ze gaat toch dood hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kate wil ik voor het einde van het spel even flink uitwonenen hahahah
jah das grappig heb ik wel es bij een vriend gespeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
welk eiland zit dat beeld ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja iets leuks, pak je heli en ga naar het vrijheidsbeeld... daar kan je naar binnen en naar de top klimmen via een ladder, daar vind je een leuk shirt
Ik + Heli = NO GOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')quote:
komt heul FOK! uit de kastquote:
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher hebquote:
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat beeld bedoel je? Geen idee meer, te lang al geen GTA meer gedaan, maar dat kan ik me nog herinneren ;')
kom niet in die kaarsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
geeft niet, ik pik je wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Of als ik er halverwege al uit springquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel man, alleen niet als ik mijn rocket launcher heb
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niet, ik pik je wel op
we moeten trouwens echt weer een keer spelen.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of als ik er halverwege al uit spring
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
of je vliegt nog een heel stuk zonder staart![]()
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz laat niks over ... niks heel.... en niets of niemand in leven
Nee, alleen jij!quote:
Ja die ja, daar kan je dus inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
tis toch gewoon een replica van het vrijheidsbeeld??
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hoort hem ook nog wat sociale aspecten bij te brengenquote:
Ej zo ben ik heul niet WELquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Er is een verschil tussen gamen en real lifequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hoort hem ook nog wat sociale aspecten bij te brengen
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!quote:
Gast al langquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!
Toen snapte ik nog niet zo veel van GTA, dus dat moet nog heul veul beter kunnen hoor!![]()
Oja:
WL, heb je nou al eens een headset?
Bellert: Heb je nou al een werkende headset?
sinds ik mijn kamer heb zitten verbouwen heb ik mijn headset niet meer gezien eigenlijkquote:
kom wel in de onderste deel tot tshirt, maar kan niet tot aan die kop klimmenquote:
Daarom moet je ook die heli pakken en hoger landen, daar kan je naar binnen bia een deur en via een trap recht op hoog tot aan de "top"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom wel in de onderste deel tot tshirt, maar kan niet tot aan die kop klimmen
uhm zie boven! kortom NEE!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, dat moet "inderdation" zijn ja... je begint af te takelen B. The Bellert!
Toen snapte ik nog niet zo veel van GTA, dus dat moet nog heul veul beter kunnen hoor!![]()
Oja:
WL, heb je nou al eens een headset?
Bellert: Heb je nou al een werkende headset?
stap maar bij WL in, ik zet je af op het hoogste gebouw wat er is hahahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daarom moet je ook die heli pakken en hoger landen, daar kan je naar binnen bia een deur en via een trap recht op hoog tot aan de "top"
met mijn lange blonde harenquote:
net zoals in css toen der tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehehe, muppet server bedoel zkr?quote:
ok vanavond fdf testen ';)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Even opgezocht:
Heart of Liberty
Het is mogelijk om met een helikopter bij een ingang van het eigenlijke beeld te komen. Naast deze deur hangt een bordje met de tekst "No Hidden Content this way" ("Geen verborgen zaken hier"). Binnen kun je een trap op klimmen, waarmee je bij een gigantisch geketend kloppend hart komt. Dit hart heeft al snel de bijnaam gekregen "The Heart of Liberty".
&
Statue of Happiness
(Doorverwezen van Blijheidsbeeld)
Het Blijheidsbeeld.
Het Statue of Happiness is een enorm standbeeld op Happiness Island in Liberty City. De naam vertaalt zich als het Blijheidsbeeld. Het standbeeld is uiteraard een persiflage van het Statue of Liberty, oftewel het Vrijheidsbeeld, in New York. In plaats van een brandende toorts heft het beeld een kop koffie in de lucht. Het beeld werd in 1886 door Frankrijk aan de Verenigde Staten geschonken ter gelegenheid van de honderdjarige "verlossing van de Britse keuken en spelling", oftewel de onafhankelijkheidsverklaring.
Aan de voet van het Blijheidsbeeld ligt een kleding-pickup. Wanneer je hier in loopt krijg je een T-shirt met de opdruk "Happiness Is" op de voorkant, en "Land" op de achterkant ("Happiness Island", maar ook "Happiness is land", oftewel "geluk is landgoed").
Als Jimmy Pegorino of Dimitri Rascalov aan het einde van de verhaallijn naar Happiness Island vlucht voor Niko Bellic, worden ze door Niko aan de voet van het beeld vermoord.
Ik hoor je vriendin nog roepen "3pack!~3pack! gooi je haar los!"quote:
ja en geen flauw idee meer eigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe, muppet server bedoel zkr?![]()
Ik heb aardig gespeeld die tijd jah hahaha
Wat was je Nick daar eigenlijk als ik vragen mag?![]()
Ik spreek nog wel wat mensen van die tijd, en een paar spelen daar nog steeds volgens mij.quote:
sjitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hoor je vriendin nog roepen "3pack!~3pack! gooi je haar los!"
die maat van je heeft iig een goeie nickquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel wat mensen van die tijd, en een paar spelen daar nog steeds volgens mij.
Ik speelde altijd samen met een maatje van me, Duvel.... die gast was vaak beter dan ik![]()
Stond je in de top20, of speelde je gewoon voor de fun?
Ik hoef niet uit te leggen dat die nickname komt omdat hij hier vaak kwam en.... *zie plaatje*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die maat van je heeft iig een goeie nick![]()
[ afbeelding ]
Dat doet lyn ook bij jou ... dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
sjitze vertelt jouw ook alles aan jouw
nou als het kan om professionele gamer te worden, zou ik het zo doen. heb het alleen niet in me haha.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te leggen dat die nickname komt omdat hij hier vaak kwam en.... *zie plaatje*![]()
Die gast werkt niet en heeft dus teveel tijd om te gamen... daarom is hij beter geworden dan ik
Als ik met Duvel was blijven spelen... het ging niet slecht zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als het kan om professionele gamer te worden, zou ik het zo doen. heb het alleen niet in me haha.
maar kijk naar die fatality gast, krijgt al zn zooi gratis
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat valt heul mee!![]()
Lieverd, schatje... natuurlijk kom ik jou kant op!
whaha maar niet zulke dingenquote:
Tot zo schat!quote:
Laten we het hopen! hahahahahaquote:
Die gast is rijk , moet je eens zien: http://en.wikipedia.org/wiki/Johnathan_Wendelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar om daar nou geld mee te verdienen? steeds naar lanpartys moeten gaan enzo![]()
dus ? kleren uitgetrokken ?quote:
jah iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot zo schat!![]()
[..]
Laten we het hopen! hahahahaha
en dan ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ? kleren uitgetrokken ?![]()
moest ff aan hans teeuwen denken
dat weet ik zeker! tot zo jij!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot zo schat!![]()
[..]
Laten we het hopen! hahahahaha
zoek ff op youtubequote:
"mama, je raad nooit wat ik in mijn holletje heb gestopt"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoek ff op youtube
hans teeuwen - mars
hahaha tot zo!quote:
hahaha, ja idd geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"mama, je raad nooit wat ik in mijn holletje heb gestopt"
M&M's?
Bounty?
whjeheheheh
Straks maar weer ff alle dvd's van Hans uit de kast trekken,quote:
beide maar hoogste rank was 3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel wat mensen van die tijd, en een paar spelen daar nog steeds volgens mij.
Ik speelde altijd samen met een maatje van me, Duvel.... die gast was vaak beter dan ik![]()
Stond je in de top20, of speelde je gewoon voor de fun?
hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Droxz.nl het volgende:
Eerste swaffelvonnis rechtbank Den Haag
KLIKKER-DE-KLIK-KLIK
Deze ractie dan:quote:
quote:( .......voelt wat klopt daar kinderen, voelt wat klopt daar zachtjes tegen me aan, hij is van een vreemdling zeker, die verdwaald is zeker, ik zal eens even vragen naar zijn naam, Oh swaffelaar, oh swaffelaar, breng mij vanavond een bezoek en sproei dan wat lekkers in een of andere broek)
echt serieusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Droxz.nl het volgende:
Eerste swaffelvonnis rechtbank Den Haag
KLIKKER-DE-KLIK-KLIK
whehehe dat liedjequote:
opgezoutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef tripack het volgende:
mensen ik piep er vandaag er lekker vroeg tussenuit![]()
tot morgen allemaal
morge bent ik vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:32 schreef tripack het volgende:
mensen ik piep er vandaag er lekker vroeg tussenuit![]()
tot morgen allemaal
dus 4 dagen weekend hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM!! donderdag thuis werken en vrijdag vrijHij's fijn
Thuis werken is toch ook gewoon vrij bij jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM!! donderdag thuis werken en vrijdag vrijHij's fijn
jah ik was blij dat ik werd gebeld voor pc storing bij vriendenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Droxz.nl het volgende:
Wil ik eens tv kijken, alleen sjit van MJ op tv
Zap net langs alle kanalen... wat een drama....
Jeweetschquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thuis werken is toch ook gewoon vrij bij jou?
Ehr wat dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:45 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
gister te horen gekregen dat ik dit werk in ieder geval voor 5 uur pw zou mogen doen, tot het einde van het jaar
dacht het niet he
omdat ik niks aan 5 uur hebquote:
En op die manier kunnen ze je aan het einde van het jaar er natuurlijk ook zonder pardon uit schoppen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik niks aan 5 uur heb
en dan waarschijnlijk eind van dit jaar weer niks heb
nu val ik nog onder reintegratie dan niet meer omdat ik dan een nieuw contract krijg
dus ook geen kans meer op omscholing
ook dat ja, maar ze blijven nog zo'n 8 jaar verantwoordelijk voor me (eigen risico drager)quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En op die manier kunnen ze je aan het einde van het jaar er natuurlijk ook zonder pardon uit schoppen?
Dan is het in alle opzichten beter voor je eigen toekomst om dat aanbod niet aan te nemen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat ja, maar ze blijven nog zo'n 8 jaar verantwoordelijk voor me (eigen risico drager)
precies dat dacht ik dus ook! bovendien heb ik het zooooo gehad met dat werk,quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het in alle opzichten beter voor je eigen toekomst om dat aanbod niet aan te nemen natuurlijk
Zelf een ander plan? Bij een andere werkgever?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies dat dacht ik dus ook! bovendien heb ik het zooooo gehad met dat werk,
maar dit aanbod is ook niet via mn reintegratie begeleider gegaan, dit gaat via de collega met wie ik nu werk
gelukkig liggen er ook nog andere plannen die besproken moeten worden, vanuit de reintegratie
en anders heb ik waarschijnlijk zelf nog weer een ander plan
dinsdag volgende week weet ik meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
moet ik nog uitzoeken allemaal weet ook nog niet of het haalbaar isquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelf een ander plan? Bij een andere werkgever?
Supermanquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
Het reclame filmpje van Internet explorer 8 die microsoft van internet heeft gehaald:
Nou dat is in ieder geval al ietsquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet ik nog uitzoeken allemaal weet ook nog niet of het haalbaar is
maar ben zelf wel enthousiast ha ha
ik kan zeggen dat het hier droog isquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
zo ik kan wel stellen dat het hier regent!
alloaquote:
http://www.waarmaarraar.n(...)_het_brandalarm.htmlquote:Ontslagen via het brandalarm
In Singapore hebben ze een wel heel originele manier gevonden om werknemers af te danken. Een bedrijf in Singapore had er niets beters op gevonden dan om vier uur in de namiddag, wanneer bijna alle werknemers op kantoor zijn, het brandalarm af te doen gaan voor een evacuatieoefening. Waarop de ongeveer 5.000 medewerkers naar buiten stormden. Op drie minuten was het hele gebouw ontruimd. Buiten aangekomen, gingen 10 minuten voorbij, nog eens 5 minuten, en nog eens 5 minuten. Tot ineens een veiligheidagent met de volgende verklaring kwam opdraven: "Beste werknemers, met spijt in het hart deel ik jullie mee dat voor velen van jullie dit de laatste evacuatieoefening is. Door de recessie ontslaan we de helft van het personeel. Als bij het weer naar binnen gaan je badge niet werkt, dan ben je bij de ontslagenen. Morgen zullen al je spullen per koerier thuis worden afgeleverd. We hebben voor deze aanpak gekozen omdat we de mailboxen niet wilden overladen met duizenden ontslagmailtjes. We wilden ook voorkomen dat er op kantoor gevochten zou worden. Hopelijk gaan jullie een leuke carrière tegemoet. Meld je alsjeblieft aan en test of je bij de gelukkigen bent."
ja dat ik eindelijk weet wat ik zou willen vind ik al heel watquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval al iets
goede morgen WLquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
Duurt soms gewoon even tot je op dat punt bent aangekomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat ik eindelijk weet wat ik zou willen vind ik al heel wat
da's waar, nu kijken of het haalbaar isquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duurt soms gewoon even tot je op dat punt bent aangekomen
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, nu kijken of het haalbaar is
en hoe het met de plannen van het werk staat
quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter
het is al woensdagquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog even volhouden bijna weekend
Haha zijn zoveel dingen lang geledenquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is lang geleden
![]()
klopt wel, weet ik
en nu heb ik dat liedje in mn hoofdquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zijn zoveel dingen lang geleden![]()
de eerste borstervaring...quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zijn zoveel dingen lang geleden![]()
is het lang geleden,quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu heb ik dat liedje in mn hoofd
is het lang geleden tralalalala
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu heb ik dat liedje in mn hoofd
is het lang geleden tralalalala
dingedingedongquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is het lang geleden,
dat je hartje riep met zijn dingdingedong
maar das wel gezellig hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dingedingedong
da ga ik nu dus maar zingen onder de douche
of:quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dingedingedong
da ga ik nu dus maar zingen onder de douche
Ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of:
het was als de eerste keer, het klikte zomaar weer. De tijd stond even stil ik dacht van
Heul welquote:
roflquote:
Het rijmde ook nogquote:
jij hetb stiekem de orginele tekst geschreven zekerquote:
Jeweetschquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hetb stiekem de orginele tekst geschreven zeker![]()
daarom scoorde we toen zo slechtquote:
Toen deden we nog meequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom scoorde we toen zo slecht(alsof het nu beter is
)
whehehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen deden we nog meeNu komen we geeneens meer door de halve finale
laat staan door de voorrondesquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen deden we nog meeNu komen we geeneens meer door de halve finale
ZON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
WL draai de kraan es dichtquote:
sorry , de kraan zit vastgeroestquote:
Inderdationquote:
quote:
quote:
whehehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Ligt een vrouw bij de tandarts. Ze kermt: 'O, o, ik krijg nog liever een kind!' 'Dat kan ook,' zegt de tandarts, 'maar dan moet de stoel anders.'
whehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Ligt een vrouw bij de tandarts. Ze kermt: 'O, o, ik krijg nog liever een kind!' 'Dat kan ook,' zegt de tandarts, 'maar dan moet de stoel anders.'
Kleren aan te doen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi!
ik heb trouwens al de hele tijd het gevoel dat ik wat vergeet, maar ik weet dus niet wat
Dat maakt het vaak wel wat makkelijker jaquote:
ik zag net iets met douche, dan moeten ze uit ....quote:
ligt een beetje aan wat je gaat doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat maakt het vaak wel wat makkelijker ja
Scherp +1quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat je gaat doen
dat denk jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag net iets met douche, dan moeten ze uit ....
die fotoquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk jij
http://www.spitsnieuws.nl(...)roningen_verbod.html
haha, haal die hand uit je broek crazy-mquote:
Succesquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was het!
moet medicatie bestellen![]()
ik zeg dank
godver, gun me ff jah !!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, haal die hand uit je broek crazy-m
jij weet allesquote:
Whehe ontkenning enzoquote:
behalve mijn pincodequote:
Die blik die ken ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor gewoon onschuldig zijn
Die kan jij toch ook wel hebben op bepaalde momentenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's meer duivels wat jij laat zien
die hebben onschuldige mensen nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die kan jij toch ook wel hebben op bepaalde momenten
Jij bent heulemaal niet zo onschuldigquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die hebben onschuldige mensen niet
???quote:
/B/ is een board op 4chanquote:
/B/lack-up is coming!quote:I came on.... it was gone... i didnt belive it, my internet was just being gay. No... it was really gone. Not just my home, my sanctuary, but the entire world in which i roamed. I sat, staying at the error message... confused. Where would i find my /b/rothers? I didnt know... I wandered off to omegle, where a lone anon held out his hand... he knew right away i was the same as him, and thus he sent me here to this haven, where for now i can rest from the cancer. But be ready, those who take my home must be ready to lose there own.
quote:Because One dog aint enough, and two is too low, it's Threedog bringing you the news of the hour.
We've got news from the front lines, kids.
Vorked, one of many hard working individuals doing what they can to set things right was DDOS'd offline early into the attacks.
Vorked got back up recently and brought some offending IPs with him. Turns out our good friends over at AnonTalk.com were responsible.
So if you want to get proactive, here's a few targets, and Threedog's confirmation that Anontalk is the perpetrator.
http://www.robtex.com/dns/anontalk.com.html#domain
119.153.21.13317:30 76.26.9.12517:30 209.195.75.251
17.78.33.250 this is on the AT list IP :217.78.33.250 NeighborhoodHost :ns.prq.se OKCountry :Sweden
Germany: 217.86.33.255 217.86.39.255
-Threedog out.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij bent heulemaal niet zo onschuldig![]()
Dus geen smoesjesquote:
Por que?quote:
ach ik plaats wel eens !Fail of grappige pics in een topic ergens, en op een gegeven moment werd er alleen maar dingen van 4chan gepost. van die irritante forum screenshots van hun.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Por que?
Ik vind het soms echt geweldig![]()
Draakjuh is heul onschuldig!quote:
Could be funquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke af en toe kan ik best duivels zijn
Demotivators bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik plaats wel eens !Fail of grappige pics in een topic ergens, en op een gegeven moment werd er alleen maar dingen van 4chan gepost. van die irritante forum screenshots van hun.
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat ik dat werkelijk niet zelf zou kunnen
owkee too much info ga mn mond houden nu![]()
U roept?quote:
MORGUUH DROXZquote:
Dat kan je wel Draakquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat ik dat werkelijk niet zelf zou kunnen
owkee too much info ga mn mond houden nu![]()
Goed kudt kan ik je vertellen, maar het is al wel beter dan gisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
BADVIS !!!!quote:
quote:
ik heb echt geen idee , kan ze ook niet opzoeken, want het is hier geblocked. einz...quote:
Ah joh het is leuk daar als de volledige verveling toeslaatquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee , kan ze ook niet opzoeken, want het is hier geblocked. einz...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goed kudt kan ik je vertellen, maar het is al wel beter dan gisteren.
Zo lang ik stil zit hier op mijn stoel valt het mee... maar lopen, staan, liggen, en alles tussen die 3 dingen in.... niet te doennja dat wordt blijven zitten en plassen in een flesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
M'n waterquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dat wordt blijven zitten en plassen in een flesje
Dat is idd jou water jahquote:
Over 2 weken heb je weer een kans, moet ik ze meenemen naar lyn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mik een waterballon niet eens goed
Mogguh Draakjuh!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik drink heul geen appelsapquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Over 2 weken heb je weer een kans, moet ik ze meenemen naar lyn?
berichtje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Draakjuh!!!!!!!!!!!!!![]()
(had je berichtje niet gezien)
Sorryquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SorryHet moest gewoon even
[ afbeelding ]
Serieus?quote:
whehehequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SorryHet moest gewoon even
[ afbeelding ]
quote:
Dezequote:
Draakjuh, mag ik mijn foto van ronja hier plaatsen?quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh, mag ik mijn foto van ronja hier plaatsen?
jazeker!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draakjuh, mag ik mijn foto van ronja hier plaatsen?
whehehe dan ben ik toch niet zo gekquote:
Woah! Die twee honden lijken ook echt op elkaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
Deze foto heb ik op de camping gemaakt van Ronja:
[ afbeelding ]
volgens mij is het gewoon ronja met die haasquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
ja hequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woah! Die twee honden lijken ook echt op elkaar
Ik denk het ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon ronja met die haas
lolquote:
dan was ze niet met mij meequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon ronja met die haas
Daar had ik zkr een foto van gemaakt!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan was ze niet met mij mee
had ik nooit gedurfd dan een foto te maken ha ha
Sta ik niet van te kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar had ik zkr een foto van gemaakt!
Dat zijn juist de foto's die niet nog een keertje kan maken hahahahahaquote:
is idd nicequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
Vond het wel een mooie foto geworden eigenlijk
idd mooie fotoquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zijn juist de foto's die niet nog een keertje kan maken hahahahaha
oepsquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik weet niet of tie het doetmaar hijs fijn
Jammer dat het niet het hele filmpje isquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef tripack het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik weet niet of tie het doetmaar hijs fijn
Run Forest! Run!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het hele filmpje is![]()
In het volledige filmpje zie je ze nog rennen
Zo heb ik ook een tijd foto's gemaakt voor een doberman trainings... dingjes. (pakwerk).quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptDat zijn de foto's op het juiste moment
nee nog nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een tijd foto's gemaakt voor een doberman trainings... dingjes. (pakwerk).
Tof man, juist op 1 bepaald moment de foto kunnen maken. Als ik dan die foto's zie, en ze zijn cool.... ben ik echt happy!Heb je die foto's wel eens gezien?
Jajaquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een tijd foto's gemaakt voor een doberman trainings... dingjes. (pakwerk).
Tof man, juist op 1 bepaald moment de foto kunnen maken. Als ik dan die foto's zie, en ze zijn cool.... ben ik echt happy!Heb je die foto's wel eens gezien?
oew nicequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef draculettetje het volgende:
nu we toch aan het ronja spammen zijn
we hebben een nieuwe hobby ontdekt, luieren in de hangmat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe das dan weer jammerquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het hele filmpje is![]()
In het volledige filmpje zie je ze nog rennen
Eigenlijk wil ik die foto van de camping, met dat vuur, met jij en lyn postenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
De foto's op je website zijn echt super! Wat voor camera gebruik je?quote:
van mij mag je hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik die foto van de camping, met dat vuur, met jij en lyn posten
Ik of Draakje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De foto's op je website zijn echt super! Wat voor camera gebruik je?
Jijquote:
FF zoeken hoor, het is een andere als die bij lyn op haar hyves staatquote:
hihi dan moet je by lyn wezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FF zoeken hoor, het is een andere als die bij lyn op haar hyves staat
(je ziet alleen een stukje gezicht, en de weerspiegeling van het vuur op je krukken, en een heel klein stukje van lyn)
Trans!!!..... oh waitquote:
2 x body:quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef draculettetje het volgende:
trouwens beller zie nou wel dat het een onschuldige blik is ha ha
enige nadeel is dat we niet stil blijven staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 x body:
1 x Canon 300D
1 x Canong 350 D
Beide met Battery pack (zijn ze wat zwaarder, is voor mijn pols wat makkelijker stil houden)
7 lenzen ofzo
1 x 100 mm marco
3 x 17-55 kit (had 3 body's, 2 kunnen overnemen van familie)
1 x 200-400 mm tele (cropfactor)
1 x 20-120 mm (met stabilisator)
Wat filters, op elke lens een UV, en heb nog 3 polar's liggen.
2 x statief (waarvan 1 echt goede dure)
3 x tas...
(1 echt grote dure, waar ik ALLES in 1 keer kan meenemen, en wat kleinere tasjes voor alleen body + 2 lens)
Zo kan ik nog wel ff doorgaan![]()
![]()
p.s
Er staat nog genoeg op mijn verlanglijstje
Heilige poep!! Mag wat kostenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 x body:
1 x Canon 300D
1 x Canon 350 D
Beide met Battery pack (zijn ze wat zwaarder, is voor mijn pols wat makkelijker stil houden)
7 lenzen ofzo
1 x 100 mm marco
3 x tas...
(1 echt grote dure, waar ik ALLES in 1 keer kan meenemen, en wat kleinere tasjes voor alleen body + 2 lens)
![]()
p.s
das aardig wat speelgoedquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
2 x body:
1 x Canon 300D
1 x Canon 350 D
7 lenzen ofzo
1 x 100 mm marco
3 x tas...
![]()
p.s
Ja, ik hou van die foto's met hoge sluitertijd... dan zie je die lichtvallen zo mooi... alleen moet je dan echt stilstaan jah hahahahhahaa. Alsnog wel leuke foto's toch? hahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
enige nadeel is dat we niet stil blijven staan
dat zekerquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, ik hou van die foto's met hoge sluitertijd... dan zie je die lichtvallen zo mooi... alleen moet je dan echt stilstaan jah hahahahhahaa. Alsnog wel leuke foto's toch? hahahaha
Daar zit een aardig vermogen in jahquote:
Wat zou je nog graag willen hebben dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
das aardig wat speelgoed![]()
* tripack zet wat dingen op zijn verlanglijstje
Beeksebergen met een s volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar zit een aardig vermogen in jah![]()
Daarom ga ik regelmatig naar Artis en b.v Amsterdam om foto's te maken.
Eind Augustus naar Beekzebergen (schrijf ik dat goed?), even kijken of daar wat leuks kan schieten!
Mocht je echt interesse hebben, heb hier echt bijna 100 gig aan foto's liggen![]()
Op mijn site kan ik niet alles kwijt hahhahaha
Nou ik heb zelf een... kut naam vergetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar zit een aardig vermogen in jah![]()
Daarom ga ik regelmatig naar Artis en b.v Amsterdam om foto's te maken.
Eind Augustus naar Beekzebergen (schrijf ik dat goed?), even kijken of daar wat leuks kan schieten!
Mocht je echt interesse hebben, heb hier echt bijna 100 gig aan foto's liggen![]()
Op mijn site kan ik niet alles kwijt hahhahaha
klopt en het plaatsje heet hilvarenbeekquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
Beeksebergen met een s volgens mij
ga jen aar het plaatsje of het safaripark
wheheh een spiegelreflexcameraquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat zou je nog graag willen hebben dan?
(misschien heb ik wat dubbel ofzo)
Safariparkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
Beeksebergen met een s volgens mij
ga jen aar het plaatsje of het safaripark
Helaas, die heb ik niet overquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh een spiegelreflexcamera![]()
maja komt ooit denk ik wel
Wat is een redelijke prijs dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet over![]()
Zijn genoeg 2e hands te koop, mensen die iets leuks en duurs kopen... maar er uiteindelijk weinig mee doen
Ach, toen kon ik het betalen.... en je hebt er jarennnnnnnnnnnn plezier van vind ik
Net als met pc's ga ik je vragen wat je precies wil gaan doen.quote:
1) Macro, twilight zone (zonsop en ondergang), normaal knallen (qua natuur e.d.)quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net als met pc's ga ik je vragen wat je precies wil gaan doen.
1) Gewoon normaal knallen/macro/actie/nacht/fun
2) Wil je je glaswerk kunnen vervangen (dus andere lens kunnen plaatsen)
3) Wat wil je maximaal uitgeven.
Heb je wel een bepaald merk waar je bekend mee bent?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1) Macro, twilight zone (zonsop en ondergang), normaal knallen (qua natuur e.d.)
2) Andere lens (ja)
3) Geen flauw idee
Ik heb gelukkig een papa die er een hoop van weet, en een hoop trouwreportage's heeft gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef draculettetje het volgende:
ooit zou ik ook wel een goed toestel willen hebben
maar dan ook cursus fotografie erbij
had je vorig jaar mee moeten komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een papa die er een hoop van weet, en een hoop trouwreportage's heeft gemaakt![]()
Lijkt me trouwens echt kicken om eens een trouwreportage te maken
hahahahaha, had het graag willen doen hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had je vorig jaar mee moeten komen
ja ook dat ik jou zag! ha haquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, had het graag willen doen hoor!
Maar Draakjuh, dat was de eerste keer dat ik je echt zag!![]()
Dus daar ga ik geen foto meer van kunnen maken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ook dat ik jou zag! ha ha![]()
en ik heb verder praktisch nooit een jurk aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |