Natuurlijk, daar gaat men altijd vanuit als ik wat later ben.quote:
denk dat de spanning van zaterdag (avondje asiel) eruit komt en Sjaak is ziekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef Murmeli het volgende:
waarom niet zo lekker dan?
wel tof dat de vakantie doorgaatik ben blij voor je!
hoe lang ga je ook alweer?
Belsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar gaat men altijd vanuit als ik wat later ben.
Ik kan ook weleens gewoon aan het werk zijn
Ah, dat verduidelijkt de zaak.quote:Oh KF heeft een abortus gehad nadat JB een kloon bleek van 2 zwangere mannen.
niets bijzonders dus
ALS ik dat was geweest was het wel een retourtje abortuskliniek geworden ja. Maar gelukkig ben ik een verstandig meisje.quote:We hoorde dat je zwanger was kluts, vandaar.
Hoi carooltjequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi carooltje
Ja, gaat zijn gangetje he
Er is genoeg te doen inderdaadquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALS ik dat was geweest was het wel een retourtje abortuskliniek geworden ja. Maar gelukkig ben ik een verstandig meisje.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij gaat ook van de een naar de ander he
Slet!
Shop ze!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg er slapeloze nachten van.![]()
Ik ga shoppen.
Msn zal moeilijk worden maar smsen kan altijd, heb nu ook een bundelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou spreek ik zo nog wel even, toch?
die 2 middelste 19" schermen worden binnenkort twee 23" widescreensquote:
Leuk, maar het is niet van jouquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
die 2 middelste 19" schermen worden binnenkort twee 23" widescreens
Mjah, tot ik wegreed scheen de zon ook, daarna direct regenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Kutweer? Ik stond vanochtend in de stralende zon op het station.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Wat erikje zegt zo'n beetje, ik ging met zon de deur uit en net is hier de hemel losgebarsten.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Ik heb....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk, maar het is niet van jou.
Ik heb hier nu ook 2 22inch widescreens en 1 19 inch aangesloten op mijn werkstation, en er staat nog een Apple iMac naast en een Macbook air.
En nu? het is niet van mij verder.
Was het allemaal maar van mij, had ik het meteen verkocht, kan ik gelijk met pensioenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hier nu ook 2 22inch widescreens en 1 19 inch aangesloten op mijn werkstation, en er staat nog een Apple iMac naast en een Macbook air.
Hey, maar het is dit keer iig gewoon doordeweek.quote:Wat erikje zegt zo'n beetje, ik ging met zon de deur uit en net is hier de hemel losgebarsten.....
De 15" lieve laptop is van mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo duur is het allemaal niet hoor, ok die MacBook Air is vrij prijzig, maar de rest kost bij elkaar hooguit 2,5 mille ofzo, karig pensioentje danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was het allemaal maar van mij, had ik het meteen verkocht, kan ik gelijk met pensioen
quote:
Ik bedoel ook niet 1 karig IT bureautje natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo duur is het allemaal niet hoor, ok die MacBook Air is vrij prijzig, maar de rest kost bij elkaar hooguit 2,5 mille ofzo, karig pensioentje dan.
Het DesignCentre, daar staan de dure spullen, PowerMacs met 16GB ram en dual 30 inch, das is pas duur spul.
Beetje onzinnig om te patsen met spullen die niet van mij zijn he?quote:
Zoiets dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet 1 karig IT bureautje natuurlijk
Hoeveel inch is dat? Klein dingetje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 15" lieve laptop is van mij![]()
En het maakt niet uit, ik werk er alleen op
Thuis staat er genoeg leuk spul
[ afbeelding ]
Ja ik blijf er trots op
Ik heb jullie beide owned. 2x 24 inch widescreen, een full HD Tv, Xbox360, twee PS3s en een renderstation. (hoewel de hoeveelheid consoles van dag tot dag verschilt)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is vast ergens een vrouw te vinden die je daarmee kan versierenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje onzinnig om te patsen met spullen die niet van mij zijn he?.
Op je werk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik heb jullie beide owned. 2x 24 inch widescreen, een full HD Tv, Xbox360, twee PS3s en een renderstation. (hoewel de hoeveelheid consoles van dag tot dag verschilt)
*e-peen, ENLARGE!!!
Ik pas even dan denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er is vast ergens een vrouw te vinden die je daarmee kan versieren
Ik ga niet eens meedoen, is toch niet leuk meer danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:50 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik heb jullie beide owned. 2x 24 inch widescreen, een full HD Tv, Xbox360, twee PS3s en een renderstation. (hoewel de hoeveelheid consoles van dag tot dag verschilt)
*e-peen, ENLARGE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |