ligt er een beetje aan wat er verzonden moet worden hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef RacerDKB het volgende:
5 euro verzendkosten torenhoog? Dat noem ik laag.
Voor een product dat je in Nederland koopt en wat je niet eens kan traceren vind ik dat hoogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef RacerDKB het volgende:
5 euro verzendkosten torenhoog? Dat noem ik laag.
Ligt aan het formaat en gewicht he.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Voor een product dat je in Nederland koopt en wat je niet eens kan traceren vind ik dat hoog
Inderdaad triest, mensen kiezen juist voor webshops met ideal en dan gaan webshops geld vragen voor het feit dat ideal geld kost.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef Muuyad het volgende:
Of webshops die geld rekenen voor het gebruiken van iDeal
Ja precies. Verwerk het dan in je prijzen, maar val je klanten er niet mee lastig denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Inderdaad triest, mensen kiezen juist voor webshops met ideal en dan gaan webshops geld vragen voor het feit dat ideal geld kost.
Dat is een service die mensen aantrekt.
Pakketpost is 6,75 ofzo, dus echt niet zo hoog.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef Muuyad het volgende:
verzendkosten hebben. Dan koop je bijvoorbeeld een product voor 45 euro en dan moet je bijna 5-10 euro aan verzendkosten betalen
Ik moest laatst iets bestellen wat prima door de brievenbus kon, maar nee het moest perse per pakketpost gestuurd worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:27 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Pakketpost is 6,75 ofzo, dus echt niet zo hoog.
Mensen die mij zoiets flikken (op Ebay) krijgen negatieve feedback of mogen mij terugbetalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moest laatst iets bestellen wat prima door de brievenbus kon, maar nee het moest perse per pakketpost gestuurd worden.
3 dagen later ploft het op mijn deurmat met 4 postzegels, ook de laatste keer dat ik daar wat bestel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |