Niet als je in een paupergemeente woontquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef hugecooll het volgende:
Daar krijg je toch van tevoren een brief over?
daar heb ik toch geen paspoort voor nodig banaanquote:
Je hebt dus nog 10 8 werkdagen te gaan dude. Hoezo spoedaanvraag ?!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef RodeNek het volgende:
....kom ik er net achter dat mijn paspoort over datum isen ik ga 19 juli op vakantie !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klacht: fucking 50 euro extra betalen voor spoedaanvraag
Ik ga buiten europa op vakantiequote:
Je weet maar nooit met die luie varkens bij het gemeentehuis, 3 uurtjes per dag open en vrij,zat en zon geslotenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Je hebt dus nog 10 werkdagen te gaan dude. Hoezo spoedaanvraag ?!?!?
Vlak voor hij verloopt jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef hugecooll het volgende:
Daar krijg je toch van tevoren een brief over?
Vrijdag niet hoor.. Hier in ieder geval..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die luie varkens bij het gemeentehuis, 3 uurtjes per dag open en vrij,zat en zon gesloten
Dan terecht. Ik meende Spanje gelezen te hebben (Salou). Staat er ook van een andere user, maar slaat dus nergens op.quote:
Je krijgt je paspoort binnen een week dus die spoedaanvraag is toch niet nodig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef RodeNek het volgende:
....kom ik er net achter dat mijn paspoort over datum isen ik ga 19 juli op vakantie !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klacht: fucking 50 euro extra betalen voor spoedaanvraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |