Ik geloof direct dat jij onschuldig bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik verberg niks dat is aantonen hoe onschuldig ik ben![]()
Logisch, iedereen houdt van mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schatje, ik zeg toch al dat ik niet meer klaag enenzo
en ik hou ook van jou hoor
Gelukkig, eindelijk iemand die mij gelooftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat jij onschuldig bent
hoi hoiquote:
Dat krijg je met die 020'ers he?quote:
morguhhhquote:
Meisje!! hooooi! hoe gaat het? al en stoel gecheft? en kan je op vakantie? al over een dag of 3 toch was het plan?quote:
Gezien de verhalen denk ik dat dat wel meevalt hierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo, dan zit ik wel bij een hoop mannen hier in de groep
jeeetje wat een vragenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:26 schreef Murmeli het volgende:
Meisje!! hooooi! hoe gaat het? al en stoel gecheft? en kan je op vakantie? al over een dag of 3 toch was het plan?
alle roddels zijn van levensbelangquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Verstandig! je mist niks wat van levensbelang is
Kan, kan, maar neh.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan anders ook zijn oplossing proberen
waarom niet zo lekker dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
jeeetje wat een vragen
-niet zo lekker
-stoel gemaakt
-ja, dat gaat door
-nog 3 nachtjes slapen
en hoest met jou?
niets, zoals gewoonlijk staan mensen weer met hun mond vol tanden bij mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja... idd.....wat kan ik ervan zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |