abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:28:02 #26
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_70739040
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus zelfs Ajacieden doen al thriller na..
pi_70739149
Zo te lezen doet Jol veel opbouw oefeningen, dat is mooi.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:31:24 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70739172
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat die gasten uberhaupt nog bij de selectie zitten. Echt... ik verbaas me er elk jaar weer over.
Dat snap ik ook niet. Het woordje 'onkunde' staat nog net niet op die smalbehaarde kruin van Kennedy getattoëerd. Verkoop ze nou gewoon, betrek ze in een ruil, maar stel ze niet meer op.
Kennedy, bedankt voor Fiorentina-uit en Rommedahl, bedankt voor eh...de vrolijke nootjes in de kleedkamer.

Die foto van Urzaiz is trouwens nog wel via-via bij hemzelf terechtgekomen hoorde ik ooit, daar is op de kantoren van Ajax nog smakelijk om gelachen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70739175
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

Bij dergelijke foto's mis je toch deze man wel.
[ afbeelding ]

Urzaiz was de baas van de wereld, ik mis hem wel. Het blijft ook eeuwig jammer dat hij nooit een goal heeft kunnen maken bij Ajax. Of Jong Ajax. Ik weet niet eens of hij überhaupt wel eens op de trainig heeft gescoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:33:43 #30
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70739257
Rommedahl
pi_70739282
El Tanque
pi_70739285
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Urzaiz was de baas van de wereld, ik mis hem wel. Het blijft ook eeuwig jammer dat hij nooit een goal heeft kunnen maken bij Ajax. Of Jong Ajax. Ik weet niet eens of hij überhaupt wel eens op de trainig heeft gescoord.
. Was wel een leuke vent inderdaad. Schitterend ook hoe Van Geel ooit bij hem terecht is gekomen. 0,0 scoutingwerk geweest. Heel de periode Van Geel overigens.
pi_70739317
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Was wel een leuke vent inderdaad. Schitterend ook hoe Van Geel ooit bij hem terecht is gekomen. 0,0 scoutingwerk geweest. Heel de periode Van Geel overigens.
Alleen Ogararu was toch enigzins gescout?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:38:05 #34
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70739431
Die Atouba haha dat is echt een kluns man. Ik snapte bij HSV nooit waarom hij de voorkeur kreeg boven Sorin af en toe.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_70739494
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Alleen Ogararu was toch enigzins gescout?
Nee geloof het niet, werd Ajax aangeboden dacht ik.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef Sethje het volgende:
Die Atouba haha dat is echt een kluns man. Ik snapte bij HSV nooit waarom hij de voorkeur kreeg boven Sorin af en toe.
Omdat Sorin z'n knieen kapot waren/zijn.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:39:42 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70739500
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik mis 'm ook, die ouwe dibbes. Hij stond daar altijd met zo'n blik alsof ie de last van de hele wereld met zich mee moest zeulen, beetje voor zich uit te turen. Zo'n slimme, aardige vent maar hahaha, als je 'm dan in het veld zag. Zo'n logge olifant over de steppe, PLOF PLOF PLOF.

Het zou zo fantastisch zijn geweest als 'ie per ongeluk in die laatste playoffwedstrijd tegen Twente de 1-0 had gemaakt. Dan was het gewoon de grootste Held van dit decennium geweest. Nu blijft het toch een klein beetje een treurig verhaal.
pi_70739544
Haha
Zou nog mooier zijn als die Aboutaleb vanmiddag gepresenteerd zou worden.
pi_70739575
Toch mooi dat bericht in de Telegraaf dat Onyewu volgens zijn zaakwaarnemers eind volgende week een keuze zou maken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70739586
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het zou zo fantastisch zijn geweest als 'ie per ongeluk in die laatste playoffwedstrijd tegen Twente de 1-0 had gemaakt. Dan was het gewoon de grootste Held van dit decennium geweest. Nu blijft het toch een klein beetje een treurig verhaal.
Ook zo'n mooi moment was die wedstrijd tegen VVV (dacht ik). Hij mocht gaan warmlopen want er moest iets geforceerd worden. Hij trekt zijn jasje uit, en staat klaar om erin te komen. Maakt Huntelaar op dat moment een doelpunt, mocht hij weer gaan zitten
pi_70739626
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef rompompom het volgende:
Zo te lezen doet Jol veel opbouw oefeningen, dat is mooi.
Jol is per definitie
pi_70739661
quote:

[..]

Ik mis 'm ook, die ouwe dibbes. Hij stond daar altijd met zo'n blik alsof ie de last van de hele wereld met zich mee moest zeulen, beetje voor zich uit te turen. Zo'n slimme, aardige vent maar hahaha, als je 'm dan in het veld zag. Zo'n logge olifant over de steppe, PLOF PLOF PLOF.
Je weet het mooi te verwoorden altijd.
quote:
Ach, treurige verhalen hebben ook zijn charme. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat we dit seizoen nog geen tragikomische Spanjaard hebben aangetrokken. Waar blijft de nieuwe Juanfran, Roger of Urzaiz?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_70739681
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je weet het mooi te verwoorden altijd.
[..]

Ach, treurige verhalen hebben ook zijn charme. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat we dit seizoen nog geen tragikomische Spanjaard hebben aangetrokken. Waar blijft de nieuwe Juanfran, Roger of Urzaiz?
Je vergeet Luque
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:44:21 #43
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70739683
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef dndiek het volgende:
Toch mooi dat bericht in de Telegraaf dat Onyewu volgens zijn zaakwaarnemers eind volgende week een keuze zo maken
5 minuten na dat gesprek belde Berlusconi of een van zijn vrouwen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:45:35 #44
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70739730
Justice!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70739917
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Je vergeet Luque
Luque is niet echt cult. Althans niet in dezelfde mate als Urzaiz of Roger.
pi_70740118
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Luque is niet echt cult. Althans niet in dezelfde mate als Urzaiz of Roger.
Dat is waar, maar wel tragikomisch.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:03:25 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70740550
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is waar, maar wel tragikomisch.
Het mooie aan Spanjaarden is dat ze altijd zo'n treurige, dromerige of bescheten blik in hun ogen hebben. Altijd kijken ze van 'oh waarom overkomt mij dit nuuuu'. Misschien komt het omdat hun wenkbrauwen vaak doorlopen. Luque heeft dat ook, maar die is wel minder cult dan Urzaiz. Juanfran was de enige uitzondering, die keek altijd als een downie zo blij. Oleguer kan ook zo intens onbegrijpend kijken als 'ie weer een mannetje laat lopen. 'huh que pasa?'

Tragikomische spelers zijn leuk, maar we moeten ook wat onverschrokken types in de (vooral) verdediging hebben staan. Jaap Stam, een Servische slager, met een blik van 'You're entering a worlddd of painnn als je me denkt te kunnen passeren VRIEND'. Niet dat slome halfbakken, maar een beest!

(Ik vraag me af wat voor punt ik nu wil maken, misschien moet ik maar m'n mond houden)
pi_70740553
Vraag me af of de dijen van Atouba wel Banshee approved zijn.
pi_70741099
Ajax uit naar AGOVV voor de beker.

Jong Ajax uit naar AZ !
pi_70741199
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax uit naar AGOVV voor de beker.

Jong Ajax uit naar AZ !
Ah de balletjes waren weer warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: