Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Nashje het volgende:
De laatste goochelaars zijn nog niet weg en de nieuwe is alweer binnen.
Als dit betekent dat Obradovic afketst... echt... mag Blind van mij per direct optiefen als TD. Sowieso een waardeloze functie voor hem.
Hij combineert toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Nashje het volgende:
De laatste goochelaars zijn nog niet weg en de nieuwe is alweer binnen.
Als dit betekent dat Obradovic afketst... echt... mag Blind van mij per direct optiefen als TD. Sowieso een waardeloze functie voor hem.
Zit te wachten dat hij ze middelvinger opsteekt nadat ie uitgefloten word bij een wissel, denk dat ie dan beter niet meer terug kan komen op de Toekomstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef koningdavid het volgende:
Welkom Atouba, saai gaat het niet worden i.i.g.
Hopen op het beste dan maar.
niet zo negatief man!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt, wat een kut aankoop. Fuck off Jol.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is Blind al een paar weken niet meer hoor.
http://www.nu.nl/sport/19(...)steren-bij-ajax.htmlquote:Danny Blind gaat hoofdtrainer Jol assisteren bij Ajax
Uitgegeven: 28 mei 2009 16:53
Laatst gewijzigd: 28 mei 2009 21:20
AMSTERDAM - Danny Blind keert terug op het trainingsveld van Ajax. De oud-aanvoerder van de Amsterdamse club is komend seizoen assistent van de nieuwe hoofdtrainer Martin Jol.
Hij combineert de functie met zijn huidige rol als technisch manager.
Blind volgde in het voorjaar van 2005 Ronald Koeman op als hoofdtrainer van Ajax. Hij moest in de zomer van 2006 het veld ruimen voor Henk ten Cate.
Nee, Jol heeft het voor het zeggen; Danny en Cock helpen hem daarbij en Van den Boog geeft het definitieve ja.quote:
quote:Damjanac en Stevic liggen met elkaar overhoop. Ik weet nog niet wat dit betekent voor een eventuele transfer Atletico / Ajax.
Heb nog ook niets gehoord vanuit Belgrado.
Geen stress hoor, gewoon een lekkere pivo inschenken?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt, wat een kut aankoop. Fuck off Jol.
Misschien nu Urby heeft gezegd dat de linksback positie verleden tijd is voor hem dat er toch 2 komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)
Dan is ie toch geen TD met volle bevoegdheid? Net als Van Basten beslist Jol als uiteindelijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/sport/19(...)steren-bij-ajax.html
I told you so met Atoubaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zien de 'godvers' en 'kankers' wel weer tegemoet zodra we geen kampioen zijn geworden
Bron?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede aankoop jongens , gaan jullie wel plezier aan beleven.
Sarcasme of serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goede aankoop jongens , gaan jullie wel plezier aan beleven.
Voordeel is ook wel dat Jol hem kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |