Je kunt je wel blind staren op zo'n getal, maar normaal gesproken zou je bij vlees en groente ook nog iets anders eten, pasta of rijst ofzo, en daar zouden ook kcals in zitten. Hoeveel meer zijn die burritos dan helemaal?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie net dat ik het mespuntje zout ben vergeten in de cake, dus die is toch mislukt.
Burrito's vind ik erg lekker heur, maar ik besef me erg goed dat er in 1 zo'n klein k*t-flapje al 125 kcals zitten, zónder het gehakt/kaas/spinazie/creme fraiche. Dat vind ik wel een nadeel.
Ja, maar dat is alleen het plan wat ik wil gaan doen. ;oquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom! Misschien is het leuk als je jezelf even voorstelt?
-edit- Oh, heb je al een beetje gedaan zie ik.
Broodbakmachine heb ik ook (wel tweequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben een broodbakmachine Tink, dus we bakken wel eens brood. Maar ik koop altijd van die kant-en-klare mixen![]()
.
Honing
Tuurlijk is het slechter dan andere dingen, maar het is ook zoveel lekkerder. Wij eten het gewoon niet zo vaak, maar als we het dan een keer eten neem ik wel een normale portie. Je hoeft niet elke dag het magerste van het magerste, een keertje wat meer is ook weleens goed voor je stofwisseling en dit is de extra kcal echt wel waard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Wat de tortilla's aangaat begrijp ik XM wel. Vind ook dat er verhoudingsgewijs te veel calorien inzitten. Meestal eet ik er maar eentje en dan nog een bordje met vulling en sla. Is net zo lekker
Dankjewel!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom Crientj.![]()
Ik duim voor je PF!
Nee, ik vind het ook irritantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen nummer van Michael Jackson meer kan horen zo langzamerhand?![]()
Er werken bijna alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef Tinkepink het volgende:
En @PF! Ga ervoor! En doorzetten totdat je negatief studieadvies van tafel is. Desnoods ga je op je knieen ofzo (niet te letterlijk nemen hoor)
Oh wat fijn, een lotgenoot! Inmiddels ga ik bijnaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen nummer van Michael Jackson meer kan horen zo langzamerhand?![]()
Ik ben nu 16 ja, bijna 17.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Crientj, ben jij nu 16 (in oktober 17)? Ik weet niet of je ook van plan was om echt een dieet te gaan volgen, maar dat kan best 'gevaarlijk' zijn als je nog in de groei bent. Meer sporten is natuurlijk prima! Als je echt wil gaan afvallen, kan je misschien beter een dietist raadplegen.
Ik kan er echt gewoon *niet* bij dat die nummers weer in de hitparades staanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh wat fijn, een lotgenoot! Inmiddels ga ik bijnaals ik iemand Michael Jackson hoor zeggen
Beter ga je minder snoepen en blijf je normaal etenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben nu 16 ja, bijna 17.
Was niet van plan om ook een echt dieet te gaan volgen hoor
Ik hou daarvoor teveel van snoepen (en alles dat verder slecht is)
Maar door veel fietsen (van Bilthoven naar Utrecht en weer terug) en sporten en een beetje letten op mn eten zal het wellicht wel lukken.
Ja sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF, af en toe ben je wel écht een rare hoor!![]()
.
I know, maar het snoepen is al wel minder ;o Working on it!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter ga je minder snoepen en blijf je normaal eten
Jap! Bestelling van half juli is nu nogsteeds mancoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef P.F het volgende:
Welkom Crientj! Jij komt ook vaak in het H&M topic toch?
1/8e carrot cake? da's wel een royale portie, hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, de cake is klaar. Nu moet ie een uur afkoelen en dan kan het glazuur erover. Hij ruikt wel errrrug lekker moet ik zeggen. Maar 8 porties zitten er in en per portie 535 kcal
![]()
![]()
. Dat kan ik gewoon écht niet doen. Of ik moet geen burrito's nemen
.
Volgens het recept moet je m in 16 stukken snijdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zie het recept CF, had mn post nog even geëdit. Had geen bakblik, dus heb het maar gewoon in een springvorm gedaan van 24 cm doorsnee. Ruikt echt heerlijk in huis nu. Maar goed dat er in geuren geen kcals zitten
.
nee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen als je ze wilt serveren als petit-fourtjes jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens het recept moet je m in 16 stukken snijdenDat is al een stúk kleiner dan in 8 stukken!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Pfff... Je kan toch een millimeter dik afsnijden voor de smaak en dan een hap burrito uitspugenJe maakt echt problemen die er niet zijn! Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken!!!
Maar als je nu gewoon de helft of 1/3e neemt van een 'gewone' portie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als je ze wilt serveren als petit-fourtjes ja. Maar dat was ik niet van plan. Moet je ook 2x zoveel glazuur maken.
Zo komt Slank aan haar anorexia-imagoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
Pfff... Je kan toch een millimeter dik afsnijden voor de smaak en dan een hap burrito uitspugenJe maakt echt problemen die er niet zijn! Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken!!!
Nah, misschien. Maar denk het niet. Beter niets dan iets, want als het me smaakt, ga ik voor de bijl ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als je nu gewoon de helft of 1/3e neemt van een 'gewone' portie?
Proef nou maar gewoon. Of zit er vergif in die taartquote:
Dat is dan weer een beetje teveel van het goede XM. Gewoon één vulling maken. Gewoon één wrap met vulling eten en dan nog een he-le-boel vulling mét gehakt erbij eten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is wel een goed idee ja. En ik denk dat ik een aparte vulling (met meer gehakt) voor meneer ga maken. Ik stort me wel op de spinazie.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo komt Slank aan haar anorexia-imago
Of je vriest in wat je in wil vriezen en proeft dan een hapje. Of ga je dan bevroren taart staan te knagen? Ik weet wel zeker dat je niet voor de bijl gaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nah, misschien. Maar denk het niet. Beter niets dan iets, want als het me smaakt, ga ik voor de bijl ben ik bang.
Ik vind het invriezen wel een heel puik plan. Handig voor als we een keer visite krijgen!
Huuu! Dat klinkt echt heel goorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroeger het ahornsiroop dieet gedaan. (Don't ask en zeker not tryen at home.) Anywayzzzz: ik stak toen van alles in mijn mond, zodat ik de smaak had, maar dan spuugde ik het voor het doorslikken uit.![]()
disclaimer. Ik was erg hongerig na zo'n dag of 10 alleen water met citroensap. (de cayennepeper en ahornsiroop had ik na dag 6 al geskipt wegens te smerig)
omgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb vroeger het ahornsiroop dieet gedaan. (Don't ask en zeker not tryen at home.) Anywayzzzz: ik stak toen van alles in mijn mond, zodat ik de smaak had, maar dan spuugde ik het voor het doorslikken uit.![]()
disclaimer. Ik was erg hongerig na zo'n dag of 10 alleen water met citroensap. (de cayennepeper en ahornsiroop had ik na dag 6 al geskipt wegens te smerig)
Het rare is: dat is best lekker. Het bevriest nooit helemaal.........quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Of je vriest in wat je in wil vriezen en proeft dan een hapje. Of ga je dan bevroren taart staan te knagen? Ik weet wel zeker dat je niet voor de bijl gaat.
Wil ik weten hoe je dit weet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Het rare is: dat is best lekker. Het bevriest nooit helemaal.........
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Het rare is: dat is best lekker. Het bevriest nooit helemaal.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |