Ik weet niet wat het is, maar het juiste woord is Randstedelingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef JAM het volgende:
Buiten dat om las ik vandaag in het een of andere gratis kloteblaadje het woord "Randstad'ers". Zeg er iets van Lienekien! Zeg er iets van! Iets als: 'Nou, da's geen Nederlands hoor. Ik weet niet wat het dan wel is, maar Nederlands is het niet.'
Dat is toch heerlijk? Niks mooiers dan zwoegen op een scriptie, en deze na voltooiing te verdedigen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik schrijf m'n scriptie. Alles mee gezegd.
Bachelorscriptie, toch? Da's nog niks.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik schrijf m'n scriptie. Alles mee gezegd.
Ik vind dichters met één been juist erg poëtisch.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Toen ik hem zo zag zitten met dat afgezette been onder zijn stoel, toen dacht ik al, nee, die maakt het niet lang meer. Dat kan toch niet goed gaan.
Jammer dat je niet in de buurt woont...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:39 schreef k_man het volgende:
Mijn collega's zullen verwachten dat ik morgenochtend trakteer, maar ik denk dat op maandagochtend alleen de Multivlaai open is. Hmm.
Deze is inderdaad vroeg open! Kom je ook een stukje langsbrengen? Rechtdoor voorbij de plus!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:39 schreef k_man het volgende:
Mijn collega's zullen verwachten dat ik morgenochtend trakteer, maar ik denk dat op maandagochtend alleen de Multivlaai open is. Hmm.
De groen en gele, natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef JAM het volgende:
Welke UI, Quir? Waar heb je 't in Godesnaam over?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef JAM het volgende:
Daarop zeg ik: 'RATATATATA.' De kenners weten waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |