waarom niet. Atouba heeft geen transfersom gekost. Ik heb vertrouwen in Jol. En het wordt echt geen Leonard ofzo hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Obra nog komt, of ze willen 2 linksbacks hebben(wat niet ondenkbaar is)
Ja joh, ze zien het gelijk allemaal zo negatief in! We worden heus wel kampioen hoor jongens, heusquote:
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-likequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef navigator het volgende:
De tering gasten, geef die gozert eerst eens een eerlijke kans.
Als hij straks tijdens Ajax - Kakkies De Guzman de eerste ring in beukt weet ik zeker dat de hele Arena staat te juichen
Die middelvinger schijnt toch ook met racistische reacties te maken te hebben gehad? Dat zal bij Ajax niet gebeuren verwacht ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zit te wachten dat hij ze middelvinger opsteekt nadat ie uitgefloten word bij een wissel, denk dat ie dan beter niet meer terug kan komen op de Toekomst
Echt he, wat een domme kortzichtigheid, ongelooflijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef Rhapsody het volgende:
Nou ik ben benieuwd.
Op basis van de youtube-filmpjes kun je er weinig over zeggen denk ik.
Typisch dat volgens sommige het halve bestuur nu al weer weg mag. Zo komen we er wel
Mompelt iets over van gobbel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die middelvinger schijnt toch ook met racistische reacties te maken te hebben gehad? Dat zal bij Ajax niet gebeuren verwacht ik.
Bij Sno mag het wel en bij deze kerel weer niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef jna het volgende:
3 youtube filmpjes en de jongen mag al opkankeren.
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-like.
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Al die tiefus afdankertjes elk jaar. Er was gewoon een zóveel betere optie beschikbaar, gaan ze voor deze Kuffour look-a-like.
De Belastingdienst moet ook nog worden afbetaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo gaat de 10 miljoen van Vermaelen regelrecht de kluis in, gegrendeld en wel.
Obradovic maakt ons in z'n eentje kampioen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:![]()
![]()
Fijne eerste aankoop. Stelletje debielen.
Als Obradovic niet gehaald wordt, dan verandert er helemaal niets aan dit team.
Ik ga er dan ook van uit dat er 2 linksbacks komen als vervanging van Vermaelen en Schilder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dit vind ik ook weer overdreven, het is gewoon een beer en soms heb je die nodig. Je weet helemaal niet of hij perse voor de basis is gehaald of voor de breedte.
Atouba is geen 27 verwacht ik hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.
Idd, Obradovic wordt nu al als een Verlosser gezien, terwijl eigenlijk niemand de beste man ooit heeft gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Obradovic maakt ons in z'n eentje kampioen?!
Nee, gast. Maar die gast heeft talent en is niet een of andere 3e rangs fucking houthakker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof je Obradovic zo vaak hebt zien spelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:
Jij moet ook is kappen met dat trieste gejank.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:06 schreef Dvm86 het volgende:![]()
![]()
Fijne eerste aankoop. Stelletje debielen.
Inderdaad, die gast is minstens 32 al ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Atouba is geen 27 verwacht ik hoor...
Ja, echt hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gast, maak je ff belachelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Bestuur en Jol kunnen wel weer inpakken, nu komt Obradovic zeker ook niet, alleen deze doldwaze mongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We leren het nooit, we halen alleen middelmaat of slechter![]()
![]()
quote:Sarpong denkt na over Ghanese nationale ploeg
07/07/2009 15:45
De Ghanese voetbalbond verwacht binnenkort van Ajacied Jeffrey Sarpong te horen of hij in de toekomst wil uitkomen voor het Afrikaanse land. Sarpong heeft de Nederlandse nationaliteit, maar Ghanese roots.
'Hij heeft ons gezegd dat hij gevraagd is, maar heeft de bond nog geen antwoord heeft gegeven', aldus een woordvoerder van Ajax. 'Jeffrey denkt er dus nog over na.'
Het benaderen van Sarpong past in het beleid van de Ghanese bond met het oog op het WK 2010. De Afrikanen staan er goed voor in de kwalificatiereeks en lijken op weg naar de mondiale eindronde.
In Zuid-Afrika wil Ghana goed voor de dag komen en daarom werd behalve Sarpong al eerder ook Mario Balotelli, het grote talent van Internazionale, gepolst voor de nationale ploeg. Balotelli heeft Ghanese ouders, maar andersom ook een Italiaans paspoort.
Eerder vond Ghana Kevin Prince Boateng van Tottenham Hotspur wel bereid om voortaan voor The Black Stars uit te komen. De Duitser is eigendom van de Spurs en kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor Borussia Dortmund. Net als Sarpong liggen ook zijn roots in Ghana.
Dat werd van Ogararu ook gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Nee, gast. Maar die gast heeft talent en is niet een of andere 3e rangs fucking houthakker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuffour was al 43 jaar toen hij bij ajax kwam. Atouba hopelijk niet.
Ik wil je nog wel eens horen als hij Beerens voorbij wil spelen en de bal kwijt raakt.quote:
Die gast kan inderdaad zonder ook maar 1 keer aangesproken te worden door Amsterdam lopen, maar hier wordt er over hem gesproken alsof ie aankomend seizoen de gouden schoen wint.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, Obradovic wordt nu al als een Verlosser gezien, terwijl eigenlijk niemand de beste man ooit heeft gezien
Hey ik zie het wel in hem zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef RayMania het volgende:
Deze topics voeg ik echt toe aan mijn bookmarks, zodat veel mensen belachelijk gemaakt kunnen worden.
Over een half jaar staat 90% weer vooraan te dansen met "ik heb het altijd al zien zitten in Atouba".
Dan denk ik dat jij bij de 100 - 90 = 10% hoort.quote:
Staat er in die glazen bol van jou ook of ik die derde ster op mijn shirt kan naaien in april 2010??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel eens horen als hij Beerens voorbij wil spelen en de bal kwijt raakt.
Hij kan ook geen fatsoenlijke voorzet geven en hij lijkt me nou ook geen aardige geschikte kerel. En als hij meer dan 1,8miljoen per jaar verdiend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |