat ben jij een kortzichtige eikel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef Ad_rem het volgende:
Wat ben jij een ontzettend kutwijf dat je zijn vriendin gaat hyven! Doe normaal joh je wist toch dat je een scharrel had en verder niets. Je hebt toch nog probleempjes en wil geen relatie. Bek dichthouden, neuken en verder niets!
Ik ben een man, maar ik ga ook niet scharrelen met iemand die een vaste relatie heeft hoor. Als iemand dan toch een relatie blijkt te hebben, zou ik dat ook een kutstreek vinden. Ook tegenover mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Wat een kansloos verhaal zeg. Die jongen heeft ten opzichte van jou niks fout gedaan. Ten opzichte van zijn vriendin wel natuurlijk, die had hier een topic kunnen openen. Jij zit een beetje te janken dat 'ie naast jou ook nog wat anders neukt, terwijl het niet eens je vriend is.
Vrouwen... maken er altijd zo'n gedoe van.
Je weet toch niet wat TS precies aan die vriendin gevraagd heeft? Gewoon van: hee ben jij dinges zijn vriendin? lijkt mij. Dan 'verraadt' ze hem niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:19 schreef Ad_rem het volgende:
Nee, wel iets subtieler.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:21 schreef K-Girly het volgende:
Wat heb je btw naar ''zn vriendin'' gestuurd?
Je vriend gaat vreemd, en ik ben z'n scharrel??
En ik denk niet dat hij zomaar zijn verhaal op gaat biechten na een jaar.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat TS precies aan die vriendin gevraagd heeft? Gewoon van: hee ben jij dinges zijn vriendin? lijkt mij. Dan 'verraadt' ze hem niet.
Het is aan die gozer om het verhaal op te biechten, mocht het dus zijn vriendin zijn.
Stel nou dat-ie niet met jou maar met 20 anderen gen*#kt had... Vond je het dan nog steeds jouw taak om het z'n vriendin (die jij niet kent!) te vertellen? Vast niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:21 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtige eikel.
Ik accepteer het niet zomaar dat hij zijn vriendin een jaar lang voorliegt! En ik denk dat zij het ook zou willen weten, en ik wil haar kant ook wel horen.
Waarin zou ik spoken moeten zien dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef nightsleeper het volgende:
Kan me trouwens heel goed indenken waarom hij geen relatie met je wil. Nu al claimen terwijl jullie niet eens iets hebben.
En trouwens, urenlange gesprekken terwijl hij een vriendin heeft? Vraag me een beetje af of je hier niet allemaal spoken ziet.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hand boven het hoofd houden niet, maar direct -op basis van een Hyves berichtje ook nog eens- outen als notoire vreemdganger vind ik ook weer het andere uiterste.
Ik denk het ook niet, maar het is wel zijn keuze of hij dat aan haar wil vertellen. Natuurlijk nog een groter stuk stront als hij het gewoon voor zich houdt, maar als hij een relatie wil baseren op leugens moet hij dat zelf wetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
En ik denk niet dat hij zomaar zijn verhaal op gaat biechten na een jaar.....
Heb je je zakelijke afspraken met hem zwart op wit vastgelegd?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Waarin zou ik spoken moeten zien dan.
En ik claim helemaal niets, zoals ik al zei. Ik heb er zelf voor gekozen geen relatie te willen, maar vind je het niet logisch dat ik kwaad word omdat hij een vriendin heeft, daar niets over zegt, het glashard ontkent, etc, etc?
Dat zie je trouwens verkeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik denk trouwens dat je wel eens van een heel koude kermis thuis kunt komen wat betreft die vriendin (als het überhaupt zijn vriendin is). Heb zo het idee dat ze helemaal niet zo blij is met jouw ontboezeming.
Grote kans dat jij de boevrouw in het relaas gaat worden.
Misschien wordt het dat wel als ze je met een stel potige vrienden en vriendinnen staat op te wachten.quote:
Vergis je niet in de logica van een bedrogen vrouw die net van 'de slet die met mijn vriend neukt' heeft gehoord dat haar vriend ontrouw is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef ViciousDelicious het volgende:
Dat zie je trouwens verkeerd.
Ik denk dat HIJ de 'boeman' word.
Waarom ik denk dat je spoken ziet? Omdat ik het erg onwaarschijnlijk vind dat hij dagelijks urenlange gesprekken met jou heeft terwijl hij een vriendin heeft zonder dat zij iets in de gaten heeft. Dat hij dus een heuse relatie naast jou heeft lijkt me stug.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Waarin zou ik spoken moeten zien dan.
En ik claim helemaal niets, zoals ik al zei. Ik heb er zelf voor gekozen geen relatie te willen, maar vind je het niet logisch dat ik kwaad word omdat hij een vriendin heeft, daar niets over zegt, het glashard ontkent, etc, etc?
Je bent gewoon een twijfelende muts geweest met je 'ik wil geen relatie'. Had je nou echt verwacht dat die gozer op je ging zitten wachten? Je bent gewoon de sexbuddy geweest. En dat is niet negatief bedoelt, maar dat had je natuurlijk zelf ook wel kunnen inzien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:15 schreef ViciousDelicious het volgende:
Ok.
Conclusie;
Accepteren dak gepwnd ben en een nieuwe vriend/scharrel vinden.![]()
I get it!!!!
Vrouwen en logica in één zinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vergis je niet in de logica van een bedrogen vrouw die net van 'de slet die met mijn vriend neukt' heeft gehoord dat haar vriend ontrouw is.
Ja niet te geloven. Het is volgens mij ook faalhazen-dag, ik werd net op mijn werk uitgelachen toen ik zei dat de kredietcrisis niet puur om hypotheken draait en dat banken geen verlies maken op hun hypothekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al in faal topics. Is het nationale faal topic dag ofzo?
Als blijkt dat je het mis had kun je ook wel eens de 'boeman' worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Het is voor haar, als bedrogen partij, makkelijker om jou, een onbekende, de schuld te geven dan haar vriend waarmee ze al een jaar samen is de schuld te geven (en daarmee toe te geven dat ze zich een jaar lang heeft laten bedriegen). Zeker als hij er nog een mooi verhaaltje bijgooit dat "jij dat gekke wijf bent dat hij heeft afgewezen, en die nu probeert te stoken".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef ViciousDelicious het volgende:
[..]
Faal werk met falende collega's zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet te geloven. Het is volgens mij ook faalhazen-dag, ik werd net op mijn werk uitgelachen toen ik zei dat de kredietcrisis niet puur om hypotheken draait en dat banken geen verlies maken op hun hypotheken
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef _Led_ het volgende:
De kern :
Ikke denk precies hetzelfde. Behalve dat ik eens in de twee weken pret maken nooit zou verwarren met een echte relatie dan, ook na een jaar niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
Ts, je doet het voorkomen dat je boos bent dat jij het meisje bent waar hij mee vreemd gaat en dat vind ik terecht. Laat iemand iig de keuze of ie zich in zo'n wespennest wil steken.
Maar ik heb de indruk dat je eigenlijk meer beledigd bent omdat ie buiten jou met een ander neukt. En daar moet je niet over zeuren als je gewoon een scharrel met hem hebt. Een scharrel die een jaar duurt en die monogaam is, is een relatie
Nou, dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef RemcoDelft het volgende:
TS is in elkaar geslagen door het mieppie van d'r scharrel.
Foto: [ afbeelding ]
En het is ook 'scharrel' TUSSEN HAAKJES omdat ik er geen ander woord voor weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Semnai het volgende:
Sinds wanneer mag je het als scharrel niet meer met anderen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |