Hey mensen,
Zoals elke ochtend pak ik mijn fiets naar station venlo om vanuit daar de trein te pakken naar school.
Nu zijn er nogal werkzaamheden rondom het station. Waarbij er op de hekken overal bordjes met 'verboden fietsen te stallen" staan. Nu stal ik mijn fiets al maanden lang naast de hekken (dus niet tegen de hekken aan) van de bouwplek , waar overigens een hoop andere fietsen staan zonder dat er iets gebeurde. Zo vanochtend weer. Heb mijn fiets gewoon op slot gezet.
Nu kom ik terug en, fiets weg. Ik kijk bij overal en rondom het station bij andere stallingen, nergens mijn fiets te bekennen.
Het rare is dat mijn fiets gewoon echt voor de ingang van het station stond, dus ff een fiets pikken kan wel, maar lijkt me iets te opvallend.
Mijn vraag is eigenlijk, zou het zo kunnen zijn dat mijn fiets in beslag is genomen door derden vanwege de bordjes ? (politie? beveiligers) of mogen zij dat niet? Zo nee dan kan ik er van uitgaan dat mijn fiets dus echt gestolen is en dat ik bye bye kan zeggen tegen mijn fiets

. Anders kan ik hopelijk mijn fiets terughalen.
Dus nogmaals?? Heeft de politie überhaupt het recht fietsen in beslag te nemen om bovengenoemde reden?