abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70745694
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Uit de Telegraaf !
Over hoeveel weken praten ze nou? 2 maanden geleden hadden ze het ook al over 'enkele weken'. Over 3 weken begint de competitie, en als je dan nog allerlei spelers moet gaan inpassen ben je te laat.
pi_70745709
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Blij is overdreven, ik geef die jongen wel een kans.
Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol? En dan vindt men het hier vreemd dat sommigen liever een groot talent als Obradovic hadden zien komen. Liever een onervaren talent zoals Maxwell, Chivu en Zlatan dan een ouwe vent die je zo weer kan afschrijven tegen relatieve hoge kosten.

We streven hard af op het Feyenoord niveau, daar zijn ook euforisch met de komst van bejaarden.
Hoe naïef om te denken dat iemand van 28-29 met kwaliteiten naar Ajax komt Als het Seedorf nou was...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:58:05 #253
52871 Blight
Supersized.
pi_70745716
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Uit de Telegraaf !
Ik hoop dat ze het bij het rechte eind hebben. Nog een verdediger zou echt uitstekend zijn. Daarnaast is Verhoeven natuurlijk gewoon ernstig cult.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70745734
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi, ik ben voor een néger in elke linie. Nu nog een r@ndom néger oppikken bij Beveren voor wat body op het middenveld.

²
Ah, je leeft nog. Gelukkig.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:59:42 #255
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70745788
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

WTF Dude

Hehe.. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70745806
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Dvm86 het volgende:
We streven hard af op het Feyenoord niveau, daar zijn ook euforisch met de komst van bejaarden.
Iemand van 27 bejaard noemen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70745809
quote:

[..]

Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol?
Maar elke speler is uniek. Nogal flauw om spelers op basis van voorgangers geen kans te geven. Overigens geldt ook niet per definitie dat Obradovic slaagt omdat Chivu en Maxwell dat ook deden.
pi_70745819
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Egamer het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Atouba naar de rechtsback gaat, en dat van der Wiel naar het centrum gaat. Dan is Obradovic voor de linksback positie.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:01:00 #259
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70745850
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar elke speler is uniek. Nogal flauw om spelers op basis van voorgangers geen kans te geven. Overigens geldt ook niet per definitie dat Obradovic slaagt omdat Chivu en Maxwell dat ook deden.
Ogararu heeft het bijvoorbeeld niet gered
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_70745851
quote:

Sulejmani met die bal op 2:20 met de fuckin buitenkant van zijn linkervoet wil ie hem in de rechterbovenhoek krullen. Misschien moet je er eerst even 30 ballen gewoon normaal in knallen, Mickey !
pi_70745858
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hehe.. .
Geniaal toch.

Saai gaat het i.i.g. niet worden met hem.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:01:32 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70745872
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Egamer het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Atouba naar de rechtsback gaat, en dat van der Wiel naar het centrum gaat. Dan is Obradovic voor de linksback positie.
Wat ik een beetje lees en begrijp is dat Atouba een pure linksbeen is
pi_70745877
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bij Ajax weet je het nooit hoor. Kan best nog wel eens zo gaan zijn, als Jol het niet ziet zitten in Oleguer.
pi_70745908
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Sulejmani met die bal op 2:20 met de fuckin buitenkant van zijn linkervoet wil ie hem in de rechterbovenhoek krullen. Misschien moet je er eerst even 30 ballen gewoon normaal in knallen, Mickey !
So true.

Die kop van Dario en Luis in de vroege ochtend ook.
pi_70745909
Atouba

Dat gejank hier weer
pi_70745912
quote:

[..]

Luque, Kuffour, Rommedahl kregen ook allemaal een kans. Was erg succesvol? En dan vindt men het hier vreemd dat sommigen liever een groot talent als Obradovic hadden zien komen. Liever een onervaren talent zoals Maxwell, Chivu en Zlatan dan een ouwe vent die je zo weer kan afschrijven tegen relatieve hoge kosten.

Hoe naïef om te denken dat iemand van 28-29 met kwaliteiten naar Ajax komt Als het Seedorf nou was...
Inderdaad, ik heb ook liever een onervaren talent zoals toen Mitea, Manucharyan en Ogararu,
pi_70745919
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geniaal toch.

Saai gaat het i.i.g. niet worden met hem.
Ik ga m'n billen vast trainen. Die gaan het zwaar hebben komend Europees seizoen.
pi_70745925
Toch die Atouba :/

Nouja we zullen zien of het wat wordt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:03:23 #269
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70745947
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom zie ik niks anders dan een Oleguer die achteraan staat, achteraan loopt, z'n kuiten rekt rekt als een oude man, moeilijk kijken, schoenen oprapen...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_70745952
Niet dat ik een hoge pet op heb van de scouts van Ajax, maar de reacties hier zijn precies zo.
Wel klagen dat Ajax amper scout en dan zelf spelers beoordelen op een paar youtube video's.
pi_70745956
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb ook liever een onervaren talent zoals toen Mitea, Manucharyan en Ogararu,
Ogararu was ook al 26 toen ie naar Ajax kwam he.
pi_70745984
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met de komst van deze kerel loop je in ieder geval niet het risico dat je er miljoenen aan verdiend he?
pi_70745993
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ow oke, maar ik hoop dat je mijn punt snapt.
pi_70746016
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Met de komst van deze kerel loop je in ieder geval niet het risico dat je er miljoenen aan verdiend he?
Hoezo hij is transfervrij?
Ieder transferbedrag wat je krijgt van hem is winst.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:05:22 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70746022
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Atouba

Dat gejank hier weer
Godverdomme, inderdaad man. Om te kotsen dit.

Er zijn er misschien twee in dit hele topic die een fatsoenlijk oordeel over hem kunnen hebben. De rest leutert elkaar maar na aan de hand van een mening van één of andere chav van Tottenham, een forumreactie op HSV-fans en wat youtubefilmpjes. Jezus mina, stelletje wijven.

Martin Jol heeft natuurlijk nog nooit een fuck gepresteerd met een voetbalteam, maar ervaren forummer X weet wel effe te vertellen waar het allemaal aan schort. ZUCHT ZUCHT ZUCHT.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70746030
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar werd wel gehaald als een "groot Roemeens talent" en "de toprechtsback van het Oostblok"
pi_70746068
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Er zijn er misschien twee in dit hele topic die een fatsoenlijk oordeel over hem kunnen hebben. De rest leutert elkaar maar na aan de hand van een mening van één of andere chav van Tottenham, een forumreactie op HSV-fans en wat youtubefilmpjes. Jezus mina, stelletje wijven.

Martin Jol heeft natuurlijk nog nooit een fuck gepresteerd met een voetbalteam, maar ervaren forummer X weet wel effe te vertellen waar het allemaal aan schort. ZUCHT ZUCHT ZUCHT.
Ja maar nu komt Obradovich waarschijnlijk niet! En dat is een wereldvoetballer aldus.. euh...
pi_70746076
quote:

[..]

dinsdag 7 juli 2009 @ 17:07:27 #279
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70746127
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

pi_70746132
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja maar nu komt Obradovich waarschijnlijk niet! En dat is een wereldvoetballer aldus.. euh...
Waarom haalt AC-Milan hem dan niet, die moeten toch verjongen. ?
pi_70746139
quote:
Ajax wil zich de komende weken graag met nog een verdediger en middenvelder versterken.
Hmm...

Dieter Hamann en?
pi_70746141
quote:

[..]

En omdat Atouba komt, wordt het Europees dit jaar weer helemaal niks. Waarom gaan we eigenlijk nog? Het wordt toch weer kut
pi_70746184

Deze heeft ook wel een Onyewu fysiek hoor.
pi_70746199
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En omdat Atouba komt, wordt het Europees dit jaar weer helemaal niks. Waarom gaan we eigenlijk nog? Het wordt toch weer kut
Vergeet niet dat de kredietcrisis eigenlijk ook de schuld van Atouba is.
pi_70746230
Dus Ajax gaat weer voor een middelmatige speler terwijl er een talent aangeeft dolgraag naar Ajax te willen!

Ik hoop toch dat Obradovich evengoed komt..

(Ik schrijf Atouba niet af hoor, maar vind het jammer dat voor hem gekozen wordt ipv Obradovich.)
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:10:00 #286
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70746233
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft ook wel een Onyewu fysiek hoor.
En hij kan leuk dansen !

Wat is het toch heerlijk altijd, voor dat de voorbereiding begint Amsterdamse Bluf (Al viel dat dit jaar ontzettend mee), en nu is de eerste aankoop binnen en dan slaat alles om in dat heerlijke Amsterdamse cynisme! Als dit Obradovich was geweest had het bluf hoogtij gevierd
pi_70746252
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar werd wel gehaald als een "groot Roemeens talent" en "de toprechtsback van het Oostblok"
Dat klopt dan niet, want 1. een 26-jarig iemand een talent noemen? en 2. hij is pas sinds 2005 international geworden (jaar voordat ie naar Ajax kwam).

Maargoed nu wel weer genoeg gezeken. Ik heb er geen vertrouwen in, maar hij verdient op z'n minst een kans. Is ook niet eerlijk voor hem om 'm nu al zwart (hahahahihihihihi) te maken, terwijl ie nog niet eens in Amsterdam is geweest. Succes Atouba .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:11:23 #288
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_70746305
Pff ik zie het wel. Heb die gast nooit zien spelen.

Hoop nog wel dat Obradovic komt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:11:54 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70746327
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Aldus euuuhhh 95% hier die ook geen flauw benul heeft wie die gozer precies is maar iedereen leutert Daggla weer na. En dan geloof ik Daggla op z'n woord dat 'ie het een wereldvoetballer vindt, het gaat me erom dat bijna niemand enig idee heeft wat de kwaliteiten van de spelers zijn maar er wordt hier alweer om het hardst gejankt over tyfusjol, 5e plek, wanbeleid, blind=kut etc etc. Wat een kippenhok soms.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70746361
Atouba gaat een grote verrassing worden.

Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.

Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.

Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:13:30 #291
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70746393
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Aldus euuuhhh 95% hier die ook geen flauw benul heeft wie die gozer precies is maar iedereen leutert Daggla weer na. En dan geloof ik Daggla op z'n woord dat 'ie het een wereldvoetballer vindt, het gaat me erom dat bijna niemand enig idee heeft wat de kwaliteiten van de spelers zijn maar er wordt hier alweer om het hardst gejankt over tyfusjol, 5e plek, wanbeleid, blind=kut etc etc. Wat een kippenhok soms.
Alsof mensen iets zoeken om op te zeiken... Je zou er haast Feyenoord supporter van worden, weet je tenminste zeker dat je kan kankeren op je club...
pi_70746464
Bij Oleguer waren er ook allemaal youtubes van de ene blunder na de andere toch? Dat is uiteindelijk ook wel meegevallen.

Laten we het nu maar afwachten. Bovendien heb ik nog geen een blunder van Atouba gezien. Het zijn allemaal gevaarlijke, rare fratsen die nog goed aflopen ook.
pi_70746511
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:13 schreef Luco het volgende:

[..]

Alsof mensen iets zoeken om op te zeiken... Je zou er haast Feyenoord supporter van worden, weet je tenminste zeker dat je kan kankeren op je club...
En het leuke is, stel dat we straks Obradovic nog vastleggen dan worden we de komende 3 jaar kampioen en pakken we de UEFA Cup
pi_70746527
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JSR het volgende:

Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.

Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.

Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
Laten we het hopen Heb absoluut vertrouwen in Jol.
pi_70746536
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Bij Oleguer waren er ook allemaal youtubes van de ene blunder na de andere toch? Dat is uiteindelijk ook wel meegevallen.

Laten we het nu maar afwachten. Bovendien heb ik nog geen een blunder van Atouba gezien. Het zijn allemaal gevaarlijke, rare fratsen die nog goed aflopen ook.
Degelijk verdedigen is ook geen youtube-materiaal natuurlijk.
pi_70746545
pi_70746548
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JSR het volgende:

dinsdag 7 juli 2009 @ 17:17:16 #298
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_70746564
Ik vind hem nu al cool door die jump van em!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_70746571
laat ook maar

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2009 17:17:49 ]
pi_70746620
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:18:31 #301
131603 Afwazig
Serious business
pi_70746622
Ik dacht even dat ik in R&P was belandt toen ik dit topic las.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')