Voor IR dan he. Ik klets niet zoveel, bovendien moet ik Fitzcarraldo nog bekijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:14 schreef ShadyLane het volgende:
Slotje.
Oh, you'd wish.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zo'n gesprek over tv-programma's van vroeger al te vaak gevoerd. En dat terwijl ik nog steeds ongeveer de jongste ben in dit topic. Hebben jullie dit onderwerp nooit eerder behandeld, of vergeten jullie elke keer de antwoorden, of mijmeren jullie gewoon graag wat voor jezelf, of zijn alle andere onderwerpen ook al besproken, of worden jullie gewoon oud?
Ik ben blij dat je mijn uitspraken ook gaat overnemen, pop.quote:
Ik heb bijna alleen maar automatische overschrijvingen dus heb het weinig nodig. En als het nodig is, doe ik dat dus even op school in mijn lokaal. Maar verder ben ik in die dingen ook redelijk nonchalant ja, want in vakantietijd doe ik dat ook wel in dat cafeetje om de hoek. Overigens een heel gezellig cafeetje. Met lekkere koffie. En meestal goede achtergrondmuziek. En aardig personeel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:18 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik durf bij dat schimmige internetzaakje hier om de hoek niet te internetbankieren, en op een draadloos netwerk al helemaal niet.
In het Echte Leven kom ik de volgende gespreksonderwerpen bij feestjes en partijen vrij standaard tegen:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
NC, het zal niet door de slowchatreeksen komen, want TTK is al jaren de enige, maar in het Echte Leven kom ik dit soort gesprekken inderdaad ook vaak tegen
In het twintigerscircuit gaat het niet over emigreren, maar wel over twintigersdilemma's die eigenlijk bijna identiek zijn aan die van de dertigers maar dan zonder kinderen. En iets meer geroddel en gescharrel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:57 schreef mane het volgende:
[..]
In het Echte Leven kom ik de volgende gespreksonderwerpen bij feestjes en partijen vrij standaard tegen:
de huidige huizenprijzen
nostalgische prietpraat dus: tv programma's van vroegah, de Tijd Voor Internet, muziek van ooit (en dat het beter was)
het raadsel Wilders en hoe ermee om te gaan
plannen om te emigreren
het dertigersdillemma (ik ben daar persoonlijk allergisch voor), ook wel: de verschrikkelijk moeilijke keuzes die wij in ons leven moeten maken
eten, overgewicht en sporten
de voor- en nadelen van de huidige banen
films die je gezien moet hebben
Dat was het wel zo'n beetje.
Katten hebben ook altijd de neiging om precies op dat kleedje of tapijtje te kotsen, terwijl de rest van de vloer plavuizen of laminaat isquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef Frollo het volgende:
Bareuh, de kat heeft beneden zitten kotsen toen ik de badkamer aan het schoonmaken was. Moet ik dat eerst weer opruimen voordat ik de hal kan stofzuigen.
Heerlijk, m'n vrije ochtend.
Nou, het was op het laminaat, dat scheelt. Maar ik moet toch weer door de knieën met een natte doek en dat terwijl ik lekker wou luieren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Katten hebben ook altijd de neiging om precies op dat kleedje of tapijtje te kotsen, terwijl de rest van de vloer plavuizen of laminaat is
Wen d'r maar aan
Ah ja, dan heb je nog geluk. Je kan het ook laten liggen. Als het een net verorberde maaltijd is, dan willen ze het nog wel eens weer opetenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, het was op het laminaat, dat scheelt. Maar ik moet toch weer door de knieën met een natte doek en dat terwijl ik lekker wou luieren.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef beeer het volgende:
Kun je niet doen alsof je het niet gezien hebt en wachten tot je vrouw thuiskomt
Ik heb ook gekeken. Amerika in al z'n facetten fascineert me. Daarnaast was het natuurlijk wel een groot gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef Frollo het volgende:
Voor wie het weten wil: ik heb de uitvaart van MJ gekeken hoor. Met de wetenschapsbijlage van afgelopen weekend op schoot voor tijdens de saaie gedeelten, dat wel.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het zo veel mensen zijn. Maar goed, misschien is ie een stuk groter in China en India dan we ons konden indenken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook fascinerend dat 2,5 van de 6,79 miljard aardbewoners gekeken schijnen te hebben. Dat is een onofficieel cijfer overigens, maar toch.
Wat doe jij dan op een camping, oen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef Gellius het volgende:
Ja doh, ik ook.
Dat lijkt me nogal sterk. Hoeveel van die 6,79 miljard mensen hebben überhaupt een TV?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook fascinerend dat 2,5 van de 6,79 miljard aardbewoners gekeken schijnen te hebben. Dat is een onofficieel cijfer overigens, maar toch.
Waarschijnlijk kijken ze in bijvoorbeeld een dorp ergens op het Indiase platteland met honderd man naar één tv.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal sterk. Hoeveel van die 6,79 miljard mensen hebben überhaupt een TV?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef zodiakk het volgende:
Transformers, Inspector Gadget, G.I. Joe, Thundercats of... M.A.S.K. (Mobile Armored Strike Kommand ) tegen V.E.N.O.M. (Vicious Evil Network of Mayhem)
Overigens stikt het daar ook van de lepsies (lesbiennes dus). Nu wat minder misschien, maar niet lang geleden was 't écht een pottentent. Dat zegt ze er dan weer niet bij hè! Leer mij De Klap kennen zeg,- dan zit ik een paar deuren verder op het Koningsplein, u weet wel, St. Joris ende Draeck. Daar kan je nogeens wat zuipen met meneer N., de bloemist die drie keer dezelfde vrouw getrouwd en gescheiden heeft, hoewel je die waarschijnlijker nog een pleintje verder bij Emma aan zal treffen. Mooi zicht is dat, die drie pleinen op een rij (P.H-plein, K-plein en R-plein). Als ik weer eens in de gelegenheid ben zal ik daar zeker eens langsfietsen. Ach, Den Haag, mooie stad achter de duinen,quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:40 schreef mane het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar automatische overschrijvingen dus heb het weinig nodig. En als het nodig is, doe ik dat dus even op school in mijn lokaal. Maar verder ben ik in die dingen ook redelijk nonchalant ja, want in vakantietijd doe ik dat ook wel in dat cafeetje om de hoek. Overigens een heel gezellig cafeetje. Met lekkere koffie. En meestal goede achtergrondmuziek. En aardig personeel.
Ik zal even reclame maken.
[ afbeelding ]
Is dat zo? Het was voor mij de eerste keer. Wat voor pulp heb ik dan gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef k_man het volgende:
Ik heb die Paris Jackson onderhand al honderd keer snikkend horen zeggen wat een fijne vader MJ was.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef Gellius het volgende:
Ik was jong, geen geld, peerpressure, 'toch-nog-maar-es-proberen', dat werk. Ik haat kamperen. Maar mijn vrouw vindt het het fijnste wat er is.
Het fragment zat in elk journaal, elk nieuwsbulletin op de radio, elke actualiteitenrubriek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 06:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat zo? Het was voor mij de eerste keer. Wat voor pulp heb ik dan gemist?
Ik denk dat ik inmiddels, zonder aanwezigheid van pers, ook ruim 100 keer snikkend heb gezegd wat voor fijne vader mijn vader was. Je vader verliezen is klote, ook als je vader MJ was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |