Ik heb gisteren tot 21:00h gewerkt jij pauperquote:
Oh noes, tot 9 uur welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tot 21:00h gewerkt jij pauper![]()
Waarom denk je dat ik probeer te slapen
En alsof ik nu nog in slaap kan komen![]()
om 22.00 uur naar bed gegaan, totaal dus 10 uur geslapen dat is toch lang zat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook wat vroeger naar bed gaat dan ik? Ik had het gisteren laat gemaakt in de veronderstelling dat ik met 6 uur slaap wel rond kon komen. Dat is nu dus 5 uur geworden, en dat maakt voor mij net het verschil tussen een hele dag gefocussed zijn en een hele dag slaperig zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:23 schreef kL0j00h het volgende:
Poeh poeh tot 21 uur.
Ik sta elke dag om 5:30 uur op, zit toch ook niet te zeiken dat er nog mensen buiten geluid maken als ik om 22:30 uur wil slapen.
Dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:14 schreef Seneca het volgende:
Normale mensen proberen nog te slapen om 08:00h.
Er zijn bouwvakkers (waaronder ik ook wel eens) die af en toe werken van 07.00 tot 22.00 en dat een week lang, watje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wes blij. Ze mogen al vanaf 07:00 aan de slagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:14 schreef Seneca het volgende:
Normale mensen proberen nog te slapen om 08:00h. Nu ben ik de rest van de dag naar de kanker
Kan zoiets nou echt niet een uurtje later? Dat geluid gaat echt door m'n hele kamer heen.
quote:
Al had ik gezegd dat ik 24 uur per dag 7 dagen in de week werk waren er nog FOK!kers geweest die hier kwamen pochen dat ze nog veel harder werken en dat ik een watje benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Er zijn bouwvakkers (waaronder ik ook wel eens) die af en toe werken van 07.00 tot 22.00 en dat een week lang, watje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |