abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70732286
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.
De Pers staat toch ook niet bekend als onbetrouwbaar?
pi_70732290
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.
Valt ook wel weer erg mee.
pi_70732333
Kevin, wat heeft Emanuelson in Sportweek gezegd over contract verlengen?
pi_70732374
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Haha jawel. Dat was de site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.
pi_70732375
Overigens zou ik haast gaan denken dat Prosac een Ajacied is die nog uit de kast moet komen
pi_70732391
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha jawel. Dat was die site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.
Daarom! De reputatie van het AD hoeft niets te zeggen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:13:35 #157
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732502
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:13:46 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70732510
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:14:59 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70732541
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
Zal me weer een lekker seizoen worden dan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70732577
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kevin, wat heeft Emanuelson in Sportweek gezegd over contract verlengen?
Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "
That's all folks!
pi_70732583
Vaag dat Real nog geen interesse heeft in Atouba.
pi_70732603
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.
Dat een krant (De Telegraaf) graag iets wat sensationeler en uitdagender brengt dan andere kranten, betekent niet dat het per definitie altijd onbetrouwbaar is bij elk bericht wat zij als eerste melden. Maar goed, de betrouwbaarheid van welk media dan ook is niet relevant voor dit topic.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:10 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732605
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens zou ik haast gaan denken dat Prosac een Ajacied is die nog uit de kast moet komen
Slechte invloed van de medemods.
pi_70732614
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "
Tof, thanks.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:45 #165
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70732628
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatisch
- dat hij loonsverhoging wil na een jaar revalideren vind ik absurd. Geeft nou niet echt een hoopvol gevoel over z'n karakter
- ik ben het zat met al die afdankertjes. Is nog nooit iets geworden. Ajax is Ajax niet meer. Wij zijn groot geworden met talentjes, niet met zo'n spelers
- blessuregevoelig
Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.

Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Verder vertrouw ik op de vakmanschap van Jol. Hij is nu met de groep bezig en ziet wat het nodig heeft. Als Jol vind dat we deze speler nodig hebben dan vertrouw ik er op dat dat ook zo is.
Laten we ze nu eerst een kans geven en er achter gaan staan. Kankeren kan na de eerste tien wedstrijden ook wel.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70732713
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.

Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Verder vertrouw ik op de vakmanschap van Jol. Hij is nu met de groep bezig en ziet wat het nodig heeft. Als Jol vind dat we deze speler nodig hebben dan vertrouw ik er op dat dat ook zo is.
Laten we ze nu eerst een kans geven en er achter gaan staan. Kankeren kan na de eerste tien wedstrijden ook wel.
Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:26:15 #167
148059 Pritt
Atheïst
pi_70732874
Ik ben wel voor Atoube in plaats van Obradovic. We hebben behoefte aan spelers met ervaring en kwaliteit, dat heeft hij. Obradovic is net zo groen achter de oren als vele andere Ajacieden, daar hebben we al genoeg van. Bovendien is het altijd maar bekijken hoe ze hier belanden, zie bijvoorbeeld Ogararu, die werd ook hele bewierookt.

Als Obradovic zou komen zou ik er geen probleem mee hebben, maar ik zie wel waarom ze hem niet perse zouden willen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70732925

Hij was te snel en ik te laat

Hij doet het er gewoon om he .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:28:59 #169
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_70732945
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was te snel en ik te laat

Hij doet het er gewoon om he .
pi_70733045
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tof, thanks.
Urby zegt ook nog dat hij de interesse in Elia niet helemaal kon plaatsen omdat er genoeg alternatieven zijn. Daar schaart hij zichzelf ook onder, alleen vallen zijn prestaties te weinig op omdat hij niet zo vaak scoort.

En hij merkt op dat hij in 12.30-wedstrijden steeds sneller 'wakker' wordt en op stoom komt.

Oh, staat hier ook.
http://www.sportweek.nl/v(...)Nooit_meer_linksback
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:36:23 #171
175985 Silaz
drie bier
pi_70733155
Atouba Haal gewoon Obradovic, was het maar zo makkelijk , en geen back die rare capriolen uitvoert in de achterhoede
quote:
Halverwege de oefensessie gaat het plots stortregenen. Omstanders die denken dat de training wel eens snel voorbij zou kunnen zijn in dit weer, komen bedrogen uit. Er worden wat regenjacks aangetrokken en de Ajacieden trainen onverstoorbaar, en hard, verder. ,,Maakt niet uit’’, zegt ook Enoh, in het Nederlands, na de training. ,,Alleen voetballen in de sneeuw is voor mij wennen. Regen is geen probleem.''
Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70733308
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Silaz het volgende:
Atouba Haal gewoon Obradovic, was het maar zo makkelijk , en geen back die rare capriolen uitvoert in de achterhoede
[..]

Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemen
Ja die ziet Ajax vast als tussenstation dus vindt hij het niet nodig om Nederlands te leren
pi_70733392
Ajax Life twittert:
quote:
Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:46:01 #174
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_70733446
Weet iemand of je de oefenwedstrijd van Ajax ergens op internet kan zien?
mundus vult decipi
pi_70733465
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax Life twittert:
[..]

Van die halve nieuwtjes. Zo van er komt iemand aan, maar ik kan nog niet zeggen wie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')