De VARA, woensdagavond heul laat, dus leve de HDR.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Wie zendt Mad Men uit eigenlijk? Ik zou het niet weten.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het voornaamste probleem met die commercielen is dat je je door een enorme berg kut-reclames moet slaan om iets te kunnen bekijken waarvan je jezelf al meerdere malen hebt afgevraagd waarom je er uberhaupt naar kijkt. En dan moeten die kut-reclames dus nog beginnen, he.
Te veel meuk. Te veel gedoe.
Ik ook niet, ik las erover in mijn elitaire weekblad. Ik kijk ook heel veel op tv, maar vaak met een half oog. Zenders als SBS6, NET5 en Veronica vind ik fascinerend. Niet zozeer vanwege individuele programma's maar vanwege de wijze waarop zij de kijker willen 'aanspreken': er liggen allemaal verborgen aannames ten grondslag aan de leaders van auto-, mode-, reailityprogramma's. Het is een bijzondere parade van maatschappelijke clichés die tegelijkertijd hypnotiserend en debiliserend werkt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Wie zendt Mad Men uit eigenlijk? Ik zou het niet weten.
Wij hadden de AVRO-bode, maar die ging altijd in een donkerblauwe map (een overblijfsel van een opvoedingsmethode van mijn ouders om mij en mijn broers kleuren te laten herkennen en benoemen).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef Gellius het volgende:
De VARA! Goh. Daar waren wij vroeger van, moet je weten. De ♫ omroep ♪ van ♫ het ♫ vrije ♪ woord.
Vandaar digitale tv en de harddiskrecorderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het voornaamste probleem met die commercielen is dat je je door een enorme berg kut-reclames moet slaan om iets te kunnen bekijken waarvan je jezelf al meerdere malen hebt afgevraagd waarom je er uberhaupt naar kijkt. En dan moeten die kut-reclames dus nog beginnen, he.
Te veel meuk. Te veel gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |