Niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook geen prioriteit natuurlijk.
Ik vind hem nog wat zwak bij de afvallende bal. Wat jij?quote:
quote:Ajax scoort zes keer bij debuut Verhoeven
11/07/2009 19:03
Ajax heeft de amateurs van SV Huizen in een vriendschappelijk duel met 6-0 verslagen. Doelman Jeroen Verhoeven debuteerde in de tweede helft onder de lat bij de Amsterdamse club. Thimothée Atouba kwam nog niet in actie voor zijn nieuwe club.
Ajax trad aan zonder Luis Suarez, maar met Miralem Sulejmani. De Serviër maakte zijn eerste speelminuten tijdens de voorbereiding. Kenneth Vermeer begon als doelman in de basisopstelling. Darío Cvitanich nam de eerste twee doelpunten voor zijn rekening en zorgde daarmee voor de 2-0 ruststand.
In de tweede helft voerden Kennedy Bakircioglu, Siem de Jong, Darko Bodul en Evander Sno de score op tot 6-0. Opvallend is dat Bodul als enige Ajacied in alle vijf oefenduels heeft gescoord.
Eén prima redding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef Dos37 het volgende:
Nou heeft ie nog wat te doen gehad?
Staat 'em niet eens heel slecht.quote:
En nu is het afgelopen met die grapjes!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind hem echt vet
RKCquote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik las net dat Theo Zwarthoed de nieuwe keeper van Volendam is.Waar speelde hij hiervoor ook alweer als laatste?
RKC en daarvoor door Excelsior gehuurd van AZ dacht ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Anniebab het volgende:
Ik las net dat Theo Zwarthoed de nieuwe keeper van Volendam is.Waar speelde hij hiervoor ook alweer als laatste?
Oke thanks.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
RKC en daarvoor door Excelsior gehuurd van AZ dacht ik.
ik had mn grap niet eens doorquote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
En nu is het afgelopen met die grapjes!
Ben jij ook al zo iemand die vindt dat dikke mensen altijd gezellig zijn?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind hem echt vet
volgens mij is het zo'n persoon waar iedereen het goed mee kan vinden
Stekelenburg lacht hem gewoon uit.quote:
volgens mij is het echt n hele aardige jongen ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:01 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind hem echt vet
volgens mij is het zo'n persoon waar iedereen het goed mee kan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |